Siis pitääkö aina ostaa erilliset laajakaistaliittymät tietokoneeseen ja kännyyn?
Minulla on nyt normaali Elisan ADSL liittymä ja sitten DNA:n 3G kytky puhelinliittymä.
Eli jos haluan kännyllä nettiin pitääkö taas avata uusi nettiliittymä?
Ei tässä työttömänä mitään Bill Gateseja olla prkl..
Tietokone ja känny
2
302
Vastaukset
Jos kännykässäsi on Wlan, pääset sillä nettiin kaikkialla missä on vapaa Wlan-verkko.
Mikäli kuitenkin haluat nettiin lähes missä vain, sun on ostettava kännykkäliittymääsi datayhteys, joka maksaa ilman aikarajoituksia alkaen vajaan kympin kuussa.
Huomaa että nettisurffailu on suhteellisen ankeaa kaikilla kännyköillä Applen iPhonea lukuun ottamatta. Johtuu kännyköiden pienistä näytöistä, heikoista prosessoreista ja kankeista käyttöjärjestelmistä.
Kännykkäverkon laajakaistan kautta voi mainiosti surffata myös tietokoneella, joten erillistä ADSL:ää ei välttämättä tarvita.
Jos et tunne peruskäsitteitä, googleta.- noin..
se on.Minulla on kännykässä 1 megan liittymä ja sillä pärjää vallan hyvin ilman ADSL liittymääkin 3G alueella ja mökilläkin toimii hyvin,mutta paljon hitaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184