etusivulla ei näy onko uusia viestejä tullut avauksiin...päätinpä kokeilla näkyykö enää uusia avauksiakaan. Jännittää painaa enteriä :))
Koe-avaus
52
333
Vastaukset
nyt tuli toisiin avauksiin tänään lähetettyjen viestien ajat näkyviin kun lähetin tämän uuden avauksen.
Kossunen kirjoitti:
...olevan kellonaikojen kanssa vielä pikkasen kartanolla...
jatkuvan ihan pihallaolo, nää sivut mahtavat päivittyä useamman tunnin viiveellä.
- MuisQuuuuu
eksyksissä, pihalla..:o/...
Liikaa kirjoitusta kaikkialla..:o(...- Puhurix
tykkää tästä! Sekava!
- MuisQuuuuu
Puhurix kirjoitti:
tykkää tästä! Sekava!
Ja toi arvostelujuttu..Voi..ei hyvä ollengan...Ja nyt kyl kyseessä taholtani ei ole muutosvastarinta..:o(...
- Adria
Koeponnistus. Dee dee.
viedään väritkin pois elämästä:( Sitkeät sissit tietty jatkaa, mutta karamellit jäi kioskin hyllylle..niiskis*
itketään yhdessä :((
Ohos.....ei anna lähettää neljättä viestiä yhteen kyytiin. Yritin laittaa sulle vastausta niin tuli kommentti: "Reply to comment"-väärinkäytön välttämiseksi usieden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu
Kokeilen taas lähettää....
- präntti
Täytynee hankkia suurentavat klasit että näkee tekstin :/´
antoikin vinkkiä miten saada teksti suuremmaksi. Pitääpä itsekin kokeilla.
ps. tiimarista saa edullisesti suurentavia laseja, nimim "kokemusta on". :)
- norMix evk
???
TaikisN kirjoitti:
no kysytään seuraavaa.
Mitkä verot on hauskimmat?Niitä kun ei edes peritä enää! :)
mihin mun vastaukset on hävinneet. Varmasti vastasin näihin kolmeen, sun, Putkivalon ja TizaNovan viesteihin. Ne näkyikin vähän aikaa. ://
norMix kirjoitti:
Niitä kun ei edes peritä enää! :)
nyt näkyykin vastaukseni ja sun vastaus siihen. Joko päässä on vikkaa vikkaa vikkaa...tai sitten lähetyspäässä.
Sinähän neropatti olet, tiesit heti että esitin aataminaikaisen kysymyksen :)) Mutta meillä taisikin olla molemmilla sama opus josta tuokin kompakysymys löytyy ;)TaikisN kirjoitti:
nyt näkyykin vastaukseni ja sun vastaus siihen. Joko päässä on vikkaa vikkaa vikkaa...tai sitten lähetyspäässä.
Sinähän neropatti olet, tiesit heti että esitin aataminaikaisen kysymyksen :)) Mutta meillä taisikin olla molemmilla sama opus josta tuokin kompakysymys löytyy ;)opusta ollut, päästäni revin! :)
Huvinsa kullakin....norMix kirjoitti:
miks tukka on alkanut harvenemaan! :)
opuksen hankkimista ettei tarvi enää päästä repiä :)))
norMix kirjoitti:
opusta suosittelisit?
Antero Vipusta, arvoitusten ja ongelmien, leikkien ja pelien, sekä eri harrastealojen pikkujättiläistä :) WSOY
TaikisN kirjoitti:
Antero Vipusta, arvoitusten ja ongelmien, leikkien ja pelien, sekä eri harrastealojen pikkujättiläistä :) WSOY
Nyt palaa päreet multakin, poistetuista viesteistä jää jälki eikä copypastaus onnistu edes viestin sisällä! :((( Uusi suomenkielen tosi härski kirosana: Voi S24uudistus! :))
Piti vaan sanomani, että Vipunen muistona nuoruudesta jossain komeronnurkassa saattas olla!norMix kirjoitti:
Nyt palaa päreet multakin, poistetuista viesteistä jää jälki eikä copypastaus onnistu edes viestin sisällä! :((( Uusi suomenkielen tosi härski kirosana: Voi S24uudistus! :))
Piti vaan sanomani, että Vipunen muistona nuoruudesta jossain komeronnurkassa saattas olla!nyt ei passaa enää tulla katumapäälle, minkä kerran lähettää se siellä pysyköön :)
- Putkivalo
Pahinta: copy/paste ei onnistu tänne keskustelu-ikkunaan, nyt on keksittävä ihan omat nokkeluudet :)) Tääkin oli kirjoitettava ihan omin sormin (ei siis oma nokkeluus):
"Muutos on eri asia kuin edistys. Muutos on tieteellistä, edistys eettistä; muutos on kiistämätöntä, kun taas edistys on kiisteltyä."
