VAIPPA FETISSI!

Vaippa_poika

Kuinka monella on fetissi vaippoihin ja mitä vaippoja käytätte? Itse käytän libero night comforttia ja se on paras tähän mennessä.

VAIPPAILU ON KIVAA! :)

136

18728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonym1100

      Olen samaa mieltä ps niitä liberon isoimpia teippivaippoja eli koko7

      • Anonyymi

        meneeko toi mulle oon 13v ja painan 58 kg haluisin teippivaippoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meneeko toi mulle oon 13v ja painan 58 kg haluisin teippivaippoja

        ooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meneeko toi mulle oon 13v ja painan 58 kg haluisin teippivaippoja

        Haluisiks tulla munkaa vaippailee oon ite 15


    • BI vaippa mies

      Teettekö myös tarpeenne vaippoihin? Voisin tulla vaihtamaan vaipat jos kiinnostusta löytyy ;) itse olen leikkinyt vaippojen kanssa ja tehny tarpeet vaippaan,mukavaa kun voi olla vaan ja jos hätä tulee niin ei tarvii vessaan juosta,telkkaa katsellessakin voi vaipan täyttää kunnon satseilla ;) mutta sitten kun menee vaipan vaihtamaan niin runkkaamiseksi se aina menee;)

      • Anonyymi

        Voitko tulla mun vaipan vaihtamaan?


    • moi tänneki juu iteki käytän vaippoja kyl ja sit pidän siin pääl sadeasujaki kyl mut kyl joku vois tulla vaihtaa vaipat tai sit tekee jotai muut kivaa

    • vaippanainen

      Minä tykkään sillon tällöin käyttää.. Tuntuu ihanalta alapäätä vasten ja kun voi koko rakon tyhjentää . Hurjan kiihottavaa..

      • uuh-uuh

        Millaista vaippaa yleensa käytät? Oletko pitkäänkin vaippailua harrastanut?


      • vaippanainen
        uuh-uuh kirjoitti:

        Millaista vaippaa yleensa käytät? Oletko pitkäänkin vaippailua harrastanut?

        Olisikohan ollut Abri Form, erittäin imukykyisiä.. hmm, joskus varhaisteini iässä jonkun asteisesti aloitin. Melko epäsäännöllisesti vaippailen, mutta välillä tulee sellainen tunne. Kuluneen puolentoista vuoden sisällä olen rohkaistunut ostamaan vaippoja, mutta kyllä tätä on harrastanut useamman vuoden..


      • vaippanainen kirjoitti:

        Olisikohan ollut Abri Form, erittäin imukykyisiä.. hmm, joskus varhaisteini iässä jonkun asteisesti aloitin. Melko epäsäännöllisesti vaippailen, mutta välillä tulee sellainen tunne. Kuluneen puolentoista vuoden sisällä olen rohkaistunut ostamaan vaippoja, mutta kyllä tätä on harrastanut useamman vuoden..

        saisko täält kaut seuraa vaippojen ja muun merkeis ja kyl mäki yleensä teen tarpeeni niihi kyl ja ootteko käynynä esim sadesäällä ulkona et vaipat alla ja sadeasu päällä tuntuu kyl hyvältä päästää niihi ulkona ite käytän täl hetkel tena vaippoja ja noit attends vaippoja


      • vaippamyyjä
        vaippanainen kirjoitti:

        Olisikohan ollut Abri Form, erittäin imukykyisiä.. hmm, joskus varhaisteini iässä jonkun asteisesti aloitin. Melko epäsäännöllisesti vaippailen, mutta välillä tulee sellainen tunne. Kuluneen puolentoista vuoden sisällä olen rohkaistunut ostamaan vaippoja, mutta kyllä tätä on harrastanut useamman vuoden..

        saakohan täältä enää vastauksia kun nyt on 2018 vuosi vai miten nää toimii


      • Vaippamiesjoensuu
        vaippamyyjä kirjoitti:

        saakohan täältä enää vastauksia kun nyt on 2018 vuosi vai miten nää toimii

        Kyl tätä yks vaippa mies lueskelee ainakin.


      • Anonyymi

        Olisin todella kiinnostunut olemaan pissaorja.. Eli kiihotun valtavasti, kun laitat mut juomaan lämmintä nektaria.. Missä mun likaiset pervot on? Naiset sekä miehet ovat tervetulleita, Haluan pissalutkaksi ja juoda sekä tyydyttää sut aina kun haluat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin todella kiinnostunut olemaan pissaorja.. Eli kiihotun valtavasti, kun laitat mut juomaan lämmintä nektaria.. Missä mun likaiset pervot on? Naiset sekä miehet ovat tervetulleita, Haluan pissalutkaksi ja juoda sekä tyydyttää sut aina kun haluat..

        Mä lueskelen.


    • vaippanainen

      En ole kyllä kokeillut, enkä taida edes sadevaatteita omistaa. Voisihan sitä kokeilla, kaikkea pitää kokeilla, ei sitä muuten tiedä mistä pitää ja mistä ei..

