välinpitämättömyyttä
Ateismi
7
166
Vastaukset
Nii-in, välinpitämättömyyttä ihmisten keksimien jumalien suhteen. Olemattomista ei tarvitsekaan välittää. ;)
Nämä kommentit ovat upeita lukea...
Tähän voi vain vastata: Ime sukkaa....
Olen välinpitämätön...voi vaikka syödä sukkahousut jos haluat...kunhan et vahingossakaan perustele tekstiäsi....- cybo-ceronimo-cabriel-61
Ateismiin päätyneiden joukossa voi olla joitain asenteellisia ateisteja,eli niitä jotka "ajattelevat" kuten uskovat [järki/ajattelu on tiellä uskonsa kanssa],minusta tämä jos mikä on välinpitämättömyyttä, mihinköhän päädytään kun kumpikin äärilaita ajattelisi asioita loppuun asti?
- nääs näin
Kun sanoo olevansa uskovainen, joka jonkin käsityksen mukaan pitäisi olla täynnä lähimmäisenrakkautta, niin miten käy kun lukee täältä esim jehovien tai vl lestaatiolaisten sivuja.
Kaikki on pelkkää selkäänpuukotusta ihan lestojenkin kesken.
vl lestoilla oli nämä hoitokokoukset joissa suoraan rääkättiin vanhoja mummoja ja lapsia.
Ja onko mikään muuttunut?
Joten kuka sanoo ateismista että ei välitä. Ei vissiin välitä kiusata muta, sitä se on. - Thronos
Kuulostaa ihan samalta kuin nuo tv:n mainosviisaudet: "Sillä kauneus on asenne" ja "Koska kauneus on välittämistä".
Voisitko tarkentaa että välinpitämättömyyttä mistä?
Siitä tuleeko molempiin jalkoihin samanväriset sukat?
Siitä syökö oikeanlaisia rasvoja?
Siitä noudattaako asuinmaansa lakeja?
Siitä perustaako koko toimintansa terveelle järjelle vai niille uskomuksille joita synnyinpaikkakunnalla sattuu olemaan vallassa?
Jostakin muusta, mistä?
Jään odottamaan täydentävää vastaustasi. Joku viisas sanoi aikoinaan; uskovia vituttaa, koska ateistit eivät välitä heidän mielikuvitus jumalistaan.
- Kössönöm
Onhan se ymmärrettävää, että vituttaa, koska vaikka kirkkopytinkejä rakennellaan ja veroja kerätään ja lakeja rustaillaan uskiksien takia, niin silti on olemassa suuri joukko ihmisiä, jotka ei noihin mielikuvitusolentoihin usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244