Jotenkin hailakkaa... pitääkö istua arskat päässä kun lukee... muuten näyttää hyvältä!- TizaNova
Kopsaus onnistuu kyllä, jos "liitä" toiminnossa käyttää yläpalkin "muokkaa"-luukkua hiiren oikean sijasta.
Ihan omin sormin kokeiltu 'esivalmistellussa' pätkässä. TizaNova kirjoitti:
Kopsaus onnistuu kyllä, jos "liitä" toiminnossa käyttää yläpalkin "muokkaa"-luukkua hiiren oikean sijasta.
Ihan omin sormin kokeiltu 'esivalmistellussa' pätkässä.pitää testata :)
- Putkivalo
TizaNova kirjoitti:
Ihan omin sormin kokeiltu 'esivalmistellussa' pätkässä.Kiitos vinkistä :))
Vedä/pudota toimii myös. Eihän tuo eniro meitä estä, eihän :))) ehkä vähän hidastaa joskus... - Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
nyt ponnistelemista, kun ei voida ratasastaa SUORAAN muiden sanoilla *nauraa*
klikkaillut sitä "omat palvelut"-linkkiä? Siinä ainaskin mulle tyrkytetään treffi-palstaa heti kättelyssä.. MITÄ NE OIKEIN VIHJAA!?? Saakeli kaakeli.
Putkivalo kirjoitti:
klikkaillut sitä "omat palvelut"-linkkiä? Siinä ainaskin mulle tyrkytetään treffi-palstaa heti kättelyssä.. MITÄ NE OIKEIN VIHJAA!?? Saakeli kaakeli.
tää on mennyt koko ajan enemmän ja enemmän parinhakufoorumiksi. Jotkut luulee galleriankin olevan seuranhakupaikka...ainakin joistakin yhteydenotoista päätellen :(
- Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
tää on mennyt koko ajan enemmän ja enemmän parinhakufoorumiksi. Jotkut luulee galleriankin olevan seuranhakupaikka...ainakin joistakin yhteydenotoista päätellen :(
sitä kautta on kiva härnätä kamuja :))
Tänne ei muuten näköjään tule nuo rivivälit kun kirjoittaa, tulisikohan vähemmän tungittua rivienväleihin = vähemmän väärinymmärryksiä :P Vähän haittaa kyllä lukemista kun teksti on tiivistä, siis liiankin.. Putkivalo kirjoitti:
Tänne ei muuten näköjään tule nuo rivivälit kun kirjoittaa, tulisikohan vähemmän tungittua rivienväleihin = vähemmän väärinymmärryksiä :P Vähän haittaa kyllä lukemista kun teksti on tiivistä, siis liiankin..rivienvälienlukijamestarit löytävät jotain pienemmistäkin väleistä, oon huomannut
vuosien varrella :))
Katos, saahan tähän rivinvälin
ainakin kirjoitusvaiheessa, muuttuneeko sitten
lähetettäessä tiiviimpään muotoon.
No, sen näkee kohta.TaikisN kirjoitti:
rivienvälienlukijamestarit löytävät jotain pienemmistäkin väleistä, oon huomannut
vuosien varrella :))
Katos, saahan tähän rivinvälin
ainakin kirjoitusvaiheessa, muuttuneeko sitten
lähetettäessä tiiviimpään muotoon.
No, sen näkee kohta.kaikki rivinvälini on viety #/)(#¤%&/Ö
Putkivalo kirjoitti:
Tänne ei muuten näköjään tule nuo rivivälit kun kirjoittaa, tulisikohan vähemmän tungittua rivienväleihin = vähemmän väärinymmärryksiä :P Vähän haittaa kyllä lukemista kun teksti on tiivistä, siis liiankin..Taas oot jonkun piskin rivienväleihisi kuopannut, vaikka kuinka olet ketjulapiolla yrittänyt jälkesi peittää! P Myös sanojenväleissäsi olen havaisevinani jotain sangen epäilyttävää! :)
- Putkivalo
norMix kirjoitti:
Taas oot jonkun piskin rivienväleihisi kuopannut, vaikka kuinka olet ketjulapiolla yrittänyt jälkesi peittää! P Myös sanojenväleissäsi olen havaisevinani jotain sangen epäilyttävää! :)
... tunkea mun villakoirat jonnekin kun ei imurikaan enää suostu nielemään.