      • ABDLBDSM

        Kannattaa kokeilla bondagea eli sidontaa vaippojen kanssa. Teippiä, köysiä, sairaalakahleita, pakkopaitoja ihan mitä vaan. Aivan täydellistä, vaippahaalari on erittäin alistava asu. Vaikee saada tosin, mut kai sen voi ite jotenki tehdä en tiie. Muutamalla sivul on myynnis ku kirjottaa googleen..



      • juu kaikkea kandee kokeilla kerran nii sit tietää kyl mist pitää iteki oon pitäny noit vaippoja ku oon käynynä ulkona


      • vaippanainen
        rainwearman kirjoitti:

        juu kaikkea kandee kokeilla kerran nii sit tietää kyl mist pitää iteki oon pitäny noit vaippoja ku oon käynynä ulkona

        Mie en oo vielä ulos rohkaistunut menemään vaipoissa, mutta nytten talven tullen sitäkin olisi helpompi kokeilla toppahousujen kanssa..


      • vaippanainen kirjoitti:

        Mie en oo vielä ulos rohkaistunut menemään vaipoissa, mutta nytten talven tullen sitäkin olisi helpompi kokeilla toppahousujen kanssa..

        minä voin kyl tulla kaveriksi jos ei yksin handaa mennä ulos ja muutenkin ku meit tälläsii fettareit ei oikee oo ku muut ei oikee ymmärrä meit


      • nonym1100
        ABDLBDSM kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla bondagea eli sidontaa vaippojen kanssa. Teippiä, köysiä, sairaalakahleita, pakkopaitoja ihan mitä vaan. Aivan täydellistä, vaippahaalari on erittäin alistava asu. Vaikee saada tosin, mut kai sen voi ite jotenki tehdä en tiie. Muutamalla sivul on myynnis ku kirjottaa googleen..

        En oikeest ymmärrä et mikä siin alistukses on niin kivaa vaippoje kans


      • vaippanainen
        rainwearman kirjoitti:

        minä voin kyl tulla kaveriksi jos ei yksin handaa mennä ulos ja muutenkin ku meit tälläsii fettareit ei oikee oo ku muut ei oikee ymmärrä meit

        Sehän se olis mukavaa, yhdessä mennä vaipat housuissa iltakävelylle.. Kiihottava ajatus, eikä ennen ole tullut mieleenkään että tapaisi jonkun samasta asiasta kiinnostuneen..


      • vaippanainen
        ABDLBDSM kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla bondagea eli sidontaa vaippojen kanssa. Teippiä, köysiä, sairaalakahleita, pakkopaitoja ihan mitä vaan. Aivan täydellistä, vaippahaalari on erittäin alistava asu. Vaikee saada tosin, mut kai sen voi ite jotenki tehdä en tiie. Muutamalla sivul on myynnis ku kirjottaa googleen..

        Siitä voisin tykätä myös.. Jotenkin ajatus siittä, että sidattuna ei pääse vessaan ja on pakko laskea housuihin, on kiihottava. Sitten kun törmäisi ihmiseen, jonka kanssa kokeilla..


      • wetD
        vaippanainen kirjoitti:

        Sehän se olis mukavaa, yhdessä mennä vaipat housuissa iltakävelylle.. Kiihottava ajatus, eikä ennen ole tullut mieleenkään että tapaisi jonkun samasta asiasta kiinnostuneen..

        Jos olet oikeasti vaippailusta kiinnostunut nainen niin olisi kiva tavata sut. Onko sulla mailiosoitetta että voisin ottaa yhteyttä.


      • olen minäkin tapiiri
        wetD kirjoitti:

        Jos olet oikeasti vaippailusta kiinnostunut nainen niin olisi kiva tavata sut. Onko sulla mailiosoitetta että voisin ottaa yhteyttä.

        Valoja päälle nyt. Ei se oo. Luuleksä että semmosia on ihan oikeassa elämässä olemassa?


      • vaippanainen kirjoitti:

        Sehän se olis mukavaa, yhdessä mennä vaipat housuissa iltakävelylle.. Kiihottava ajatus, eikä ennen ole tullut mieleenkään että tapaisi jonkun samasta asiasta kiinnostuneen..

        juu kyl voitais mennä ulos kävelylle kahestaaki vaipat jalas ja jos haluaa lisä kihoketta nii laittaa vaippojen päälle viel sadeasun nii se tuntuu kyl hyvält jos haluat ottaa yhteyttä nii email o [email protected]


      • vaippahullu
        vaippanainen kirjoitti:

        Sehän se olis mukavaa, yhdessä mennä vaipat housuissa iltakävelylle.. Kiihottava ajatus, eikä ennen ole tullut mieleenkään että tapaisi jonkun samasta asiasta kiinnostuneen..

        Onko löytynyt seuraa vielä :)?


