Kunhan vain uidaan

Kunhan sait asian ydintä niin sanonpa taas että ei kaupunki yksin tue raveja vaan myöskin avanto uimareita ja muita urheilutoimintaa ja yhdistyksiä joten katsohan niitä summia ja nälvi sitten taas minua.Mk

8

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sie siellä

Avantouintia käyttää satoja henkiä vuodessa lisäksi hankkeen taustalla oli myötämielinen hyvän julkisuuskuvan omaava arvostettu henkilö seurakunnalta. Uimakopeille on myös muuta käyttöä.

• Oikein oivallisesti asian kerroit .Seurakunnalle on tärkeä ilmeisesti viihtyä tuon veden äärellä sehän on elämän lähde ja minulla ei ole mitään sitä asiaa vastaan.
        Mutta sen sanon tässä ja nyt juuri olen taas jo kolmannen läheisen menettänyt pari kuukautta sitten äitini ja miten seurakunta tässä asiassa on toiminut ,kyllä nämä tuen antajat osanottajat ovat aivan muita henkilöitä kuin palkkaväki seurakunnasta. Kyllä tässä on joskus tuntenut, että taivaasenkin varalla.

Toin vain esiin, että kyllä kaupunki avustaa harrastustoimintaa mutta millä tavalla ja millaista toimintaa,
        Kysymys oli siitä, että olin hakenut myös taannoin taideapurahaa ja se nostettiin esiin ja kuitenkaan mitään en saanut.sitä taustaa vasten asian tuon esiin.
        Minusta on hyvä että nämä toimijat saavat avustusta mutta kun joku kirjoitti että jokainen harrastakoon omin varoin niin tässä sitten asia nähdään.

On myöskin erilaisia järjestöjä jotka antavat työskenteluapurahaa ja se on tarkoitus ja niitä voinee hakea sitävartenhan järjestelmä on luotu ja joku ihminen halunnut juuri asian jälkeensä niin hoituvan. melkoisia summia jaetaan.

Tässä tämä minun mielenosoitus Markku Korpinen

• sepäs mielenkiintoista
        markkukorpinen kirjoitti:

Oikein oivallisesti asian kerroit .Seurakunnalle on tärkeä ilmeisesti viihtyä tuon veden äärellä sehän on elämän lähde ja minulla ei ole mitään sitä asiaa vastaan.
        Mutta sen sanon tässä ja nyt juuri olen taas jo kolmannen läheisen menettänyt pari kuukautta sitten äitini ja miten seurakunta tässä asiassa on toiminut ,kyllä nämä tuen antajat osanottajat ovat aivan muita henkilöitä kuin palkkaväki seurakunnasta. Kyllä tässä on joskus tuntenut, että taivaasenkin varalla.

Toin vain esiin, että kyllä kaupunki avustaa harrastustoimintaa mutta millä tavalla ja millaista toimintaa,
        Kysymys oli siitä, että olin hakenut myös taannoin taideapurahaa ja se nostettiin esiin ja kuitenkaan mitään en saanut.sitä taustaa vasten asian tuon esiin.
        Minusta on hyvä että nämä toimijat saavat avustusta mutta kun joku kirjoitti että jokainen harrastakoon omin varoin niin tässä sitten asia nähdään.

On myöskin erilaisia järjestöjä jotka antavat työskenteluapurahaa ja se on tarkoitus ja niitä voinee hakea sitävartenhan järjestelmä on luotu ja joku ihminen halunnut juuri asian jälkeensä niin hoituvan. melkoisia summia jaetaan.

Ihan oli mukavaa lukea.. hohhoijjaaaa!
        Taidanpa lähteä pa...

• apurahoja

Oikein oivallisesti asian kerroit .Seurakunnalle on tärkeä ilmeisesti viihtyä tuon veden äärellä sehän on elämän lähde ja minulla ei ole mitään sitä asiaa vastaan.

Mikäli pelimerkit ei riitä harrastukseen on se joko lopetettava tai haettava harrastukseesi toimeentulotukea.
        Lisänä vielä kirjoittajan kommentteja lukiessa on havaintona nyt seurakunnan haukkuminen. Onko tullut mieleen käydä paikan päällä sanomassa asiasta face of face,

• apurahoja kirjoitti:

Mikäli pelimerkit ei riitä harrastukseen on se joko lopetettava tai haettava harrastukseesi toimeentulotukea.
        Lisänä vielä kirjoittajan kommentteja lukiessa on havaintona nyt seurakunnan haukkuminen. Onko tullut mieleen käydä paikan päällä sanomassa asiasta face of face,

Minulla on ollut vielä pelimerkkejä harrastukseeni ja nyt olen lähdössä ulkomaille pitemmälle kuin jamaliin.
        Hakemuksia toimeentulotukeen voivat sitten tehdä useat urheiluseurat ja järjestöt ja apurahan saajat erilaiset toimijat.

