se on taivahan tosi.. että minäkin oon joskus ollut jotain muuta.. sitä aikaa minä en muistele suotta.. Moni sanoo.. mennyt aika ei koskaan palaa.. kyllä se vain voi vaikka palatakkin.. ihmiset voi parantua.. sairauksia ehkä tulevaisuudessa pystytään hoitamaan.. halvaantuneet saadaan kävelemään.. uudestaan.. Heille luodaan uskoa elämään.. näytetään elämässäkin voi olla vielä vaikka mitä.. Mutta onko ne niitä ihmisiä jotka aiemmiin vihasivat.. ei.. ne on ihan muita ihmisiä jotka sieltä tulee ja näkee asiat ihan eri valossa.. Niin se vain maailma matkaa eteenpäin tavalla tai toisella..Ehkä minä katson monia asioita eri tavoin kuin muut.. monikaan ei tunne muuta kuin nämä tekstit mitä tänne oon kirjoittanut.. ei mitään muuta.. Monikaan ei tunne sitä ihmistä joka minä olin silloin joskus...
Minäkin oon ollut joskus jotain muuta
6
249
Vastaukset
Vaikka mitä. Vaikka missä ja vaikka kenen kanssa. Mitä niitä miettimään, muistellaan vain niitä parhaita kohtia, muuten keskitytään olevaan. Menee muuten tämä hetki ihan hukkaan.
- ei valiteta
on läsnä oleva ihminen.
- yöpaita
vienyt sen "jotain muuta".
- Pyöreähuuli
Vai mikä saa katkeraksi?
Näillä eväillä jatketaan. Joskus kun on saanut takkiinsa niin joskus sitä voi näyttää kuka on oikeasti.
Tiedän että kun yksin kyhjöttää sitä lähtee oman arvon tunto.
Tai jos liikkuukin väärässä seurassa. - PALAA KOSKAAN,
se on Taivaan tosi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452831- 2312137
- 482010
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2061927Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1441537Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve271088Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039