      • vaippahullu kirjoitti:

        Onko löytynyt seuraa vielä :)?

        en kyl oo viel löytäny seuraa oisko susta


      • vaippanainen
        olen minäkin tapiiri kirjoitti:

        Valoja päälle nyt. Ei se oo. Luuleksä että semmosia on ihan oikeassa elämässä olemassa?

        Mie itse asiassa ihan yllätyinkin siittä ettei meitä naisia taida kovin monta olla.. verrattaen miehiin siis.. Sellaiseen vaippasättiin eksyin ja kummastelin missä kaikki naiset oli ja kaikki varmisteli, että olenhan varmasti nainen..


      • Xvaippa...
        vaippanainen kirjoitti:

        Mie itse asiassa ihan yllätyinkin siittä ettei meitä naisia taida kovin monta olla.. verrattaen miehiin siis.. Sellaiseen vaippasättiin eksyin ja kummastelin missä kaikki naiset oli ja kaikki varmisteli, että olenhan varmasti nainen..

        Mä oon juuri tämän vuoksi keskusteluissa käyttänytkin nimimerkkiä mistä sukupuolta ei voi tunnistaa. Eihän sillä sukupuolella ole edes hirvesti merkitystä kun juttelee mieltymyksistä.


      • joo joo "nainen"
        vaippanainen kirjoitti:

        Mie itse asiassa ihan yllätyinkin siittä ettei meitä naisia taida kovin monta olla.. verrattaen miehiin siis.. Sellaiseen vaippasättiin eksyin ja kummastelin missä kaikki naiset oli ja kaikki varmisteli, että olenhan varmasti nainen..

        Nii-in. Koska et sinäkään ole oikeasti nainen ja tiedät sen ihan hyvin.

        Mee muualle trollaamaan.


      • vaippanainen
        Xvaippa... kirjoitti:

        Mä oon juuri tämän vuoksi keskusteluissa käyttänytkin nimimerkkiä mistä sukupuolta ei voi tunnistaa. Eihän sillä sukupuolella ole edes hirvesti merkitystä kun juttelee mieltymyksistä.

        Näinpä juuri.. Joillekkin se tuntuu olevan ylitsepääsemätön asia, että on nainen ja tykkää vaipoista.. Vaikka eihän se minulta ole pois jos joku tässä keskustelussakin muuta luulee :)


      • diaper1
        vaippanainen kirjoitti:

        Siitä voisin tykätä myös.. Jotenkin ajatus siittä, että sidattuna ei pääse vessaan ja on pakko laskea housuihin, on kiihottava. Sitten kun törmäisi ihmiseen, jonka kanssa kokeilla..

        tässä olisin tutustutaan


      • diaper1
        vaippanainen kirjoitti:

        Näinpä juuri.. Joillekkin se tuntuu olevan ylitsepääsemätön asia, että on nainen ja tykkää vaipoista.. Vaikka eihän se minulta ole pois jos joku tässä keskustelussakin muuta luulee :)

        koskas ruvettas vaippaileen yhessä


      • Anonyymi
        joo joo "nainen" kirjoitti:

        Nii-in. Koska et sinäkään ole oikeasti nainen ja tiedät sen ihan hyvin.

        Mee muualle trollaamaan.

        Mä olen ainakin nainen ja tykkään joskus pitää vaippoja, se on kiihottavaa ja joo päättyy itsetyydytykseen ja ihanaan kunnon orgasmiin 😊

        Tarpeitani en niihin tee mutta nautin kun ne on päällä ja oikein tiukat ja mulla tämä alkoi jo ala-asteen vikoina vuosina 😳

        Mutta välillä voi olla vaikka pari vuottakin välissä ja sitten yhtäkkiä tulee kausi jolloin saattaa herätä keskellä yötäkin ja pakko laittaa vaipat.

        Kerran olen niissä ulkona käynyt, laitoin lenkille ja paluumatkalla kävin kaupassa, oli siinä ilmeessä pitelemistä kun yht'äkkiä kassajonossa sain mahtavan orgasmin ihan vaan itsestään 😬😳

        Kaipa ne vaipat luo jotain turvallisuuden tunnetta 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ainakin nainen ja tykkään joskus pitää vaippoja, se on kiihottavaa ja joo päättyy itsetyydytykseen ja ihanaan kunnon orgasmiin 😊

        Tarpeitani en niihin tee mutta nautin kun ne on päällä ja oikein tiukat ja mulla tämä alkoi jo ala-asteen vikoina vuosina 😳

        Mutta välillä voi olla vaikka pari vuottakin välissä ja sitten yhtäkkiä tulee kausi jolloin saattaa herätä keskellä yötäkin ja pakko laittaa vaipat.

