mites on moisilla pariskunnilla käynynnä?
leijonanainen+kalamies
7
1206
Vastaukset
- mitään
huonolta näyttää. ei kala pärjää leijonan vahvuudelle. uiskentelee luultavasti lopulta rauhallisemmille vesille. leijona saa jäädä yksin rannalle ärjymään, ja varmasti ei kalamieheltä saa koskaan selitystä katoamiselleen. jos ei sitten leijona ensin tympiinny kalan vetelyyteen ja pelkurimaiseen ujouteen..
- arjucha
Otan kantaa siihen,että leijonanainen ja kalamies eivät sovi yhteen.On omakohtainen kokemus.Leijonalla vahvempi luonne(tahto)olen itse "jellona"Tiedän mistä puhun.Kalamerkkinen on arka ja laiska ja saamaton.Puhun vain omasta puolestani ja kokemuksesta
- Kalat36nainen
voin vain sanoa, että ainakin kalatn & leijonam toimii loistavasti.Kokemusta leosta yht. 12.5vuotta.Vuoristorataa ajoittain, mutta kaiken kaikkiaan ihana ja toimiva yhdistelmä.
Kannattaa antaa kalalle tilaa, älä "jyrää" sitä. - allu56
Meillä meni jotensakin hyvin 26 vuotta, sitten kalat kyllästy ärjymiseen. Kalat tahtoi hiljaisuutta ja rauhaa, meni vajaan vuoden päästä uusiin naimisiin, et se siitä rauhallisuudesta. Uudella vaimolla 2lasta. Mut ei horoskoopit kaikkea kerro.
- ei tuu mittään
Kala on liian saamaton. Saattaa mennä useita päiviä jopa vuosia ennenkuin vastaa viesteihin. Leijonalle pitää kaikki tapahtua melkein sillä sekunnilla. Leijona ei ole pitkävihainen. Kala saattaa "mököttää" vaikka kuinka kauan.
- anette 57
olen ollut nyt naimisissa 26v. itse olen leijonanainen mieheni on kalat. hyvin toimii.
- rakastavat
rauhaa ja omaa tilaa ,eivät jyrää jos pitää suun kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755