Typerää..

Tao Tao

Typerää toi tommoinen G:n (ja hänen fanien)haukkuminen. Antaa ihmisten nauttia ja keskustella musiikista josta he pitävät, eikä pilata sitä iloa haukkumalla heidän idoliaan. Itse en pidä Pikku Geestä, mutta minusta tollainen haukkuminen on tosi lapsellista..

7

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustamakkararuhtinas

Ei se ole haukkumista, jos totean esim. Että pikku G:n biisejen sanoituksissa ei ole kauheasti mielikuvitusta käytetty, (kuka ne sitten onkaan sanoittanut) tai että hänellä ei ole lainkaan karismaa tai esiintymiskykyä. Ja eipä hän haastatteluissaan kovin supliikkimieheltä ole vaikuttanut, toistelee sanoja ja lauseita, jotka on kuullut muualta.

• takavalo

mut sä olet supliikkimies! täällä palstalla mellastat, nasevia mielipiteitä kirjoitat. ja niin omaperäisiä. joka paikkaan negatiivista.

kateellinen selvästi olet, etkö ole itse saanut levysopimusta, aijai!

emmat muuten jakaa musiikin ammattilaisista koostuva raati. niillä luulis olevan tietoa, mutta sähän oletkin vielä tietäväisempi. joka mutkassa joku kaltaisesi valittaa, mutta me nauretaan teille. olet varmaan keravalta!

sinullekin, säälittävä skeida =))))))))))))))))))

• mustamakkararuhtinas

totta, niin olenkin. En ole tarvinnut levytyssopimusta, koska en tee musiikkia. Sinä olet kuvottava homo. Tiedän, että pidät kumista ja viilistä.

• takavalo
        mustamakkararuhtinas kirjoitti:

totta, niin olenkin. En ole tarvinnut levytyssopimusta, koska en tee musiikkia. Sinä olet kuvottava homo. Tiedän, että pidät kumista ja viilistä.

mä arvasin että sä olet keravalta! typerät juttusi paljastivat sut.

eihän sun kyvyt riitä kuin toisen lapselliseen ja ala-arvoiseen arvosteluun.

eikös teillä siellä keravalla ole ihan omat kumiporukat, kosketelkaa siellä vaan toisianne.
        älkää meitä muita sekoittako teidän juttuihin.

• mustamakkararuhtinas
        takavalo kirjoitti:

mä arvasin että sä olet keravalta! typerät juttusi paljastivat sut.

eihän sun kyvyt riitä kuin toisen lapselliseen ja ala-arvoiseen arvosteluun.

eikös teillä siellä keravalla ole ihan omat kumiporukat, kosketelkaa siellä vaan toisianne.
        älkää meitä muita sekoittako teidän juttuihin.

En ole keravalta.

• Näinjuuri
        takavalo kirjoitti:

mut sä olet supliikkimies! täällä palstalla mellastat, nasevia mielipiteitä kirjoitat. ja niin omaperäisiä. joka paikkaan negatiivista.

kateellinen selvästi olet, etkö ole itse saanut levysopimusta, aijai!

emmat muuten jakaa musiikin ammattilaisista koostuva raati. niillä luulis olevan tietoa, mutta sähän oletkin vielä tietäväisempi. joka mutkassa joku kaltaisesi valittaa, mutta me nauretaan teille. olet varmaan keravalta!

sinullekin, säälittävä skeida =))))))))))))))))))

..Siinäkin on rahalla merkitystä, minä tiedän ihan oikeasti kymmenen parempaa bändiä kuin pikku-gee, niin myynnin kuin suosionkin perusteella.

Nykyään hyvin harvat kilpailut perustuvat parhainmuuteen, nykyään kaikki "voittajat" ovat sellaisia jotka herättävät eniten keskustelua, ja yleisön mielenkiintoa. Riippumatta onko voittaja "oikeasti" hyvä

Pikku-g on myynyt vain pari kymmentätuhatta levyä, kun esim suomalainen metallibändi on samassa ajassa myynyt uusinta levyään melkein kuusikymentätuhatta. Miksi CoB ei saanut Emmaa? Koska CoB ei ole kaupallisesti kiinnostava/tuottoisa, enemmän pikku-g:n voitto sai aikaan keskustelua kun jos CoB olisi vienyt palkintoja kotiin.

• Mita
        mustamakkararuhtinas kirjoitti:

En ole keravalta.

MItä Mitä järkeä on tehdä tälläinen palsta?
        Kertokaa se..
        Miksei meillä oo täällä Esim:Tarja Halosesta Palstaa?
        Tai esim:Eminemistä Joka on 100 kertaa parempi kaikessa?
        Tämä koko palsta on LAPSELLINEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3179
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2681
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      112
      2421
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2183
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1961
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1586
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1465
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1288
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      29
      1218
    Aihe