        Kerran olen niissä ulkona käynyt, laitoin lenkille ja paluumatkalla kävin kaupassa, oli siinä ilmeessä pitelemistä kun yht'äkkiä kassajonossa sain mahtavan orgasmin ihan vaan itsestään 😬😳

        Kaipa ne vaipat luo jotain turvallisuuden tunnetta 🙄

        "Tarpeitani en niihin tee mutta nautin kun ne on päällä ja oikein tiukat ja mulla tämä alkoi jo ala-asteen vikoina vuosina 😳"

        Moi! Voisitko vähän kertoa, miten tämä vaippailuharrastus lähti liikkeelle?


      • Anonyymi
        vaippanainen kirjoitti:

        Mie en oo vielä ulos rohkaistunut menemään vaipoissa, mutta nytten talven tullen sitäkin olisi helpompi kokeilla toppahousujen kanssa..

        Mustiin kiiltävä pintaisiin toppahousuihin on kiva pissata kukaan ei huomaa


      • vaippanainen kirjoitti:

        Siitä voisin tykätä myös.. Jotenkin ajatus siittä, että sidattuna ei pääse vessaan ja on pakko laskea housuihin, on kiihottava. Sitten kun törmäisi ihmiseen, jonka kanssa kokeilla..

        Toi kuulostaa niin huipulta et ois mahtavaa päästä kokeilemaan sitä jonkun kanssa


      • Anonyymi
        vaippanainen kirjoitti:

        Siitä voisin tykätä myös.. Jotenkin ajatus siittä, että sidattuna ei pääse vessaan ja on pakko laskea housuihin, on kiihottava. Sitten kun törmäisi ihmiseen, jonka kanssa kokeilla..

        Sama täälä


    • diaper bondage

      Minulla on lukittavat muovihousutt ja vaippahaalarit. Olen joskus ollut kaupungilla vaipoissa ja lukituissa vaippahousuissa ja haalareissa. Jännä tunne kun ei pääse pissalle ja ei saa vaippaa pois. Avaimen oon jättänyt kotiin. Kerran olen entisen tyttöystävän pyytänyt avaamaan lukitut vaippahousut ja haalarin kun ei saanut itse pois. Selitin että olen sellaisesa vaippatestissä.

    • märkkäää

      aahh tulkaa munki pilluu työntää sitä munaaahhh!! t. makaan ja hieron mun märkää vittuu

      • jorma7

        seems legit


      • diaper 1

        missäpäin asustelet tuun antaan sulle munaa


    • Vaippamies.

      TENA Slip Super teippivaippa nytkin ja tietysti muovivaippahousut. Kovin tuntuu vaippa raskaalta, muutama olut saanut isot pissat aikaan. Yöksi vaihdan kuivan vaipan ja puen bodyn jossa nepparit haaroissa.

    • diaperman

      abriform x plus ja tena comfort muovihousuilla
      ihan märkänä ;)

    • Kakat housussa

      Hei minä en käytä vaippaa ollenkaan haluan kakata ja pissata ihan suoraan housuun nytkin ok kakat housussa,kiva tunne kun istuu tässä tuolilla....

    • Kyllä tulee vaippoja pidettyä, tässä vaan odotellaan että löytyisi Kuopiosta naista joka haluaisi vaihtaa vaippani.

    • noelämävaanon

      Sama täällä :DD Kuopiosta myös oon,eipä vaan ikävä kyllä taida löytyä : (

    • risto hh

      Voi käytän tenaa vaippoja ja pikkuhoisun suojia kyllä tuntuu mukavalta ja pitsihousissa mahtavalta käyttäkää yhmees nauttikaa

    • DiaperKT

      Nämä pakkaskelit antoi mukavan mahdollisuuden kerrankin uskaltautua töihin vaipassa. Töissä on pakko pukeutua lämpimästi että tarkenee näillä pakkasilla. Keskiviikkona pistin vaipan päälle kun vessassa käynti on turhan työlästä. Lisäksi kun vaatetta on paljon niin tuskin kukaan hoksaa vaippaa. Ihana oli tehdä iltapäivästä pissa vaippaan, vaikkakin ihan hirvittävän jännittävää. Loppuviikon pidinkin vaippa ja nyttoivotaan että pakkaset jatkuu. Kerrankin vaippafetissin huvin ja hyödyn pääsee yhdistämään :)

    • vaippamyyjä

      Minulla useita eri vaippoja myös kestovaippoja joita kuivattelen haalareitten kanssa, jotenkin tuoksu niin kiihoittava. Usein laitan vaipan alle katetrin jotta en pysty pidättämään olenkaan
      ja tunnen kuinka pissa valuu ja vaipat pullottaa ja alkaa vuotaa

    • Mistametykkaamme
    • MannekenPiss

      Käytän yöllä ja päivällä. TENA Slip Active Fit Ultima on käytössä.

    • iklelleoero

      Vaippa

    • Anonyymi

      Itselläkin on vaippafetissi ja vähän hankalaa kun asuu pikkusiskon ja vanhempien kanssa samassa talossa, mutta vaipat ja niihin kuseminen on aivan taivaallisen kiihottavaa. Itse en välitä ulosteleikeistä. Välillä kusen ihan housuunkin ja rapisevan vaipan kanssa en ole ulos iljennyt mennä

      • Anonyymi

        Hei vanhempien kanssa asuva, miten nykyisin sujuu?


