Kuinka moni on kokenut väsymystä ärtyneen paksusuolen yhteydessä? Itselläni tällä hetkellä rankkaa väsymystä. Kaikki verikokeet yms. tehty, mitään ei löydetty.
Ärtynyt suoli ja väsymys
3
1447
Vastaukset
- se tuppaa
pikkuhiljaa väsyttämään, jos osa eväistä aina menee läpi kunnolla sulamatta. Oletko ajatellut kokeilla elämää ilman lisäaineita ja viljoja. Se helpotti mun krooniseen ripuliin.
- varmasti...
kilpirauhasarvot kohdillaan? suomessa valitettavan useat lääkärit eivät ole oikein perillä arvojen nykyaikaisesta tulkinnasta... vajaatoiminta aiheuttaa mm väsymystä ja joillekin vatsaoireitakin.
- Kuntoilua harrastava
Minulla on myös ärtynyt paksusuoli ja vatsa toimii ns räjähtämällä. Olen hyvässä kunnossa, mutta koko ajan erittäin väsynyt. Allergioita on todettu ja selkäreumaa epäilty, suvussa on kilpirauhasen liikatoimintaa, psoriaasista, keliakiaa ja diabetestä.
Oireeni sopisivat kai kaikkiin, mutta kokeista ei ole löytynyt mitään. Oireeni sopisivat sukulaisten ja lääkäreiden mukaan ainakin allergioihin, selkäreumaan, psoriaasikseen, keliakiaan ja diabetekseenkin. Hoh hoijaa. Olen allerginen maidolle. Olut, soija ja vehnäleipä eiväti pysy sisällä. Selkää, polvia ja vatsaa särkee, nivelet ovat jäykät. Muuten olenkin täysin terve :).
Väsymys liittyy selvästi vatsan ylitoimintaan, joten se lienee allergioiden syytä, mutta testeihin kai on mentävä. Lääkärit niitä eivät ole kyllä koko 40-vuotisen sairaushistoriani aikana esittäneet, mutta taitaisi olla aika lopettaa kärsimykset ja arvailu, vai mitä tuumitte ?
Jos kaikki johtuu vain allergioista on elämäni aikana hukattu sairauspoissaoloihin useita tuhansia päiviä ja kymmeniä tuhansia euroja, vain muutaman allergia testeissä käytettävän dollarin tähden. Tämä nykyinen järjestelmä ei oikein toimi ! Onko kokemuksia ? Miten tästä jatkan ? Mitä sanon lääkärille ? Mitä voin vaatia ? Mihin on oikeus ? Mitä kokeita kannattaisi ottaa ja missä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670