Saunajuoma

Jos olut pitäisi korvata jollakin toisella saunajuomalla, mitä nautiskella saunanterassilla löylyjen välissä. Millä sen korvaisit?

11

1753

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei olut ole millään korvattavissa saunajuomana! No lonkku sitten jos ei jostain syystä kaljaa kertakaikkiaan löydy!

• orpana-67

on pahaa. Pepsi-Maxia ei voita mikään! :)

• on vinossa

veritas in vino

• hehehhhhehhsalpi

ihan limonaadi best....kylmä keltanen originaali Fanta....vesihelmet lasinpinnassa....poreilevat kuplat nousee pintaan....kylmä lasi huulilla....
      varovainen siemaus ensin...tunnet poreilun kielellä...heti perään toinen, hieman suurempi siemaus..
      Ja kaikki kerralla.....ohut poreileva viiksi ylähuulella...lipaisu....aaaahhh....nam.

• AinoMiina

Ei saunaolutta huurteista mikään voita.
      Kylmää cocista jos lääkäri saunaoluen kieltää!
      Ei muuten:D

• Rumpujen pärinää ja pauketta.... El Bud!!!! Eli Budweiser. Remppahommia joutuu tekemään, niin ajattelin jos alottas sen Budweiserilla ja jatkais sitä saunassa. Ja vaikka seuraavalla kerralla jotain kotikaljaa. Tänään kuitenkinBudweiser ja tietty whiskyt siihen päälle, kun kaveri lupas autta rempassa, tai ainakin kaljojen tyhjentämisessä:)

• juoma

Vesikin käy, mutta jos muuten juotattaa, niin silloin käy lähes kaikki alkoholipitoinen nautintoaine. Huono maku ei korvaa himoa tulla huppeliin ja saunan jälkeen on kiva olla "vähän simoissaan".

• Länsirannikko-M

oluen voittanutta! Jäävettä sitten, jos ei olutta ole!

• laiskalasse

Kysymyksen voisi kääntää niin, että jos tarkoitus ei ole ryypätä, niin joisitko silti olutta saunan päälle? Itse juon yleensä aina jotain muuta kuin olutta. Olut kuuluu jostain syystä mielestäni vain kimppasaunomisiin. Tosin ei se pahaa ole =D..

• uk-ko

Pidän kylmästä lagerista. Se on oma makunsa, joka ei rinnastu mihinkään muuhun. Siitä sitten pitää tai ei, mutta minä olen mielistynyt ihan peruslageriin.

• uk-ko

hyvä vaihtoehto olisi karpalo- tai puolukkamehu. Ei olis liian makiaa, vaan raikasta ja vähän kirpeää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      507
      2292
    2. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      908
    3. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      462
      863
    4. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      844
    5. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      828
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      751
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      695
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      640
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      636
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      573
    Aihe