    • Anonyymi

      Vaippahousut aina päällä ja usein lirahtelee omia aikojaan ja usein annan kaiken tulla vaippoihin, kun muutenkin menee vaihtoon. Vaippoja on pakko käyttää, mutta on myös fetissi.

    • Anonyymi

      Olen 25v vaippafetissin omaava mies vaasasta. Jos vaippailu tai juttuseura kiinnostaa nii laita viestiä kik: killerma5a96

      • Anonyymi

        Mihin sovellukseen kun eihän sitä voi minne tahansa panna.


    • Anonyymi

      Enpä tunne ketään joka olisi vaipoista kiinnostunut. Taidan olla liian rajoittunut.

      • Anonyymi

        En mäkään tunne mutta kun tulin tänne niin näin että joitakin se kiinnostaa


    • Anonyymi

      Harva kai sitä julkisesti uskaltaa tunnustaakaan. Mutta onhan meitä... Katso vaikka vaipat. net , jäseniä on paljon.

    • Anonyymi

      Niin onhan meitä. Vaipat housussa nyt menty 3 vuotta .Tyttöystävälläni oli vaippafetissi ja siittä tämä lähti ja itsekkin olen tyttö. Floridassa kun asun , niin siellähän meitä vaippapeppuja kadulla näkee päivittäin on hyvinkin yleistä.

    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten jouduin käyttämään vaippahousuja, ja vieläkin käytän joskus öisin. Päivisin pissavuojen takia käytän naisten kuukautissiteitä. En osaa sanoa, että onko se jonkinlainen fetissi, mutta käytän niitä mielelläni. Naisten alushousut kuuluvat kesäisin asiaan.

    • Anonyymi

      https://uloslelulaatikosta.blogi.net/blog/

      Tämöinen kaveri kirjoittaa vaippailusta! Mielestäni hyvin kirjoittaa ja kiva lukea! Ihan suomalainenkin vielä on! Todella kiva lukea tosiaan mutta toivon että kirjoittaisi enemmän

    • Onhan tämä kivaa

    • Anonyymi

      Tämä on jatkoa kirjoitukselleni 4. 8. Vaippahousuja jouduin käyttämään, kun olin osittain jalkojenn takia liikuntakyvytön. Pidin niitä jatkuvasti puolen vuotta ja sen jälkeen tuli kestokatetri. jalat paranivat aikanaan ja nykyisin kuljen sisällä ilman mitään tukea. Öisin käytän pissapussia, jolloin ei tarvitse käydä vessassa, mutta päivisin on hana kiinni ja käyn tavalliseen tapaan vessassa. Tällöin viimeiset tipat voivat tulla housuihin ja siksi housuissa on suojana naisten siteet. Miesten inkontienssisuojat ovat turhan suurikokoisia ja sen takia en käytä niitä. Onhan sekin jonkinlainen fetissi. Yöhousuina käytän vaimoni alushousuja. On mukava kun tietää hänen tupsunsa on nojannut samaan paikkaan kun omanikin vehkeet.

    • Anonyymi

      Vaipat jalassa Ruotsin risteilyllä juuri nyt ja kohta karaokeen laulaan Tahdon Rakastella Sinua..

    • Anonyymi

      Tykkään pitää muovista vaippaliinaa. Se tuntuu ihanalta,. Joskus hyväilen sillä itseäni. Voi, miten hyvältä se tuntuu!

      • Anonyymi

        Kuinka usein sulla muovit haarojen väliss. Mistä vaippaliinoja saa.


      • Anonyymi

        Aina silloin tällöin. Vaippaliinan laittaminen tuntuu kiihottavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina silloin tällöin. Vaippaliinan laittaminen tuntuu kiihottavalta.

        Mä laitoin vaippa liinan sisään glitoris lelun pysyy hyvin paikallaa sitten ilta lenkille oli kosteat muovit jalkojen välissä kun palasin lenkiltä vaippa liinan tuoksu mahtava juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitoin vaippa liinan sisään glitoris lelun pysyy hyvin paikallaa sitten ilta lenkille oli kosteat muovit jalkojen välissä kun palasin lenkiltä vaippa liinan tuoksu mahtava juttu

        Kuulostaa upealta! Mulla sama juttu, kun pitää vaippaliinaa pitkään, niin se on kivan kostea...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitoin vaippa liinan sisään glitoris lelun pysyy hyvin paikallaa sitten ilta lenkille oli kosteat muovit jalkojen välissä kun palasin lenkiltä vaippa liinan tuoksu mahtava juttu

        Toi pitää saada naaman ympärille


    • Anonyymi

      Entä sun vanhemmat Tietääkö sun vanhemmat että sulla on vaippafetissi?

