se on taivahan tosi.. että minäkin oon joskus ollut jotain muuta.. sitä aikaa minä en muistele suotta.. Moni sanoo.. mennyt aika ei koskaan palaa.. kyllä se vain voi vaikka palatakkin.. ihmiset voi parantua.. sairauksia ehkä tulevaisuudessa pystytään hoitamaan.. halvaantuneet saadaan kävelemään.. uudestaan.. Heille luodaan uskoa elämään.. näytetään elämässäkin voi olla vielä vaikka mitä.. Mutta onko ne niitä ihmisiä jotka aiemmiin vihasivat.. ei.. ne on ihan muita ihmisiä jotka sieltä tulee ja näkee asiat ihan eri valossa.. Niin se vain maailma matkaa eteenpäin tavalla tai toisella..Ehkä minä katson monia asioita eri tavoin kuin muut.. monikaan ei tunne muuta kuin nämä tekstit mitä tänne oon kirjoittanut.. ei mitään muuta.. Monikaan ei tunne sitä ihmistä joka minä olin silloin joskus...
Minäkin oon ollut joskus jotain muuta
6
246
Vastaukset
Vaikka mitä. Vaikka missä ja vaikka kenen kanssa. Mitä niitä miettimään, muistellaan vain niitä parhaita kohtia, muuten keskitytään olevaan. Menee muuten tämä hetki ihan hukkaan.
- ei valiteta
on läsnä oleva ihminen.
- yöpaita
vienyt sen "jotain muuta".
- Pyöreähuuli
Vai mikä saa katkeraksi?
Näillä eväillä jatketaan. Joskus kun on saanut takkiinsa niin joskus sitä voi näyttää kuka on oikeasti.
Tiedän että kun yksin kyhjöttää sitä lähtee oman arvon tunto.
Tai jos liikkuukin väärässä seurassa. - PALAA KOSKAAN,
se on Taivaan tosi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965