Saapa nähdä tottuuko tähän, vai pitäisikö lopettaa tällä palstalla vierailu..
Täysin fiasko palstauudistus
15
259
Vastaukset
- wendy
tuli äkkiseltään mieleen kun huomasin, että palsta on pilattu lopullisesti. Kaikkeen tottuu...vaikka päälläseisomiseen, mutta onko se sen arvoista...?
- Lestadiolainen
Missä on vanhoillis24suus?
Ei tähän tulee tottumaan.
- Kristalliporsas
Nyt Kristallinasukin masentui. :( Noh, mä jo aikasemmin sanoin, etten tee enää sinkkuus&parisuhde-avauksia, niin eipä mulla oo paljon muista aiheista sanomistakaan täällä...
- taitaa vähetä
rajusti Suomi24-palstoilla kävijämäärät ja viestimäärät. Kuka tämmöistä viitsii tihruta!
- Kristalliporsas
Poistetusta viestistä jää ilmoitus. On kyl sanonko mikä tämä uudistus.
- miettimään
Kristalliporsas kirjoitti:
Poistetusta viestistä jää ilmoitus. On kyl sanonko mikä tämä uudistus.
mitä kirjoittaa
- Kristalliporsas
miettimään kirjoitti:
mitä kirjoittaa
mm. kirjoitusvirheen takia. No, mä poistun täältä kans kun en tykkää tästä uudistuksesta. Palstailut sikseen. :(
- palstalla
kukaan ei viitsi olla.
- liikaa ikoneita ja muita
hömpöttimiä. kyllä informaation voisi laittaa näkymättömämminkin.
- sanottuna (em)
ole hyvä (em= ei muuta)
- muuttuu, niin ollaan
heti takajaloillaan. Outoa. Varsinaista muutosvastarintaa. Minusta on vain piristävää, kun vähän muuttuu. Ei mene konseptit ollenkaan sekaisin pikku muutoksista - päin vastoin, radikaalimminkin olisi voinut luuta lakaista ja luovuus kukkia, mutta menköön tämäkin. Edistys edistyy, vanhoillisuus vanhoillistuu.
- Jos tykkäät
muuttuu, niin ollaan kirjoitti:
heti takajaloillaan. Outoa. Varsinaista muutosvastarintaa. Minusta on vain piristävää, kun vähän muuttuu. Ei mene konseptit ollenkaan sekaisin pikku muutoksista - päin vastoin, radikaalimminkin olisi voinut luuta lakaista ja luovuus kukkia, mutta menköön tämäkin. Edistys edistyy, vanhoillisuus vanhoillistuu.
tämmöisestä sotkusta, minkä keskeltä tekstiä on vaikea edes löytää saati lukea, niin on sinulla outo maku. Eikä täällä voi enää keskustella, kun ei näe mikä on vastaus mihinkin viestiin.
Yritin tihruta tätä palstaa eilen jonkin aikaa, ja sain päänsäryn. Niin on näköä rasittava tämä palstan nykyinen ulkoasu.
Varsinainen emämunaus Enirolta. Palstojen käyttäjät kaikkoavat. Jos tykkäät kirjoitti:
tämmöisestä sotkusta, minkä keskeltä tekstiä on vaikea edes löytää saati lukea, niin on sinulla outo maku. Eikä täällä voi enää keskustella, kun ei näe mikä on vastaus mihinkin viestiin.
Yritin tihruta tätä palstaa eilen jonkin aikaa, ja sain päänsäryn. Niin on näköä rasittava tämä palstan nykyinen ulkoasu.
Varsinainen emämunaus Enirolta. Palstojen käyttäjät kaikkoavat...oikealla, on kolme ruutua joiden vieressä on "viestien esitystapa" . Vasemman reunimmaista painamalla saat näkymään viestipolut entisenlailla. ainoa haitta, ettei se jää päälle muihin viestiketjuihin.
- suoraan
muuttuu, niin ollaan kirjoitti:
Olavi-paavin perseestä!
- sama ääni..
...kellossa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8153962
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723