    • Anonyymi

      Onko helsingissää ketään joka tulis vaihtamaan mun vaipat?

      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen? No, voin vaihtaa kummallekin… ;) Itse 45-v mies.


    • Anonyymi

      Tietääkö sun vanhemmat tästä että sulla on vaippafetissi?

    • Anonyymi

      Rakastan vaippailua. Harmi vain, että on harvemmin tilaisuus pitää vaippoja. Toteuteutan itseäni aina silloin, kun mies on työmatkoilla. Tenan teippivaippa lisäimulla ja muovihousut päälle. Vaipan vaihdan vasta, kun onnaivan ääriään myöten täynnä pissaa. Märän vaipan hierominen pimppiä vasten on kiihottavaa ja sormetan itselleni orgasmeja.

      • Anonyymi

        Täällä kans yks vaippailija. Mä käytän Rearz princess vaippaa varsinkin öisin, on ihana kun ei tartte yöllä nousta vessaan :) ja mä kans pidän vaippaa kunnes se on ihan täysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans yks vaippailija. Mä käytän Rearz princess vaippaa varsinkin öisin, on ihana kun ei tartte yöllä nousta vessaan :) ja mä kans pidän vaippaa kunnes se on ihan täysi.

        Mä käytän vaippaa mökillä ollessamme en haluu mennä yöllä ulko huussiin illalla laitoin teippivaippan yöllä pissasin vaippaa aamul vielä kahdet pissat vaippaa ennenkuin otin vaipan pois. Mieheni haluu joskus myös vaihtaa mun vaipan. Käski mennä sänkyyn otti vaipan pois rasvasi jalkojen välin ja tunsin et laitto rasvaa mun peppu reikään nosti mun jalkoja ja työnsi sormen mun peppuu sormetti kunnes sain orkut


      • Anonyymi

        Laitoin värisevän hieromasauvan kahden teippivaipan väliin ja sain monta tosi märkää orgasmia melkein peräkkäin, pissaa tuli myös paljon samalla.


      • Toi sun pitäs kierrättää jonkun naamalle ja suuhun


    • Anonyymi

      Meidän pariskunta pitää vaippaa kaiken aikaa, eli molemmat, ja vaihdamme toistemme vaipat. Olemme mukana yhdessä ulkomaisessa keskusteluryhmässä ja sitä kautta on myös yksi pariskunta täältä päin ja yllätys yllätys, ihan lähellä asuvat.
      Sen ulkomaisen keskusteluryhmän saa kukin halukas etsiä itse.

      • Anonyymi

        Mikä keskusteluryhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä keskusteluryhmä?

        kokeile hakusanalla eri some-kanavilta, voit osua samalla kanavalle


    • Anonyymi

      Kuinka moni teistä katsoo abdl hentaita?

      • Anonyymi

        Ei kyllä todellakaan ole naisen värkki housuissa samassa kohtaa kuin miehen vehje,sen verran kyllä pitäs anatomiaa tuntea ettei moisia väitä.
        Johan se vaippamainoksessakin todetaan että pojat kastelee edestä enempi ja tytöt alapuolelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä todellakaan ole naisen värkki housuissa samassa kohtaa kuin miehen vehje,sen verran kyllä pitäs anatomiaa tuntea ettei moisia väitä.
        Johan se vaippamainoksessakin todetaan että pojat kastelee edestä enempi ja tytöt alapuolelta

        Naisten ja miesten vaippa jutuista, miehen kikkeliä voip käännellä oikeaan suuntaan! Nimim. Naisten vaipat ja sukkahousut päälle.


    • Kyllä täällä ainakin yksi vaippa ja pissaleikeistä pitävä nainen 😜😜 nytkin vaippa.

      • Anonyymi

        <3 mikä on lempivaippa


      • Anonyymi kirjoitti:

        <3 mikä on lempivaippa

        Eniten oon käyttänyt tenaa 🤭 helpoiten saatavilla ollut. Voisihan sitä hommata vaikka jonkun kivan kestovaipankin 🤭😜


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Eniten oon käyttänyt tenaa 🤭 helpoiten saatavilla ollut. Voisihan sitä hommata vaikka jonkun kivan kestovaipankin 🤭😜

        Moi! Tyttö84 Olisi kiva jutella ja tutustua🙂 ite oon 35v mies ja tykkään kanssa käyttää vaippoja.Olisi kiva jutella ja vaihtaa kokemuksia kauniimman osapuolen kanssa vaippailusta.🙂 laittele viesti kikissä kiinnotus heräs poju_vaipas


      • Tyttö-84 kirjoitti:

        Eniten oon käyttänyt tenaa 🤭 helpoiten saatavilla ollut. Voisihan sitä hommata vaikka jonkun kivan kestovaipankin 🤭😜

        Tena vissiin menee suuhun kun väkisin sulloo!!