Mitä tulee seurakuntaan olen ihan paikan päällä sanonut asiasta kirkkovaltuustossa ja hiljaisuus valtasi salin jotta se siitä.
        Myöskin aikanaan piispa oli puuttunut asiaan miten seurakunta toimii.Olen muualla saanut muuttaessani pitäjään seurakunnalta tervehdyksen mutta Lieksassa tätä ei tapahtunut.
        Vaimoni kuoleman jälkeen vasta miltei vuoden päästä tuli kirje että vuoden aikana kuolleiden nimet luetaan kirkossa ja myöskin voi tulla mukaan surutyöryhmään mutta seurakunnan edustajaa ei kotona näkynyt.
        Isäni kuoli pari vuotta sitten puhelimessa kiireesti tuli osanotto mutta nyt äitini kuollessa parikuukautta sitten mitään lohdutuksen sanaa ei ole kuulunut vaikka viestin olen lähettänyt.
        Tällaista on siis toiminta mutta tiedän että ei luoja hylkää vaikka nämä
        " leipäpapit" tiedän varsin hyvin että mukavampi on seurustella vaikka sillä uimakopilla muuten niin minäkin teen toisinaan ja lähden ihmisten pariin ja ei mua surulla ruokita.Markku Korpinen

• ähähähäh

Minulla on ollut vielä pelimerkkejä harrastukseeni ja nyt olen lähdössä ulkomaille pitemmälle kuin jamaliin.
        Hakemuksia toimeentulotukeen voivat sitten tehdä useat urheiluseurat ja järjestöt ja apurahan saajat erilaiset toimijat.

Mitä tulee seurakuntaan olen ihan paikan päällä sanonut asiasta kirkkovaltuustossa ja hiljaisuus valtasi salin jotta se siitä.
        Myöskin aikanaan piispa oli puuttunut asiaan miten seurakunta toimii.Olen muualla saanut muuttaessani pitäjään seurakunnalta tervehdyksen mutta Lieksassa tätä ei tapahtunut.
        Vaimoni kuoleman jälkeen vasta miltei vuoden päästä tuli kirje että vuoden aikana kuolleiden nimet luetaan kirkossa ja myöskin voi tulla mukaan surutyöryhmään mutta seurakunnan edustajaa ei kotona näkynyt.
        Isäni kuoli pari vuotta sitten puhelimessa kiireesti tuli osanotto mutta nyt äitini kuollessa parikuukautta sitten mitään lohdutuksen sanaa ei ole kuulunut vaikka viestin olen lähettänyt.
        Tällaista on siis toiminta mutta tiedän että ei luoja hylkää vaikka nämä
        " leipäpapit" tiedän varsin hyvin että mukavampi on seurustella vaikka sillä uimakopilla muuten niin minäkin teen toisinaan ja lähden ihmisten pariin ja ei mua surulla ruokita.Markku Korpinen

Ähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhäh. Ei muuta kun ähä ja pulskis.
        Tarviikko menolippuun vippiä:)

• ähähähäh kirjoitti:

Ähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhäh. Ei muuta kun ähä ja pulskis.
        Tarviikko menolippuun vippiä:)

Mutta on myöskin paluulippu.ja ilman vippiä ja vilperttiä ainakin vielä olen pystynyt talouteni hoitamaan nykyisellään Mutta tiedän kyllä tositilanteen ja sen kun nälkä kurnii.
        Mutta kysymys ei liene minun housunpunteista miten ne lepattavat risaisena vaan miten toimitaan punttisalin osalta tai miten on toimittu mitä virkaa on vapaa-ajan lautakunnalla millaisia toimia tämä lautakunta tekee ja on tehnyt heille kuuluvissa asioissa.Ainoastaanko kaupungin ylin johto olan yli huitaisee ja esittelee asioita kuntalaisille ja sanelee viranhaltijoille miten asia junaillaan. Joten näin Lyylin päivän mentyä tunnen kyllä tyylin.MK

• uimakouluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5778
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      10
      1889
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1538
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1149
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      849
    Aihe