Saimme hääkutsun pariskunnalta, joka on meille hyvinkin läheinen. Olemme lähes viikoittain tekemisissä heidän kanssaan, ja pidämme heistä kovasti. Mm. tuleva morsian on keskimmäisen lapsemme kummi.
Yleensä olemme hoitaneet häälahjat tylsästi pankin lahjashekin muodossa, mutta nyt tämä menettelytapa tuntuu melko hölmöltä, johtuen jo pelkästään siitä että heillä ei todellakaan ole puutetta rahasta.
Lisäksi tahtoisimme että lahjasta jäisi myös muistoarvoa tulevaisuuteen.
Kyseinen pariskunta on asunut yhdessä jo pitkään, ja kaikki tarvittava on jo hankittuna. Heillä on myös pieni lapsi.
Toki taide, arvoesineet ym. ovat aina paikallaan, mutta meidän perheen budjetilla maksimimäärä lahjan hinnassa on 60-70e.
Kertokaa ihmeessä hyviä ideoita. Kaikki otetaan kiitollisina vastaan!
Häälahja pariskunnalle, jolla on jo "kaikki"
8
2768
Vastaukset
- esimerkiksi
lippupalvelun tms. lahjakortti lupaus lastenhoidosta, jotta pääsevät viettämään iltaa?
- Moaning Myrtle
Miten olisi lahjakortti valokuvausliikkeeseen/Ifoloriin tms - hääpari voisi teettää itselleen canvas-taulun joko hääkuvasta tai vaikka jostain ihanasta häämatkakuvasta?
- PenNiveny
Kuulostaa hyvältä idealta, kuten myös tuo aiemmin mainittu lippupalvelulahjakorttikin.
Tunnustan tietämättömyyteni, ja kysynkin että mikä on canvas-taulu? - ---
PenNiveny kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä idealta, kuten myös tuo aiemmin mainittu lippupalvelulahjakorttikin.
Tunnustan tietämättömyyteni, ja kysynkin että mikä on canvas-taulu?Canvas-taulu on jonkinlainen kankaalle painettu kuva. Ja tauluja on erikokoisia. Ifolorin tai extrafilmin sivuilta varmasti löytyy lisää tietoa. :)
- jussi vaarala
sävellys omilla valokuvilla dvd:nä
katsokaa youtubesta jussi vaarala ja sieltä vaikkapa video Sweet
[email protected] - klabbis
www.kyltti.fi :stä löytyy hieno puinen "hääkyltti" johon saa kaiverrettua hääparin nimet ja päivämäärä.
klabbis - Aino74
Hei,
jos ystävilläsi on jo kaikkea, niin järjestä heille elämyksellinen muisto. Osta lahjakortti Helsingissä sijaitsevaan Studio High Heels-tanssikouluun. Lupaudut vielä lapsenvahdiksi, niin pääsevät tanssimaan. Itse olen saanut tällaisen ja hauskaa oli. Meillä oli siis henkilökohtainen opettaja ja itse saimme päättää, mitä tanssia haluamme harjoitella. Tunti oli aivan mahtava ja opettaja varsinkin. Tiedä, vaikka tanssikipinä iskisi sen jälkeen! - Paras lahjaidea
Karikatyyri on juuri oikea lahja pariskunnalle jolla on jo kaikkea... mutta löytyy kuitenkin myös huumorintajua...
Googleta "karikatyyrilahja" tai "erilainen häälahja"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984