      • Haluutko mun mailiosoitteen tai wickrin. Nyt tena ekaa kertaa pöksyissä just puol litraa kahvia ja sitä ennen vettä saman verran juotuna..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikkee sitä saa lukeakin. 😕

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a stream. Sisäänkäynti k­aiki­­lle, jotka haluav­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://2422333.com/H/h7Uf 👈

    • Minustakin vaippa on parhaimmillaan, kun se on täynnä pisua ja pullea. Sitten asetun lattialle selälleni, alan painella ja rutistella rauhallisesti haaruksista ja leikin, että minut pakotetaan orgasmiin ja on pakko totella.

      Kokenut konkari myös neuvoi pissaamaan hyvin hitaasti. Pidätellä ja sitten lirauttaa ihan vähän, taas vähän ja oikein nauttia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kolmella.

    • Anonyymi

      Heippa, olen juuri herännyt vaippailun ihanuuteen! Naisten tena housuvaippa ja tukisukkahousut. Aivan ihana paketti! Nyt kun ilmat viilenee niin vaippa myös lämmittää ihanasti!
      Kertokaa vaippa kokemuksianne T. "Johanna" 😊💕

      • Anonyymi

        Minullakin kova hinku pukea vaippa ja sukkahousut. Kiihottavan suloista nukkua tuossa yhdistelmässä. Ihanaa kun on toinen jolla sama mieltymys. T: v-Mies


      • Anonyymi

        Kokemuksiat, vaikka ei välttämättä sellaisia mitä odotat. Oleppa hyvä.

        Kun olin ala-asteella, niin jollain viekkaudella ja vääryydellä jouduin ampiaiseksi johonkin teatteriin.

        Se itsessään oli jo noloa, mutta sitten huomasin, että olin joku hemmetin kuhnureiden kuningas. Olin selkeästi vanhempi kuin suurin osa muista ampiaisista, ja yksi harvoja poikia.

        Sen nolouden kruunasi se ampiaispuku.

        Alle piti laittaa mustat sellaset akkamaiset ohuehkot sukkahousut. Ensimmäinen ahaa elämys oli tietenkin se, ettei alle pystynyt ruttaamaan mitään lököttäviä boxereita pitkistä kalsareista puhumattakaan. Sit siihen tuli sellanen musta varmaan aika tavallinen jumppapuku joka oli tietenki ihan luonnoton meikäläiselle. Se piti pukea vetoketjulla, niin että se tuli ylös kaulalla, ja siinä oli pitkät hihat.

        Tämän himmeäkiiltoisen kokovartalomustan päälle tuli sitten sellaiset kiiltävät kelta-musta raidalliset superloni bikinit.

        En tietenkään osaa sanoa, että oliko ne nyt jotain superlonia, vai toppavanua vai mitä, mutta se toppi oli ihan niinku puolestavälistä katkastu pelastusliivi. Vähän niinkuin sellainen sprots bra, mutta tehty paksusta toppa matskusta. En osaa selittää sen paremmin.

        Housut taas oli, no ihan kuin paksut vaipat jotka vedettiin siihen päälle. Niin että väliin jäi ampiaisen vyötärö, ja mustat ampiaisen raajat sojottivat aukoista joka suuntaan.

        Siinä sitä sitten piti tanssia ja keikistellä, jakaa flyereitä, ja olla paniikissa, että tunnistaako joku sen maskeerauksen takaa.

        Mutta ennen kaikkea siinä piti olla niiden kaikkien ympärillä kiehnäävien ”vaippa pyllyjen” keskellä. Samaan aikaan, kun oma tiukka elastaani taivas hoiti stimuloinnin. Onneksi oli toppa bikinit päällä sillä se nylontelttailu olisi ollut liikaa näyttämöllä.

        No eihän ne tietenkään oikeat vaipat olleet. Ei niihin parannut lirautella. Tarvetta olisi kuitenkin ollut, sillä se vessassa käynti oli aivan helvetillinen rumba. Siinä joutui nolosti kysymään apuja muilta amppareilta. Olisi pitänyt varmaan osata ottaa illoa irti, sillä samalla tavalla minä lukitsin sillä vetoketjulla heitä ”vessattomaan vankilaan.” Vaippoihin joihin hekään eivät saisi lirauttaa.

        Noh jokatapauksessa, sen jälkeen elämä ei ollut enää entisensä. Siinä vaiheessa fetissit manifestoivat itsensä siinä määrin, että vaipat ovat olleet olennainen osa viihdekaapin sisältöä. Kyllä sieltä löytyy myös sukkiksia, jumppapukuja jne... Vaipat eivät ole jatkuvassa käytössä, eikä ainoa huvin lähde, mutta ehkä sitäkin hauskempia, mitä enemmän sitä hupia odottaa.


    • Anonyymi

      Viimeinen lomapäivä mökillä pidän yöllä vaippaa aamulla annoin pissat tulla vaippaan tuntuu kuin olisi pallo haarojen välissä kun vaippa turposi .käytän aina imukyvyltää Super tai maksi.alushouja en ole käyttänyt enää aikoihin tenan silhoette on päivittäin käytös .