Sitä paitsi, parempi että täälläkin on joku vahti(koira) vähän katsomassa sunkin perään :)) - Putkivalo
TaikisN kirjoitti:
kaikki rivinvälini on viety #/)(#¤%&/Ö
Kannatti vähän kiroilla, nyt näkyy jo välitkin :)) Olet todellinen TaikaNainen! :))
Putkivalo kirjoitti:
... tunkea mun villakoirat jonnekin kun ei imurikaan enää suostu nielemään.
Sitä paitsi, parempi että täälläkin on joku vahti(koira) vähän katsomassa sunkin perään :))tunnustettua ympäristörikos! Tästä ei kuule hyvä seuraa kun Eniron Jaska kuulee! :) Ja sitäpaitsi tuollaiseen koiranvirkaan ei villakoirista ole, ne ei kuule paljon perään hau....tai siis tarkemmin ajatellen loistava valinta! :))
Putkivalo kirjoitti:
Kannatti vähän kiroilla, nyt näkyy jo välitkin :)) Olet todellinen TaikaNainen! :))
oli todella tuo :))
Mutta havaitsin yllättävän seikan, kun käyttää viestien esitystapana ykkösvaihtoehtoa, rivienvälejä ei ole, mutta kun käyttää viimeistä vaihtoehtoa, rivinvälit ilmestyvät näkyviin. Mielenkiintoista etten sanoisi. Keskimmäistä lukutapaa en oo ees kokeillut.
miten saisi klikattua seuraavan viestin auki ilman hännille skrollaamista tässä "viesti kerrallaan auki" versiossa?
pitää skrollata? Minulla ainakin toimii viesti kerrallaan auki ns "puumallissa" samallatavoin kuin edellisessä versiossa? En tainnut tajuta kysymystä *nolona*
- Pörrääjä
TaikisN kirjoitti:
pitää skrollata? Minulla ainakin toimii viesti kerrallaan auki ns "puumallissa" samallatavoin kuin edellisessä versiossa? En tainnut tajuta kysymystä *nolona*
riitti kun painoi "seuraava" niin seuraavaksi kirjoitettu viesti aukesi. Nyt en sitä vaihtoehtoa näe, vaan tarvitsee hiirellä vierittää alas sinne missä on viesti jonka haluaa seuraavaksi lukea.
- Putkivalo
Pörrääjä kirjoitti:
riitti kun painoi "seuraava" niin seuraavaksi kirjoitettu viesti aukesi. Nyt en sitä vaihtoehtoa näe, vaan tarvitsee hiirellä vierittää alas sinne missä on viesti jonka haluaa seuraavaksi lukea.
sen verran selvästi näkyy tuo koko keskustelu kun aukaisee sen niin että jokainen vastaus näkyy. Paremmin kuin ennen.
- Pörrääjä
Putkivalo kirjoitti:
sen verran selvästi näkyy tuo koko keskustelu kun aukaisee sen niin että jokainen vastaus näkyy. Paremmin kuin ennen.
niin että kaikki vastaukset näkyvät, niin mistä tiedät mikä vastaus on osoitettu kenellekin?
Pörrääjä kirjoitti:
Mä en ole hoksannut edellisessäkään versiossa tuollaista mahdollisuutta olleen. Senvuoksi en tajunnut kysymystä. Liekö selain- tai käyttöjärjestelmäpohjainen juttu ollut?
- Putkivalo
Pörrääjä kirjoitti:
niin että kaikki vastaukset näkyvät, niin mistä tiedät mikä vastaus on osoitettu kenellekin?
vaan oikean puolimmaista. Hyvin näkee mikä vastaus kuuluu kellekin, toisin kuin ennen.
- Pörrääjä
Putkivalo kirjoitti:
vaan oikean puolimmaista. Hyvin näkee mikä vastaus kuuluu kellekin, toisin kuin ennen.
sitäkin kokeillut. Vaan kaipa mulla on niin kierot silmät, että on hankala erottaa jos siellä oksan lopulla onkin vastattu johonkin oksan aikaisempaan viestiin. Mulle se eka vaihtoehto on paras, kun siinä muuttu väri niissä viesteissä jotka on jo lukenut, paitsi sekin näyttää tässä uudessa versiossa tökkivän.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962703Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171628
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411491Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641252Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻781038- 56999
- 82959
- 45887
- 62859