Häälahja pariskunnalle, jolla on jo "kaikki"

PenNiveny

Saimme hääkutsun pariskunnalta, joka on meille hyvinkin läheinen. Olemme lähes viikoittain tekemisissä heidän kanssaan, ja pidämme heistä kovasti. Mm. tuleva morsian on keskimmäisen lapsemme kummi.
Yleensä olemme hoitaneet häälahjat tylsästi pankin lahjashekin muodossa, mutta nyt tämä menettelytapa tuntuu melko hölmöltä, johtuen jo pelkästään siitä että heillä ei todellakaan ole puutetta rahasta.
Lisäksi tahtoisimme että lahjasta jäisi myös muistoarvoa tulevaisuuteen.
Kyseinen pariskunta on asunut yhdessä jo pitkään, ja kaikki tarvittava on jo hankittuna. Heillä on myös pieni lapsi.
Toki taide, arvoesineet ym. ovat aina paikallaan, mutta meidän perheen budjetilla maksimimäärä lahjan hinnassa on 60-70e.
Kertokaa ihmeessä hyviä ideoita. Kaikki otetaan kiitollisina vastaan!

8

2800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkiksi

lippupalvelun tms. lahjakortti lupaus lastenhoidosta, jotta pääsevät viettämään iltaa?

• Moaning Myrtle

Miten olisi lahjakortti valokuvausliikkeeseen/Ifoloriin tms - hääpari voisi teettää itselleen canvas-taulun joko hääkuvasta tai vaikka jostain ihanasta häämatkakuvasta?

• PenNiveny

Kuulostaa hyvältä idealta, kuten myös tuo aiemmin mainittu lippupalvelulahjakorttikin.
        Tunnustan tietämättömyyteni, ja kysynkin että mikä on canvas-taulu?

• ---
        PenNiveny kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä idealta, kuten myös tuo aiemmin mainittu lippupalvelulahjakorttikin.
        Tunnustan tietämättömyyteni, ja kysynkin että mikä on canvas-taulu?

Canvas-taulu on jonkinlainen kankaalle painettu kuva. Ja tauluja on erikokoisia. Ifolorin tai extrafilmin sivuilta varmasti löytyy lisää tietoa. :)

• jussi vaarala

sävellys omilla valokuvilla dvd:nä

katsokaa youtubesta jussi vaarala ja sieltä vaikkapa video Sweet

[email protected]

• klabbis

www.kyltti.fi :stä löytyy hieno puinen "hääkyltti" johon saa kaiverrettua hääparin nimet ja päivämäärä.

klabbis

• Aino74

Hei,

jos ystävilläsi on jo kaikkea, niin järjestä heille elämyksellinen muisto. Osta lahjakortti Helsingissä sijaitsevaan Studio High Heels-tanssikouluun. Lupaudut vielä lapsenvahdiksi, niin pääsevät tanssimaan. Itse olen saanut tällaisen ja hauskaa oli. Meillä oli siis henkilökohtainen opettaja ja itse saimme päättää, mitä tanssia haluamme harjoitella. Tunti oli aivan mahtava ja opettaja varsinkin. Tiedä, vaikka tanssikipinä iskisi sen jälkeen!

• Paras lahjaidea

Karikatyyri on juuri oikea lahja pariskunnalle jolla on jo kaikkea... mutta löytyy kuitenkin myös huumorintajua...

Googleta "karikatyyrilahja" tai "erilainen häälahja"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72