    • Anonyymi

      Heippa kaikille vaippailijoille! 😉Olipa taasen ihanaa olla vaippapeppuna kokopäivän, eipä tarvinnut käydä pienten lirujen vuoksi yleisissä wc. Tiloissa. 💕T. Johanna.

      • Yleisissä vessoissa pissisten pissan juojaksi joutumisesta haaveilen sitten vielä vaihdettu vaippa suuhun ja menoksi


    • Anonyymi

      Moi muut vaippailijat

      ootteko liikkunu ulkona ”ihmisten ilmoilla” vaipoissa? Kertokaa kokemuksia? Kävin tänään paksussa vaipassa kaupassa vähän kauempana kotoa ja sain matkalla pari isoa orkkua vaippaan <3 <3

      • Anonyymi

        Olen muutaman kerran käynyt kaupungilla vaippaliina pöksyissä. Mukavan jännittävää kun itse tietää, mitä pöksyissä on. Ja muut eivät tiedä. Aluksi ajattelin, että miten paljon tuo muovinen vaippaliina pitää ääntä. Hyvin hiljainen se on eikä näin paljastu.


    • Anonyymi

      H­­ei! Kuts­umme sinu­­t kä­­ymään u­ude­­ss­­­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://3422111.com/H/t3XZ1 👈

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­umme sinu­­t kä­­­ym­­ään u­­­ude­­­ss­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://4033444.com/H/R0qWJ 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­ts­­­um­­me sinu­t käym­­ään u­­­ude­­ss­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 http://4033444.com/H/K7dW 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon 29 vuotias ukkeli, oon 9 vuoden ajan käyttäny abdl teippivaippoja 24/7. Ne on mukavan paksuja ja imukykyisiä ja värikkäitä

      • Anonyymi

        Vautsi! Olet pitänyt kauan niitä! Miten on fetissi on kehittynyt tai muuttunut vuosien aikana? Miten sulla on vaippailu saanut alkunsa?😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vautsi! Olet pitänyt kauan niitä! Miten on fetissi on kehittynyt tai muuttunut vuosien aikana? Miten sulla on vaippailu saanut alkunsa?😘

        Ei oikeestaan oo mitenkää kehittyny, ja en oikee tiiä! Mulla jo nuorempana jotenki kiihotti ajatus vaipoista, eka ostin kaupasta tenan housuvaipat mutta alkoin haaveileen sitten teippivaipoista joissa on kuvia! Vielä kun sais naisen itelle joka ymmärtää tän fetissin😂


    • Anonyymi

      Hei ihanat!
      Löytyykö kenties pk-seudulta naista joka toivoisi 45-vuotiaan kohteliaan ja siistin miehen luokseen vaihtamaan sun vaippa? Lupaan hellävaraisesti siistiä oikein puhtaaksi paikat ja tarv laittamaan kuiva vaippa päälle…

    • Anonyymi

      Tuskin on kysymys mistään fetissistä, mutta meidän kahden hengen perheessä molemmat käyttävät vaippoja koko ajan, paitsi yöllä. Se on ihan normaali keskustelun aihe ja kuljeskelemme kotioloissa vaippasillaan, hankimme niitä yhdessä ja vertailemme ominaisuuksia.

    • Anonyymi

      tena on hyvä.

    • Anonyymi

      Aamupissaa pikkasen kerrallaan lämpöiseen vaippaan, ihania "läikähdyksiä". Aah.

      • Anonyymi

        Moii
        Mulla sama :) tai siis illalla laitan vaipan ja yöllä pissaan siihen, sit aamulla ja päivällä lisää kunnes se on ihan täysi. Sit uusi vaippa :)

        Evelina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moii
        Mulla sama :) tai siis illalla laitan vaipan ja yöllä pissaan siihen, sit aamulla ja päivällä lisää kunnes se on ihan täysi. Sit uusi vaippa :)

        Evelina

        Haluaisin nuolla ja saada naamalle tuon täysin täyteen lirutetun vaippasi


    • Anonyymi

      Täällä kans yks vaippailija :) Ite tykkään Rearz princess vaipoista :) Ihanan imukykyisiä niin voi tosi monet pissat päästää vaippaan ennenkuin pitää vaihtaa uusi. Rakastan vaippaan pissaamista ja märässä vaipassa olemista.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On sitä välillä tullu vaippailtua ja niiden kanssa liikuttukkin ihmisten ilmoilla,ihan kivoja kokemuksia


    • Anonyymi

      Vieläkö täällä on vaippojen käyttäjiä ois kiva tietää olen kiinnostunut asiasta

      • Anonyymi

        Mitäs haluisit tietää?


      • Moi! Ite ainaskin käytän vaippoja🙂 Saa tulla jutuille kik on poju_vaipas


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe