Täysin fiasko palstauudistus

Saapa nähdä tottuuko tähän, vai pitäisikö lopettaa tällä palstalla vierailu..

15

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wendy

tuli äkkiseltään mieleen kun huomasin, että palsta on pilattu lopullisesti. Kaikkeen tottuu...vaikka päälläseisomiseen, mutta onko se sen arvoista...?

• Lestadiolainen

Missä on vanhoillis24suus?

Ei tähän tulee tottumaan.

• Kristalliporsas

Nyt Kristallinasukin masentui. :( Noh, mä jo aikasemmin sanoin, etten tee enää sinkkuus&parisuhde-avauksia, niin eipä mulla oo paljon muista aiheista sanomistakaan täällä...

• taitaa vähetä

rajusti Suomi24-palstoilla kävijämäärät ja viestimäärät. Kuka tämmöistä viitsii tihruta!

• Kristalliporsas

Poistetusta viestistä jää ilmoitus. On kyl sanonko mikä tämä uudistus.

• miettimään
        Kristalliporsas kirjoitti:

Poistetusta viestistä jää ilmoitus. On kyl sanonko mikä tämä uudistus.

mitä kirjoittaa

• Kristalliporsas
        miettimään kirjoitti:

mitä kirjoittaa

mm. kirjoitusvirheen takia. No, mä poistun täältä kans kun en tykkää tästä uudistuksesta. Palstailut sikseen. :(

• palstalla

kukaan ei viitsi olla.

• liikaa ikoneita ja muita

hömpöttimiä. kyllä informaation voisi laittaa näkymättömämminkin.

• sanottuna (em)

ole hyvä (em= ei muuta)

• muuttuu, niin ollaan

heti takajaloillaan. Outoa. Varsinaista muutosvastarintaa. Minusta on vain piristävää, kun vähän muuttuu. Ei mene konseptit ollenkaan sekaisin pikku muutoksista - päin vastoin, radikaalimminkin olisi voinut luuta lakaista ja luovuus kukkia, mutta menköön tämäkin. Edistys edistyy, vanhoillisuus vanhoillistuu.

• Jos tykkäät
        muuttuu, niin ollaan kirjoitti:

heti takajaloillaan. Outoa. Varsinaista muutosvastarintaa. Minusta on vain piristävää, kun vähän muuttuu. Ei mene konseptit ollenkaan sekaisin pikku muutoksista - päin vastoin, radikaalimminkin olisi voinut luuta lakaista ja luovuus kukkia, mutta menköön tämäkin. Edistys edistyy, vanhoillisuus vanhoillistuu.

tämmöisestä sotkusta, minkä keskeltä tekstiä on vaikea edes löytää saati lukea, niin on sinulla outo maku. Eikä täällä voi enää keskustella, kun ei näe mikä on vastaus mihinkin viestiin.
        Yritin tihruta tätä palstaa eilen jonkin aikaa, ja sain päänsäryn. Niin on näköä rasittava tämä palstan nykyinen ulkoasu.
        Varsinainen emämunaus Enirolta. Palstojen käyttäjät kaikkoavat.

• Jos tykkäät kirjoitti:

tämmöisestä sotkusta, minkä keskeltä tekstiä on vaikea edes löytää saati lukea, niin on sinulla outo maku. Eikä täällä voi enää keskustella, kun ei näe mikä on vastaus mihinkin viestiin.
        Yritin tihruta tätä palstaa eilen jonkin aikaa, ja sain päänsäryn. Niin on näköä rasittava tämä palstan nykyinen ulkoasu.
        Varsinainen emämunaus Enirolta. Palstojen käyttäjät kaikkoavat.

..oikealla, on kolme ruutua joiden vieressä on "viestien esitystapa" . Vasemman reunimmaista painamalla saat näkymään viestipolut entisenlailla. ainoa haitta, ettei se jää päälle muihin viestiketjuihin.

• suoraan
        muuttuu, niin ollaan kirjoitti:

Olavi-paavin perseestä!

• sama ääni..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe