Kauris-vastenmielisin horoskooppimerkki

Inhoan kauriita

Olen miettinyt, mikä on ehdottomasti ja varauksetta kaikkein vastenmielisin merkki sekä luonnekuvausten perusteella, että omien kokemusten perusteella ko. ihmisistä, ja se on YLIVOIMAISESTI KAURIS.

Laskelmoiva, muodollinen, virallinen, kylmä, kova, uraihminen, synkkä, anteeksiantamaton, oman edun tavoittelija, iloton, puurtaja, työnarkomaani, jne.

En kertakaikkiaan voi SIETÄÄ kauriita, ja toivon, että onnistun pysymään heistä kaukana sekä työ- että yksityiselämässä niin paljon kuin mahdollista.

135

12023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuppelo

      On se elämä kurjaa.... Juuri em. kuvauksesta johtuen olenkin menestynyt elämässäni.Tosin iloton en ole,pikemminkin hauska seuranainen.Vaan tylsäähän se olisi jos olisimme kaikki samasta muotista,eikö?Tosin,mitä tulee horoskooppien yleistettävyyteen,onkin jo ihan eri asia.Näin inhoittavana kauriina voin todeta että en todennäköisesti vaivautuisi viettämään aikaa kaltaisesi ihmisen kanssa,joten sikäli saat olla ainakin minun puolestani aivan rauhassa.Koita pärjätä...

      • ...tuloksia.

        ap mun käsityksen mukaan mitään. senkun esitti mietteittenä...


      • anti-sarvipää

        Kuvitteletko tosiaan että ainoastaan vittumaiset ihmiset pärjäävät elämässä hyvin? Voin kuule kertoa että tunnen aivan sinusta erilaisia Leijona-ihmisiä, jotka ovat sielukkaita ja lämpimiä ihmisiä, joilla on normaalit tunteet ja he pärjäävät oikein hyvin elämässä, vaikka eivät olekaan mitään kylmiä laskukoneita.


      • naurisÄ

      • Iloinen kauris :)
        anti-sarvipää kirjoitti:

        Kuvitteletko tosiaan että ainoastaan vittumaiset ihmiset pärjäävät elämässä hyvin? Voin kuule kertoa että tunnen aivan sinusta erilaisia Leijona-ihmisiä, jotka ovat sielukkaita ja lämpimiä ihmisiä, joilla on normaalit tunteet ja he pärjäävät oikein hyvin elämässä, vaikka eivät olekaan mitään kylmiä laskukoneita.

        Kauriit eivät todellakaan ole mitään laskukoneita..Muutenhan kaikkien kauriiden kannattaisi työskennellä talousalalla! =) Huh, huh, mitä yleistyksiä täällä on ollut. Varmasti kaikkien horoskooppimerkkien edustajissa löytyy menestyjiä. Eikä kaikki kauriitkaan todellakaan ole menestyjiä. Muutenhan muita horoskoopimerkkejä ei juuri kannattaisi työelämään palkatakkaan. Hehhee! Ei kannata yleistää mitään!!! Toivottelee: KAURIS (ihan ok työelämässä ja toiv. muussakin elämässä. ;))


      • minustapa se ..
        anti-sarvipää kirjoitti:

        Kuvitteletko tosiaan että ainoastaan vittumaiset ihmiset pärjäävät elämässä hyvin? Voin kuule kertoa että tunnen aivan sinusta erilaisia Leijona-ihmisiä, jotka ovat sielukkaita ja lämpimiä ihmisiä, joilla on normaalit tunteet ja he pärjäävät oikein hyvin elämässä, vaikka eivät olekaan mitään kylmiä laskukoneita.

        laskukone olet sinä tällä jutullasi, eli olet harkiten laskelmoinut millä saisit ärsyttää jotakuta. Ja kohteesi valitsit tietoisesti kauriit!

        Syyhän sinulla tietenkin on, kuten aina.

        Enhän minä ole ikinä väärässä! Vai mitä.


      • idiootteiriittää
        minustapa se .. kirjoitti:

        laskukone olet sinä tällä jutullasi, eli olet harkiten laskelmoinut millä saisit ärsyttää jotakuta. Ja kohteesi valitsit tietoisesti kauriit!

        Syyhän sinulla tietenkin on, kuten aina.

        Enhän minä ole ikinä väärässä! Vai mitä.

        En usko että siitä oli kyse, nimittäin täällä on härkä joka vihaa leijonia ja skorpioneja. Mutta kuten Ho Chi Minh sanoi: 5% kansasta on kansan vihollisia.


    • tarvi olla

      kaurismerkkisten kaa tekemisissä, vaan niiden muiden "ihanien" merkkien kanssa. Kauriista on helppo päästä eroon, hän ymmärtää kyllä ymmärtää "yskän".

      :)

    • niillä on laskukone

      aina mukana ja ne osaa laskea 1 1 eli hallitsevat kyllä yhteenlaskun taidon. Virallisuus on yksi heidän paheistaan, totta. Kylmiä ja kovia ovat niinkuin pakastepullat. Uraputkeen vaan synkkänä ja anteeksiantamatonna oman edun vuoksi ilottomasti työnarkomaanina puurtaen. Melkein tulee sääliksi kauriita. Ei oo helppoa niilläkään:(

      • osasin laskea

        jo hyvissä ajoin ennen ala-asteelle menoa mitä on 1 1. siitä syystä varallisuus saattaa olla paheeni vaikka virallisuus ei olekaan.


      • Iloinen kauris :)

        Tutustuppa kaurismerkkiin vähän paremmin, niin ehkä sulla ois jotain todellistakin sanottavaa. Kahta samanlaista kun ei ookkaan! Tuo yllä oleva ei todellakaan koske kaikkia kauriita ja kaikki samat asiat voi ihan yhtä hyvin koskea muitakin merkkejä. Yleistys veke. T: Kauris (iloinen ja anteeksi antava, jopa lämmin ja nautin elämästäkin täysin siemauksin...)


    • reviirilleni ;)

      seuraa se hyvä puoli, että kaikenkarvaiset turjakkeet, tylsimykset ja mukailopillerit eivät ole alvariinsa tunkeutumassa...

    • joulukaurisN

      mä olen noista edellämainituista: anteeksiantamaton, puurtaja ja työnarkomaani.

    • ja iloton työhönpakenija, jos joutuisit kuuntelemaan moisia kommentteja kaiken maailman ameeboilta koko pienen ikäsi. Minäpä osaankin säveltää, puhun kielillä, osaan kokata, vedän murhamiehiä turpaan mennen tullen ja haistatan pitkät paskat pikkusieluisille idiooteille, jotka luokittelevat toiset itseään alemmiksi pelkän horoskoopin perusteella. Revi siitä säkenöivää huumoriasi, jos osaat. Muuten: Maailmassa on enemmän idiootteja kuin kauriita. Sinähän et ollut kauris, ethän....

    • Tumma Kauris

      "Laskelmoiva, muodollinen, virallinen, kylmä, kova, uraihminen, synkkä, anteeksiantamaton, oman edun tavoittelija, iloton, puurtaja, työnarkomaani, jne."

      Allekirjoitan tämän TÄYSIN. Enkä haluaisi muuttaa itsessäni mitään! Nämä ominaisuudet tekevät kauriista julmassa nyky-yhteiskunnassa todellisen menestyjän. Kaikki läheisriippuvaiset reppanat voivat keskittyä pehmoiluun ja ainaiseen epäonnistumiseen. Kauris sen sijaan ottaa mitä haluaa. Ja tarvittaessa kauris on valmis käyttämään kyynärpäätekniikkaa. Pehmeät arvot ovat perseestä. Tunteet tekevät ihmisestä heikon.

      Tämä elämä on pelkkää suorittamista ja taistelua elintilasta. Ja kauris on kaikista kovin suorittaja ja kaikista sitkein taistelija.

      • Onhan teitä ymmärrettävä

        Olet kyllä pahasti hakoteillä... mutta jatka vain, kaikin mokomin, onneksi on paljon myös ihan oikeita IHMISIÄ olemassa jotka hekin menestyvät, vain vähän inhimillisimmin keinoin... silloin teikäläiset jäävät taka-alalle.

        Sitäpaitsi, kauriin menestys tulee tyypillisimmin kovan työn seurauksena vasta monien vastoinkäymisten jälkeen, kun taas älykkäämmät ihmiset selviävät paljon helpommalla...

        "Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä".

        Sinänsä työn määrä ei ole mikään itseisarvo, mutta eihän pässinpää kauris sellaista tajua, no, tyhmät saavat menestyksensä kovalla työllä ja puurtamisella. Itse en sellaista arvosta, vaan älykkäitä, nopeampia teitä.


      • mutta vähällä
        Onhan teitä ymmärrettävä kirjoitti:

        Olet kyllä pahasti hakoteillä... mutta jatka vain, kaikin mokomin, onneksi on paljon myös ihan oikeita IHMISIÄ olemassa jotka hekin menestyvät, vain vähän inhimillisimmin keinoin... silloin teikäläiset jäävät taka-alalle.

        Sitäpaitsi, kauriin menestys tulee tyypillisimmin kovan työn seurauksena vasta monien vastoinkäymisten jälkeen, kun taas älykkäämmät ihmiset selviävät paljon helpommalla...

        "Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä".

        Sinänsä työn määrä ei ole mikään itseisarvo, mutta eihän pässinpää kauris sellaista tajua, no, tyhmät saavat menestyksensä kovalla työllä ja puurtamisella. Itse en sellaista arvosta, vaan älykkäitä, nopeampia teitä.

        pääsevät "inhimilliset" ovat todellisessa elämässä useinkin osoittautuneet
        ja tulevat osoittautumaan hyväksikäyttäjiksi ja välistävetäjiksi.


      • v.aaka
        mutta vähällä kirjoitti:

        pääsevät "inhimilliset" ovat todellisessa elämässä useinkin osoittautuneet
        ja tulevat osoittautumaan hyväksikäyttäjiksi ja välistävetäjiksi.

        Koita nyt ymmärtää että vaikka sinun ajatusmaailmassasi moni asia on "surullista", niin ei se ole muiden ihmisten!!

        Muut kun sinä ja ehkä neitsytihmiset eivät jatkuvasti murehdi syntyjä syviä.


      • työn tekoonhan
        v.aaka kirjoitti:

        Koita nyt ymmärtää että vaikka sinun ajatusmaailmassasi moni asia on "surullista", niin ei se ole muiden ihmisten!!

        Muut kun sinä ja ehkä neitsytihmiset eivät jatkuvasti murehdi syntyjä syviä.

        täällä oli juttua eikä synnyistä syvistä. :)


      • ...murehdittua.
        v.aaka kirjoitti:

        Koita nyt ymmärtää että vaikka sinun ajatusmaailmassasi moni asia on "surullista", niin ei se ole muiden ihmisten!!

        Muut kun sinä ja ehkä neitsytihmiset eivät jatkuvasti murehdi syntyjä syviä.

        Ainakaan meikäkauris ei murehdi alvariinsa syntyjä syviä.
        Mitä nyt joskus joutoaikoina niitä itsekseni pohdiskelen.

        Syviä syntejä sen sijaan tulee kyllä ...


      • Iloinen kauris :)
        Onhan teitä ymmärrettävä kirjoitti:

        Olet kyllä pahasti hakoteillä... mutta jatka vain, kaikin mokomin, onneksi on paljon myös ihan oikeita IHMISIÄ olemassa jotka hekin menestyvät, vain vähän inhimillisimmin keinoin... silloin teikäläiset jäävät taka-alalle.

        Sitäpaitsi, kauriin menestys tulee tyypillisimmin kovan työn seurauksena vasta monien vastoinkäymisten jälkeen, kun taas älykkäämmät ihmiset selviävät paljon helpommalla...

        "Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä".

        Sinänsä työn määrä ei ole mikään itseisarvo, mutta eihän pässinpää kauris sellaista tajua, no, tyhmät saavat menestyksensä kovalla työllä ja puurtamisella. Itse en sellaista arvosta, vaan älykkäitä, nopeampia teitä.

        Hei hei hei...En minäkään täysin allekirjoita tuolla yllä olevaa kovaa maailmaa mitä joku kauris väittää elävänsä. Aika kovaa tekstiä, ehkä totta hänelle. Minäkin kyllä olen kohtuullisen hyvin menestynyt kauris, en mikään johtaja, mutta työ on ok. Mutta ei voi sanoa että minulle hyvä työpaikka on jotenkin "langennut" hirveiden ponnistelujen kautta, vaan varmasti myös monien hyvien luonteenpiirteidenkin vuoksi kuten joustavuus työelämässä ja lahjakkuus. Itseasiassa työskentelen alalla johon minulla ei ole edes sopivaa koulutusta, vaan tämä työ oli minulle ikäänkuin sattuman kautta saatu onnenpotku ja kaippas näytin jossain vaiheessa karvani ja haluni oppia, MOTIVAATION ja pääsin vielä etenemään. Älykkyysosamäärä ei taida olla kuitenkaan suoraan verrannollinen horoskooppimerkin kanssa. Haloo...Tuo sanonta "Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä" taitaa olla oikeesti vanhan kansan ns. vitsi...Pitää olla vain tarpeeksi viisas tajutakseen senkin. Kyllä töitäkin pitää oikeasti tehdä saadakseen työelämässä arvostusta. Kukaan ei arvosta sellaista joka yrittää aina mennä sieltä mistä aita on matalin. Näkis vaan..


      • kuukkeliskuu

        "Tämä elämä on pelkkää suorittamista ja taistelua elintilasta."

        Jos noin olisi, vaihtaisin planeettaa. Mitä iloa elämästä on tuolla asenteella? Ihan vaan kyselen ajattelematta nyt mitään horoskooppimerkkiä.


      • MrJuha82

        Oma kuumerkkini on kauris, ja nuo kuvaukset sopii osittain minuun, sillä oon tarvittaessa kova omanedun tavoittelija sekä ilotonkin ja kylmä kiusaajia kohtaan, mutta siis olen kylmä vain kiusaajille.
        Se osoittaa vahvan luonteeni olen aurinkomerkiltäni härkä ja jouskari nousevassa, niin se on semmonen yhtälö, etten oo helpoin ihminen.
        Tiedän, että olen vahva selviytyjä, vaikken oo työelämässä.
        Eräski guru nainen, joka nähnyt elämää sanoi minusta, että olen hänen mielestään selvästi vahvaluonteinen ihminen, vaikka olenkin työkyvyttömyyseläkeellä.
        Valehtelija en ole.

        Mut joo härkä, jouskari ja kauris minussa, niin niijen luonteenpiirteistä löytyy sitä kaikkea mitä minussa itsessäni on minussa on rapua, koska isäni on rapu.


      • Anonyymi

        Oikeassa olet t kauris


      • Anonyymi
        Onhan teitä ymmärrettävä kirjoitti:

        Olet kyllä pahasti hakoteillä... mutta jatka vain, kaikin mokomin, onneksi on paljon myös ihan oikeita IHMISIÄ olemassa jotka hekin menestyvät, vain vähän inhimillisimmin keinoin... silloin teikäläiset jäävät taka-alalle.

        Sitäpaitsi, kauriin menestys tulee tyypillisimmin kovan työn seurauksena vasta monien vastoinkäymisten jälkeen, kun taas älykkäämmät ihmiset selviävät paljon helpommalla...

        "Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä".

        Sinänsä työn määrä ei ole mikään itseisarvo, mutta eihän pässinpää kauris sellaista tajua, no, tyhmät saavat menestyksensä kovalla työllä ja puurtamisella. Itse en sellaista arvosta, vaan älykkäitä, nopeampia teitä.

        Niin eli menet aina aidan matalimmimalra lohdalta kun taas me haastetaan itseämme.


      • Anonyymi
        Onhan teitä ymmärrettävä kirjoitti:

        Olet kyllä pahasti hakoteillä... mutta jatka vain, kaikin mokomin, onneksi on paljon myös ihan oikeita IHMISIÄ olemassa jotka hekin menestyvät, vain vähän inhimillisimmin keinoin... silloin teikäläiset jäävät taka-alalle.

        Sitäpaitsi, kauriin menestys tulee tyypillisimmin kovan työn seurauksena vasta monien vastoinkäymisten jälkeen, kun taas älykkäämmät ihmiset selviävät paljon helpommalla...

        "Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä".

        Sinänsä työn määrä ei ole mikään itseisarvo, mutta eihän pässinpää kauris sellaista tajua, no, tyhmät saavat menestyksensä kovalla työllä ja puurtamisella. Itse en sellaista arvosta, vaan älykkäitä, nopeampia teitä.

        Vanha ketju mutta yleensä kyllä kauris horoskooppi liitetään menestykseen.


    • Minun mielestäni yleistät nyt liikaa. Itse olen kauris mutta en omaa yhtään nuista luettelemistasi piirteistä. Okei suutun aika helposti mutta annan myös aina yhtä helposti anteeksi. En ole luonteeltani kylmä enkä kova ja työnarkomaani en ole ollut koskaan, vain tarkka ja huolellinen.

      Tunnen erään ihmisen jonka horoskooppimerkki on kalat ja hän omaa parikin nuista luonteenpiirteistä mitä luettelit. :(

    • havaintoja tehnyt

      Minulla on naapurina kauris merkkinen akka, asuu yksin, ja on kyllä niin outo lintu että ei tuollaisia kyllä ihan joka puussa pesi! Oikein sellainen iso ja kolho ja romuluinen nainen, joka pukeutuu sellaisiin kaiken maailman kirjaviin kauhtanoihin ja sellaiset oikein mustat piikkikorko kengät. Ihme että sellaisilla pystyy edes kävelemään.

      Rillit, jotka ovat ulkona tummenevat, korostavat oikein kolhoa vaikutelmaa, hän harrastaa myös sauvakävelyä, jolloin silloinkaan ei pukeudu ulkoiluasuun, vaan kaikkiin sen päiväisiin ihme leninkeihin.... Jotain taiteilijaelämää tai sellaista se viettää, ei se ainakaan missään päivätöissä käy. Kävelee ja liikkuu hitaasti ja on sellainen oikein city-ihminen, että ei varmasti koskaan poistu asfaltilta!

      On se kyllä ihan ystävällinen ja sellainen tavallaan ihan miellyttävä, mutta herran jumala, että se on e r i k o i n e n persoona!

    • Iloinen kauris :)

      Heips vaan!

      Luulenpa että ihmisten luonteenpiirteet syntyvät muistakin seikoista kuin pelkästään horoskooppimerkkien perusteella. Asioihin varmasti vaikuttavat myös perhetaustat ja monet muut tekijät. Itse olen kauris, mutta en todellakaan ihan perinteinen kauris vaan moni voisi luulla minua jonkun toisenkin merkin edutajaksi. Kunnianhimoinen kyllä olen ja ahkera työssä, mutta erittäin iloinen ja seurallinen ihminen. Ja myös melko rento, että en voisi kyllä sanoa itseäni kovin muodolliseksi tai varsinkaan viralliseksi. Myös tosi ikäviä asioita olen antanut ihmisille anteeksi. Myös lämpimäksi ihmiseksi minua on sanottu. Joten luulenpa että nuo yleistykset sinällään kannattaa jättää sikseen! Meitä ihmisiä kun ei ole kahta samanlaista. Ei myöskään ole olemassa kahta samanlaista kaurista. Ihan puppua.

      • kauris miekin

        kauris uskaltaa olla se mikä on, eikä teeskentele... jos se jotakuta ottaa pattiin niin mitäpä se minua liikuttaa... En kuitenkaan halua kenellekkään mitään pahaa, vaan päinvastoin hyvää...


      • ...kauris? :)

        Mainitset kokonaisuutena ottaen hyvin epäjohdonmukaisessa kommentissasi mm. näin:
        "Itse olen kauris, mutta en todellakaan ihan perinteinen kauris."
        Tiedät ja tunnistat siis millainen perinteinen kauris on, joten voinet ystävällisesti valistaa meitä muitakin.


      • näin muutakin
        kauris miekin kirjoitti:

        kauris uskaltaa olla se mikä on, eikä teeskentele... jos se jotakuta ottaa pattiin niin mitäpä se minua liikuttaa... En kuitenkaan halua kenellekkään mitään pahaa, vaan päinvastoin hyvää...

        Vai heikot... Näin minäkin HEIKON KAURIIN kun sai tietää että oli saanut syövän ja 2 kk ennuste elinaikaa... Jo siinä
        alkoi vähän tyyli muuttua tällä VAHVALLAKIN kauriilla... ei enää oltukaan niin VAHVAA.

        Olin vähän vahingoniloinen kun tämä oli ollut aikaisemmin oikein oman hyödyn vedättäjä ja kotiinpäin vetäjä. Nyt tuli muuta ajateltavaa. Ähä kutti.


      • Iloinen kauris :)
        ...kauris? :) kirjoitti:

        Mainitset kokonaisuutena ottaen hyvin epäjohdonmukaisessa kommentissasi mm. näin:
        "Itse olen kauris, mutta en todellakaan ihan perinteinen kauris."
        Tiedät ja tunnistat siis millainen perinteinen kauris on, joten voinet ystävällisesti valistaa meitä muitakin.

        Tarkoitan kommentilla "perinteinen kauris" sitä mitä kauriin merkistä horoskoopeissa sanotaan...Tai ns. yleistyksiä kauriista. Pahoittelut epäjohdonmukaisuudesta.


    • sitruuna71

      Pöh, mitä yleistystä!

      itse olen kauris ja tunnen monia kauriita, eikä kukaan meistä ole kova, kylmä uraihminen. Itse teen lyhennettyä työaikaa matalapalkka-alalla, jotta saan ola enemmän lasten kanssa... Hiljattain lehdissä olleen köyhyysjutun mukaan olenkin köyhä, mutta suht onnellinen sellainen. En siis ole työnarkomaani.

      Tärkeintä elämässäni ovat lapset, terveys, ystävät... Kotona lasten kanssa arjessa on huumoria ja hellyyttelyjä. Tulevan koululaisen tarhatäditkin ovat sanoneet että lapsella on huumorintajua, mikä ei monilla lapsilla vielä tässä iässä ole kehittynyt yhtään.

      Sen tunnustan että ujostelen uusia tuttavuuksia ja olen hieman sisäänpäin kääntynyt, mutta kun minut oppii tuntemaan, niin tunteenikin kyllä näkyvät ja kuuluvat :) Olenkin työpaikan ilopilleri ja kova juttelemaan ihmisten kanssa.

    • cauris

      Kyllähän tuota kylmä ja virallinen joskus ehkä työelämässä tulee oltua, mutta pääasiassa lämmin ja herkkäkin ihminen.
      Töissä kyllä teen työni, että siitä ei kellään pitäisi olla sanomista, mutta työelämä ja vapaa-aika on tasapainossa.

    • yäk yäk

      Joo... YÄK mä olen samaa mieltä näistä kauriista. YÄK, YÄK, YÄK!

      • Minä olen kauris ja tunnen suurta myötätuntoa kaikkia ymmärtämättömiä ihmisiä kohtaan. Minkä he sille voivat, etteivät ymmärrä toisen ihmisen todellista sielua. Minä ainakin otan aina huomioon toisten mielipiteet ja sovellan sitten vasta omani siihen ja lopputulos on yleensä hyvä.
        Minua on sanottu liiankin tunteelliseksi, en tiedä laskelmoinko, mutta pidän kaikista ihmisistä. TE OLETTE KAIKKI IHANIA !!!


    • laskelmoiva, muodollinen

      virallinen, kylmä, kova, uraihminen, synkkä, anteeksiantamaton, oman edun tavoittelija. Mutta iloinen laiskuri, joka käyttää muita hyväksi niin pitkälle kuin mahdollista. Työnarkomania? Mitä se on? ;D

    • huomattu..........

      Mä en osaa kauriista sanoa mitään kovin negatiivista,jokseenkin mukiinmeneviä,mutta se on tullut huomatuksi, että jotenkin kauhean väkinäisiä ja jäykkiä ne on. Se joskus ottaa niissä päähän.

    • tämä_

      riittääkin selittämään kaiken.

    • niin on.

      Tapasin työyhteisössä henkilön joka paljastui kauriiksi - todella sympaattinen ja hyvällä huumorilla varustettu. Huumorintaju kolahtaa yks yhteen! Hauska ja mukava tyyppi. Aina saa nauraa hyvät hersyvät naurut, kun sen kanssa juttelee

      eli ei tämänkään ketjun perusteella tarvitse liikaa yleistellä.....

    • mitä muut siitä miettii

      se kulkee omaa polkuaan niinkuin itse tykkää. Kauriin elämän johtotähti onkin: elä ja anna muidenkin elää. Kukin tehköön mitä tohtii, kauris tekee mitä tykkää! :)))

      • astrologi

        No ei kyllä todellakaan ihan näin.

        Viestisi ei pidä paikkaansa... sen osoittaa jo sekin, että monet kauriit ovat menneet tässä ihan selkeästi puolustuskannalle.. se jo todistaa sen, että kun kapula kalahti, koira älähti.

        Todellakaan monet kauriit eivät "tee mitä tykkäävät", ehkä Oinaat monesti tekevät noin, mutta kauriit eivät pysty, ennenkuin mahdollisesti monien vastoinkäymisten ja koettelemusten jälkeen. Se johtuu Saturnuksen, kauriin hallitsevan planeetan vaikutuksesta, ja se ilmentää monenlaisia ikäviä rajoituksia kaurisihmisille. Monet kauriit kokevat ns. häkkikokemuksen, tilan, jossa heistä tuntuu, että mikään ei etene toivotulla tavalla.


      • Kauris1111
        astrologi kirjoitti:

        No ei kyllä todellakaan ihan näin.

        Viestisi ei pidä paikkaansa... sen osoittaa jo sekin, että monet kauriit ovat menneet tässä ihan selkeästi puolustuskannalle.. se jo todistaa sen, että kun kapula kalahti, koira älähti.

        Todellakaan monet kauriit eivät "tee mitä tykkäävät", ehkä Oinaat monesti tekevät noin, mutta kauriit eivät pysty, ennenkuin mahdollisesti monien vastoinkäymisten ja koettelemusten jälkeen. Se johtuu Saturnuksen, kauriin hallitsevan planeetan vaikutuksesta, ja se ilmentää monenlaisia ikäviä rajoituksia kaurisihmisille. Monet kauriit kokevat ns. häkkikokemuksen, tilan, jossa heistä tuntuu, että mikään ei etene toivotulla tavalla.

        Ja paskat! Hehheee! Sorry. ;) Mutta joo tää on oikeesti tosi huvittava keskustelu. Mut kaikki nämä mielipiteet johtuu varmasti siitä että kaikissa horoskooppimerkeissä on oikeesti miljoona erilaista ihmistä....Itse olen kauris ja mun paras ystävä on oinas ja meistä minä olen se hullumpi joka saattaa toteuttaa hullujakin päähänpistoja yks kaks. Oinas-ystäväni aina päivittelee että voi hyvänen aika. :))) Meillä ainakin näin....Minusta tuntuu että oinas-ystäväni on paljon laskelmoivampi kuin minä, laskee rahoja ja ottaa hyötyä irti mistä vain saa....Ja yllättäen paljon vähemmän toteuttaa spontaaneja päähänpistoja.


    • 17.1 mies

      Luonteessani on monia luettelemiasi ominaisuuksia. Kuitenkin pidän tärkeimpinä asioina myös toisten pyyteetöntä auttamista.
      Varhaislapsuuden heikot kehitysolosuhteet vaikuttavat jokaiseen lapseen horoskooppimerkistä riippumatta.

      Olen syntynyt 17.1. Mikä 'olio' olen kiinalaisessa horoskoopissa?

      • astrologi

        >Olen syntynyt 17.1. Mikä 'olio' olen kiinalaisessa horoskoopissa?

        Tarvitsen syntymävuotesi jotta voin vastata tuohon.


      • tummanmustakaurismies
        astrologi kirjoitti:

        >Olen syntynyt 17.1. Mikä 'olio' olen kiinalaisessa horoskoopissa?

        Tarvitsen syntymävuotesi jotta voin vastata tuohon.

        17.1 1938. Sen verran voin sanoa, etten ole kulkenut helppoja teitä. Kunnes tein havainnon; hyvin paljon voi elämäänsä vaikuttaa.


    • noita kaikkia

      ..pintapuolisesti, paitsi anteeksiantamaton, anteeksi yritän aina parhaani mukaan antaa, minullekin on monia asioita anteeksi annettu.

      Itse työskentelen terveyskeskuksen vuodeosastolla, rankkaa työtä mutta en koe olevani iloton työnarkomaani puurtaja siellä! Rankan työn vuoksi myös työporukan kesken hyvä ilmapiiri ja oma huumori jonka avulla sitä jaksaa, ei siitäkään mitään tulisi jos siellä synkkänä pitäisi eteenpäin tarpoa.

      Tunteita kyllä löytyy vaikka millä mitalla mutten ainakaan itse niitä kehtaa ihan kaikkien nähtäville täräyttää (poikkeuksena ne ihmiset joiden kanssa kemiat kohtaa ja pystyy olemaan täysin avoin), syystä tai toisesta.

      Oman edun tavoittelija, joo. Koska tähän ikään mennessä koettu että harvoin kukaan toinen sinun puoliasi tulee oikeasti pitämään. Itse ajan omaa etuani etenkin raha-asioissa ja erilaisissa suhteissa, vasta kun on varma asiasta, pystyy vähän hölläämään itsekin. Kyllä ne muutkin omaa etuaan ajattelevat, siltä tämä maailman meno vähän vaikuttaa.. Lähimmäistä yritän voimieni mukaan auttaa, työssäni pystyn tätä "hoivaamistani" tekemään ja monet itkut ja naurut asukkaiden kanssa koettu.

      Jos et pidä meistä Kauriista, mikäpä siinä, minä pidän itsestäni niin kuin terveen ihmisen kuuluukin.

    • individni

      Olkinainen, olkinainen
      nauraa ja huhuilee
      ja paidan helman alta pilkottaa
      musta kieli viikatteen

      -Miljoonasade-

      • astrologi

        En ymmärtänyt yhteyttä tähän ketjuun, mutta tuo kappale "Olkinainen"... Loistava! :)


      • ...

        Viinaa kengissä
        naisen jaloissa,
        rakkautta etsii humalassa.
        Ei rakkaus löydä etsivää
        kun humalassa selittää
        ja jotain muuta esittää.


      • kauriskääkkä

        se on yksi mikä on varma, päinvastoin itselleen häviöksi kauris on liian rehellinen. Pokerinaamat löytyvät muista merkeistä. Itse olen törmännyt selkäänpuukottajiin, ja aijai kun tekee kippeetä, kun luuli aivan toista ja sitten,,,


      • kauriskääkkä kirjoitti:

        se on yksi mikä on varma, päinvastoin itselleen häviöksi kauris on liian rehellinen. Pokerinaamat löytyvät muista merkeistä. Itse olen törmännyt selkäänpuukottajiin, ja aijai kun tekee kippeetä, kun luuli aivan toista ja sitten,,,

        "Laskelmoiva, muodollinen, virallinen, kylmä, kova, uraihminen, synkkä, anteeksiantamaton, oman edun tavoittelija, iloton, puurtaja, työnarkomaani, jne."

        Näin kauriina täytyy sanoa että en oikeen tunnista itseäni noista edellämainituista
        määreistä.


      • epälaskelmoiva
        masa1212 kirjoitti:

        "Laskelmoiva, muodollinen, virallinen, kylmä, kova, uraihminen, synkkä, anteeksiantamaton, oman edun tavoittelija, iloton, puurtaja, työnarkomaani, jne."

        Näin kauriina täytyy sanoa että en oikeen tunnista itseäni noista edellämainituista
        määreistä.

        taidan olla noita kaikkia niiden käänteisessä merkityksessä, eli ei lainkaan laskelmoiva, ei sit tippakaan muodollinen ja virallinen (noh riippuu tilanteesta), kylmä - johan pomppas, kova - ei vaan pehmeä, uraihminen: just joo, mä kuolen nauruun:D, puurtaja: ei nyt sentään!, työnarkomaani: työnteko on joskus jopa hauskaa:)


    • Tervejärkinen

      Juuri näin ne ennakkoluulot ja rasismi ja sorto syntyy .
      Luokitellaan ihmiset syntymähetken mukaan. Aamulla syntyneet ovat ahkeria ,päivällä syntyneet tyyniä , illalla syntyneet huikentelevaisia j ayöllä syntyneet syntisiä. Olisiko tässä hyvä "horoskooppityylinen" luokittelu?
      Heittäkää nyt nämä horoskooppimerkit hiiteen.
      Ihmiset ovat sellaisia kuin sattuvat olemaan.

    • Kauris83

      Heh iloton, kylmä ja kova no just joo itse olen kauris ja olen kyllä todella huumorintajuinen, lämmin ja tunteelinen ihminen. Tuo kirjoitaja on itse niin iloton ja kylmä ettei ymmärä kauriita joten ei se minun maailmani siihen kaadu että on niitä tosikkoja.

      • oot huumorintajuinen

        niin miks kommentoit ku totisin tosikko??


      • Miksi taas näin
        oot huumorintajuinen kirjoitti:

        niin miks kommentoit ku totisin tosikko??

        Miksi Kaurismies joka on muuten syntynyt tammikuun alussa,kääntää alkavalle suhteelle selkänsä.Hän ihastui,tapailimmekin ja yhtäkkiä ilmoitti,ettei näe suhteelle jatkoa.Tunteet muuttui tosta vaan,olen avoimesti tunteeni näyttävä ihminen,myöskin seksin suhteen,sitäkö miehet säikähtää.En voi tällä hetkellä ymmärtää,miten kaikki voi näin muuttua.Onko mahdollista,että miettii ja ottaa yhteyttä,ei kuulemma poista tietojani kännykästä.


      • hyvä tulee!
        Miksi taas näin kirjoitti:

        Miksi Kaurismies joka on muuten syntynyt tammikuun alussa,kääntää alkavalle suhteelle selkänsä.Hän ihastui,tapailimmekin ja yhtäkkiä ilmoitti,ettei näe suhteelle jatkoa.Tunteet muuttui tosta vaan,olen avoimesti tunteeni näyttävä ihminen,myöskin seksin suhteen,sitäkö miehet säikähtää.En voi tällä hetkellä ymmärtää,miten kaikki voi näin muuttua.Onko mahdollista,että miettii ja ottaa yhteyttä,ei kuulemma poista tietojani kännykästä.

        Todennäköisesti menit (vauhdilla) asioitten edelle.


      • ?
        hyvä tulee! kirjoitti:

        Todennäköisesti menit (vauhdilla) asioitten edelle.

        Omaan paljon edellä väitettyjä huonoja puolia.

        Silti kaksi eroa,kolme lasta ja nuorin on käytännössä minulla vaikka yh.ja kaikista lapsista maksan kiltisti elatusmaksut.

        Pitkäjänteinen olen.Kyllä 14-ja 12-vuotiaat jo haluavat isille.3-vuotias ei halua..äidille..

        Joten pitäisin itseäni viisaana jos ajattelee lapsia..


      • Powananda
        Miksi taas näin kirjoitti:

        Miksi Kaurismies joka on muuten syntynyt tammikuun alussa,kääntää alkavalle suhteelle selkänsä.Hän ihastui,tapailimmekin ja yhtäkkiä ilmoitti,ettei näe suhteelle jatkoa.Tunteet muuttui tosta vaan,olen avoimesti tunteeni näyttävä ihminen,myöskin seksin suhteen,sitäkö miehet säikähtää.En voi tällä hetkellä ymmärtää,miten kaikki voi näin muuttua.Onko mahdollista,että miettii ja ottaa yhteyttä,ei kuulemma poista tietojani kännykästä.

        Mistä keksit että hän olisi ihastunut??? Kysympä vaan...


    • vaakanainen

      En yleistä horoskoppimerkkejä, mutta kyllä on helppo yhtyä kauriin piirteitten kuvauksiin. 12 vuotta olen parisuhteessa "kitkutellut" kaurismiehen kanssa. Hänellähän on loistava huumorintaju, ainakin omasta mielestään. Kuten joku sanoikin, kauris ei pidä navan alitus vitseistä; pitää ainakin tässä tapauksessa paikkansa.
      Hän on työteliäs, puurtaja ja tekee asiat loppuun saakka. Hän on menestynyt työssään ja ansaitsee erinomaisesti. Hän on myös erittäin tarkka siitä, ettei kukaan vahingossakaan hyödy hänen rahoistaan. Hän on myös hyvin kitsas yhteisille menoille. Minä vähemmän tienaavana yleensä ostan kaikki kyläily lahjat, myös hänen sukulaisilleen.
      Meidän suhteessa minä olen aina ollut seksuaalisesti aktiivisempi. Joskus tuntuu, että hän on liian häveliäs, aikuinen mies! Hän ei pidä spontaaneista hellyydenosoituksista. Suuteleminenkin on vähän vaikeaa. Suhteen alussa, jolloin seksiä pitäisi olla ainakin kerran päivässä, meillä oli kerran viikossa. Nyt sitä on kerran puolessa vuodessa.

      Minä olen seurallinen ja jos haluan meille ystäviä kylään, se on aina minun järjestettävänä. Hän ei halua nähdä vaivaa mokoman eteen.
      Kun olemme oman perheen kesken, hän voi istua ja katsoa televisiota koko illan, sanomatta kenellekkään sanaakaan. Hän on myös hyvin pitkävihainen ja hän närkästyy milloin mistäkin.

      Ei voisi erilaisempia luonteita olla, kuin me olemme. Todennäköisesti täysin sopimattomia toisillemme. Ihastuin kuitenkin aikoinani kauriin luotettavuuteen, edellinen mieheni ei aina muistanut tulla kotiin. Nyt ihastus on karissut jo aikoja sitten pois. Yhdessäolo on kuitenkin toistaiseksi parempi ratkaisu, kuin ero. Vaikka hammasta purren. Lapsille hän on erinomainen isä, siinä ei ole valittamista.

      Ja mitä niihin vaa`an piirteisiin tulee, ne ovat juuri niitä mitä tämä kauris inhoaa. Vaa`an piirteisiin voisi kuitenkin lisätä yhden ominaisuuden; taipumus masokismiin:)

      • Ylpeä Kauris

        Wow! Ja sekö on "kauriin" vika ettet sinä enää kiinnosta ja hän tykkää pitää ajatuksensa muualla! Tyhmä kanttura! Toivottavasti hän pääsee sinusta pian eroon... Olen tainnut yhden vaa' an tuntea... täysin egoisti kusipää...


    • SITÄ

      Mitä helpommin tulee, sitä helposti lähtee....mitä vaikkeamin tulee, sitä vaikeasti menee myös...se on kauris, mut onnea ja kauniista jatkoa =)

    • ja pah.

      Aikamoista yleistämistä sanoisin minä. Itse kauris nainen, erittäinkin tunteellinen, en todellakaan kylmä ihminen. Ja kuka kuvasi sanalla iloton? - typerys! Siinä iloinen missä muutkin? Itse olen porukan hauskuuttaja, "leikkisä". Todella typerää yleistää.

      • kauris1111

        Sama täällä! :)))


    • kanahaukka

      mitä merkkiä edustat itse?

    • mrs_feelgood

      Tunnen joitain kauris-ihmisiä ja kaksi ystäväänikin ovat kauriita. Kaurisnaiset ovat maanläheisiä,realistisia,ahkeria ja jokseenkin pidättyväisiä. Perhe on kaurisnaiselle tärkein työn lisäksi. Kaurisnaiset haluavat olla avuliaita,joskus jopa niinkin,että toinen tuntee sen tunkeiluski. Ystävänä kaurisnainen on luotettava, hyvä kuuntelija ja hauska seuralainen.
      Muutaman kaurismiehen tavattuani voin sanoa,että niinkin erilaisia kuin nämä miehet ovat luonteeltaan,kaikkia yhdistää se pidättyväisyys ja jonkunlainen synkkyys. Kun he nauravat,silmät ovat edelleen yhtä mietteliäät,eikä katseesta saa otetta juuri millään. He ovat kavereina ihan ok, kumppaneina taas.. no niin no. Miehiksi he kantavat ihmeen kauan kaunaa,jopa vuosikausia. Pahimmillaan jääräpäisiä kyrmyniskoja,jotka eivät usko muuhun kuin omaan totuuteensa. Valloittavimmillaan he ovat leppoisia seuramiehiä.

    • Kyo

      Jaaha.. Aika hassua, että mikään noista ei viittaa minuun, vaikka olenkin kauris

      • Kyo

        Ja aika töykeää yleistämistä, sanon minä.


      • Kova, tunteeton kauris;)
        Kyo kirjoitti:

        Ja aika töykeää yleistämistä, sanon minä.

        Aikamoista yleistämistä täällä ollut tosiaan. Tuo aloitusviestin kuvaus ei sovi itseeni, eikä kehenkään muuhunkaan kaurikseen kenet olen tavannut. On se kumma, että ihmisillä on kamala tarve yleistää vaan kannattaisi ehkä katsoa mielummin peiliin. Ihan kuin horoskooppimerkki määrittäisi sen millainen ihminen on, hah hah. :D
        Jos keskustelun aloittaja todella välttelee kaikkia kauriita niin voi voi, aika suppeaa. Kysytkö ensimmäisenä ihmisiltä horoskooppimerkinkin ihan kaiken varalta?
        "Ai olet kauris, en halua jutella kanssasi..."

        Kauriit, minä mukaan lukien, jotka olen tavannut ovat pikemminkin olleet pohdiskelevia, myönteisiä, toisia tsemppaavia niin työelämässä kuin ihmissuhteissa, mutta tietenkin myös sisukkaita ja kunnianhimoisia. Enhän minä itsekään heti periksi anna vaan osaan olla myös aika rasittava jääräpää kun oikein huvittaa. Mutta kyllä niitä jääräpäitä muistakin horoskooppimerkeistä löytyy.
        Sitä paitsi, kunnianhimoisuus esimerkiksi ei tee ihmisestä työnarkomaania. Se on ihan ihminen itse. Esim. olen kunnianhimoinen, mutta koulu ja työ eivät ikinä ole olleet ykkössijalla mun tärkeysjärjestyksessä. Ennen niitä on aina tulleet ystävät, ihmissuhteet yleensä ja terveys. Koulunkin näen muunakin kuin sivistyslaitoksena, nimittäin ensisijaisesti mulle se on sosiaalinen paikka, missä voi tavata kavereita ja tutustua uusiin ihmisiin.
        En ymmärrä, miksi kunnianhimoisuus ja sisukkuus nähdään aina niin pirun negatiivisina, vaikka niissä on paljon positiivista. Silloin, kun maailma potkii pahasti päähän ja kaikki on ihan perseestä, voi hetkeksi käpertyä sohvalle peiton alle ja sen jälkeen taas tsempata itseään ja jatkaa eteenpäin. Jos ei olisi yhtään sisua, kunnianhimoa tai unelmia niin kohta kaikki ihmiset vain makaisivat sängyn pohjalla menossa ei mihinkään.

        Olen myös eri mieltä siitä, että kauriit olisivat muodollisia, jäykkiä ja oman edun tavoittelijoita. Itse esim. nautin juuri ihmisten seurasta eniten, olen yleisesti hyväntuulinen ja rento, enkä TODELLAKAAN ajattele vain omaa etuani. Pikemminkin olen kuullut päinvastaista: Mulle ollaan jopa pari kertaa sanottu, että: "hei, olisit joskus itsekkäämpi, ettet pala loppuun." Mutta mä en pala loppuun, koska on hyvin helppoa olla kiltti ja auttaa muita, se ei paljon vaivaa vaadi, mutta sillä voi parhaimmillaan pelastaa jonkun huonon päivän.

        Eli kuvani kauriista ovat keskustelun aloittajan kanssa aika päinvastaiset. Yleensä olen sitä mieltä, että on typerää yleistää ja vielä typerämpää on keskittyä johonkin tiettyyn tähtimerkkiin ja kohdella sitä kuin pirua, eli etsiä kaikki negatiiviset puolet. Eiköhän niitä ole jokaisessa ihan horoskoopista riippumatta.

        Kauriit ovat päättäväisiä, kannustavia, kunnianhimoisia, lämpimiä, ajattelevaisia, pohdiskelevia, sosiaalisia ja sisukkaita sanon minä. Että näin.

        Terv. Erittäin kova, kylmä, inhottava, jäykkä, muodollinen työnarkomaani-kauris ;)


    • Älä hylkää itseäsi

      Kaikissa ihmisissä on kaikki luonteenpiirteet, hyvät ja huonot.

      Jokaisesta horoskooppimerkistä löytyy jokaista ihmistä. Siten ja siksi ne on tehty. Eri elämänvaiheissa ja -tilanteissa eri puolet ovat esillä.

      Millainen olet sitten oikeasti?

      Tulet sellaiseksi, mitä puolia vahvistat ja mihin saat vahvistusta. Tiedostamisen myötä voi tulla siksi, mikä oikeasti on. Hakee vahvistusta niihin puoliin itsessään, mitä oikeasti itse arvostaa, esim. oikeudenmukaisuus. Ei vahvista itsessään niitä puolia, joiden kanssa olo on huono, esim. ahneus. Seura vaikuttaa myös, koska peilaamme itseämme toisista ihmisistä ja etenkin toisten alitajunnoista, vaikka sitä ei moni tiedosta.

      Toisten alitajuntojen tajuamiseen tarvitaan tunnetta, herkkävaistoisuutta. Se on monilla kateissa nykyään (ei arvosteta?), mutta se on kyllä olemassa jokaisessa, jos sitä ei ole täysin itsessään hylännyt. Ehkä sen voi toinen ihminenkin toisessa tuhota lopullisesti? Tai elämä itsessään, kun ja jos elämä on liian kovaa?

      Horoskoopit ovat pieni lisämauste elämässä.

      Tässä voi piillä jotain oivaltamisen arvoista:

      "Nyt me näemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin."

      Toisaalta elämä ja ihminen tulevat aina pysymään mysteereinä.

    • kauris nainen2

      Ovatko kauriit; oman edun tavoittelijoita? Minusta eivät. Mitä muut ovat mieltä?

      • isabella_

        siis tosi ärsyttävää! kamalaa yleistystä.. itse olen kaurisnainen ja en todellakaan tollanen! monissa luonnehoroskoopeissa on ihan kamalia juttuja minkälainen kauris muka on..mutta tunnen myös monta muuta kaurista ja suurinosa on todella mukavia ja tuntteellisia! kaikki kyllä ovat aika perus rauhallisia, mutta muut ei päde.


    • Yks helvetin kauris

      Vaikka olenkin perheellinen viihdyn erinomaisesti, itseriittoisuuteen asti, omissa oloissani. Vaikka viihdynkin seurassa, valitsen mieluummin oman rauhani. Näen asiat mielelläni laajemmassa yhteydessä, mieluummin ihmisten ylitse kuin heidän kanssaan. Tulen sitli erinomaisesti ihmisten kanssa toimeen, varsinkin huumorin avulla. Voisin suorastaan sanoa "keräileväni" huumorin eri lajeja.
      Minua viehättävää hyvä käytös, vaikken välttämättä itse olekaan paras esimerkki. En ole urakiipijä enkä työnarkomaani, mutta jos jokin minua kiehtova asia sattuu työn alle, ei tunteja lasketa ja homma voi mennä yltiöpikkutarkaksi nysväämiseksikin. Jos jotain todella haluan (mitä elämässäni tapahtuu melko valikoiden), se tulee lihaksi pikku hiljaa ja vääjämättömästi, kuin itsekseen.
      Korkeammat arvot, ihanteet ja moraali saavat minut herkistymään, ja parhaimmillani olen jos pääsen jotain tällaiseen liittyvää toteuttamaan. Mutta useimmiten rima johonkin ylevämpään ryhtymisessä tuntuu kuitenkin liian korkealta. Vastoinkäymisistä voisi sanoa että mikä ei tapa se vahvistaa, elämää kaikki tyynni.
      Jotenkin tuntuu että (tuleva) viisikymppiä on ihmisen paras ikä.

    • Härkätyttö20

      Ajattelin vaan kun kauriista sanotaan että se kävelee oinaan yli tuosta vain oinaan sitä tajuamatta.

      • The kauriinsarvi

        oinas kauriin..vaikka oinas ihan kiva onkin, mutta tietyn välimatkan päästä. Joo oinas on ihan mukava kaveri, kun ei tuu liian lähelle.

        Oinaalla on isommat sarvet. Oinaan pitää saada pomottaa. Niin ja oinas on kiero, kauris on rehellinen.


      • kaffelonka
        The kauriinsarvi kirjoitti:

        oinas kauriin..vaikka oinas ihan kiva onkin, mutta tietyn välimatkan päästä. Joo oinas on ihan mukava kaveri, kun ei tuu liian lähelle.

        Oinaalla on isommat sarvet. Oinaan pitää saada pomottaa. Niin ja oinas on kiero, kauris on rehellinen.

        Oinas taitaa olla tosi rehellinen ja reilu. Kauriista en halua sanoa mitään. Tunnen kyllä muutaman kivan kauriin.


    • leo leijona

      Meillä on työpaikalla yksi tuota merkkiä edustava, ja kuvaus sopii kyllä todella kuin nyrkki silmään. Aina rutisemassa joka asiasta ja kaikki on aina huonosti. Vali vali vali. En jaksa kuunnella sitä marinaa 10min pitempään. Lisäksi tyyppi ei ymmärrä yhtään huumoria, oikea tosikko ja kaikenlisäksi vähän hitaanpuoleinen. Yäk.

    • SaippuaMies

      Paras on kyllin hyvää
      Kylmä, kova, tunteeton.
      Pidättyväinen huumorintajuinen.
      Näin se luonnehdinta menee.
      Totta?

    • kkauris

      ''Laskelmoiva, muodollinen, virallinen, kylmä, kova, uraihminen, synkkä, anteeksiantamaton, oman edun tavoittelija, iloton, puurtaja, työnarkomaani, jne.''

      Hassua, etten kauriina noista tunnista itseäni,
      paitsi ehkä nämä.. Synkkä, kylmä.

      • synkkari

      • girkastagusetusta
        synkkari kirjoitti:

        Ei paljon muuta voi odottaakaan. Tätä iskä silloin soitti äiskälle kun meikäkauris syntyi: http://www.youtube.com/watch?v=4rnRlKu7Zkg

        Joo joo meikäkauris on syntynyt, niin tai hmm pantu alulle lääkärin määräyksestä. Totta. Meikäläinen se onkin semmonen lääkekuuri, että pois alta kävyt ja havut. Minkälaisen annoksen kukin sitten haluaa ottaa, nih? Näin flunssa-aikana kunnon kuuri "kaurista" ei varmaan oo pahitteeksi kellekään. Niin että saisko olla "synkkää kylmäpuristettua kaurista" viikon kuuri. Etänä. Kitss!

        CAPRICORNUS TABL. RET. 10000 MG. 3 tabl./pv
        Annoksen voi uusia tai olla uusimatta joka toinen kerta. Mörköisyyteen ja mörkönä olemiseen.
        D.S. 5 tabl. kipataan heti kuonoon kun oireet alkavat ja vähän ennenkin. Max 59/vrk. Muista sitten mitä sovittiin. (tämä oli sille yhdelle kitupiikille) No niin ja sitten ollaan kiltisti tai ei tuu joulukuppia!


      • konttaindikaattori
        girkastagusetusta kirjoitti:

        Joo joo meikäkauris on syntynyt, niin tai hmm pantu alulle lääkärin määräyksestä. Totta. Meikäläinen se onkin semmonen lääkekuuri, että pois alta kävyt ja havut. Minkälaisen annoksen kukin sitten haluaa ottaa, nih? Näin flunssa-aikana kunnon kuuri "kaurista" ei varmaan oo pahitteeksi kellekään. Niin että saisko olla "synkkää kylmäpuristettua kaurista" viikon kuuri. Etänä. Kitss!

        CAPRICORNUS TABL. RET. 10000 MG. 3 tabl./pv
        Annoksen voi uusia tai olla uusimatta joka toinen kerta. Mörköisyyteen ja mörkönä olemiseen.
        D.S. 5 tabl. kipataan heti kuonoon kun oireet alkavat ja vähän ennenkin. Max 59/vrk. Muista sitten mitä sovittiin. (tämä oli sille yhdelle kitupiikille) No niin ja sitten ollaan kiltisti tai ei tuu joulukuppia!

        Meinasi aivan unohtua sivuvaikutukset. Ensiksikin konttaindikaatiot: Sen jälkeen kun on heittänyt naamaansa kunnon annoksen pikkupakkoseteleineen päivineen, on konttaindikaatioiden vuoro. Eli ei muuta kuin konttaamaan. Se on semmonen kymmenen kilsan lenkki kontaten. Ja jos ei nyt konttaa, niin ei sitten koskaan. Näin pikkujoulujen aikaan voi tulla varsinkin aamuyöstä muitakin konttaajia vastaan. Silloin täytyy vaan moikata ja jatkaa matkaa. Tekisi muuten hyvää sullekin, ja mullekin. Sitten tulee ne kinttuindikaatiot: Kinttuja alkaa pakottamaan ja kolottamaan koloista. Siihen auttaa, jos heittää muukaman pillerin lisää joukon jatkeeksi.

        Sivuvaikutuksista sen verran, että molempia sivuja alkaa vetää. Vasen sivu vetää vasemmalle ja oikea oikealle. Siinä voi helposti revetä keskeltä kahtia, mutta onko se nyt niin nookon nuukaa. Esmerkiksi pienten lasten äideille tekisi hyvää olla kahtena kappaleena, että ehtisi paremmin joka paikkaan. Ja olisi silmät "edessä ja takana".

        Harvinaisemmat sivuvaikutukset: Alkaa näkemään kaikki kauriit kolmena. Tämä on hälyttävää ja jos paikallinen ensiapuklinikka huolii, täytyy mennä potilaaksi. Tästä ei viitsi enempää näin julkisella palstalla kirjoitella. Ottakaa yhteys pipupö-Hön. Hän on salatietieeiden rakennusmestari. Voi olla haittoja tulevassa elämässä ja eläimissä. Huh!

        Kun koko kuuri on syöty loppuun, alkaa vaikutus tuntua noin vuoden päästä. Päähän syttyy semmonen ikivalo, joka loistaa itselle ja muille. Ei tarvita enää taskulamppua eikä kynttilää, jos meinaan jonkun proput palaa. Tämä on sellainen Petteri Punakuono dejavú -ilmiö, jos meinaan lukijat ymmärtävät tai ns. valopää-ilmiö. Jos se valo ei kuitenkaan jostain syystä syttyisi, voisi kuurin uusia, jos rahkeet riittää. Jos on kauris-kuuriin uskonsa menettänyt, voi käydä kipaisemassa kiskalla ja ostaa sieltä yhden lakupötkön ja kokeilla, jos sillä olisi nopeampi vaikutus.


    • tuppu 10

      Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Ex-mieheni oli myös kauris ja todella vaikea. Meillä töissä on monta kaurista ja kaikki samanlaisia. Ainut mikä niissä on hyvää on kova työnteko, mutta sekin menee överiksi. En ole tavannut vielä normaalia kaurista???

      • kaurisshh

        ja olen aina kiitollinen niistä kauristyökavereista, joita kohdalleni on sattunut. Eniten pidän niistä tuppisuukauriista.


      • ???

        Oiskohan epänormaaleja kauriita enemmän kuin normaaleja vai
        onkohan sinulla vaan käynyt huono säkä.


      • Niiltä tuppisuilta
        kaurisshh kirjoitti:

        ja olen aina kiitollinen niistä kauristyökavereista, joita kohdalleni on sattunut. Eniten pidän niistä tuppisuukauriista.

        saa sentään meikäkauriskin suunvuoron.


    • kauris hyvä

      Ehkä kauriit voivat olla hiljaisia, kylmän ja synkän tuntuisia. Mutta ne on vain ujoja, eikä omalle luonteelleen mahda mitään. Kauriit ovat rauhallisia ja läheisten kanssa ne ei ole mitään ilottomia tai synkkiä. Kauriit kunnioittavat toisia, joka on mielestäni hieno juttu.(Harva osaa kunnioittaa.)

    • Kauris!

      Vaik oon ns.Kauris? Nii meitsiin ei sovi yhtään noist sun sairaista/tieteellisesti todistetusti(tai edes hypoteettisesti)väittämist-tä??? Ootsä sekoboltsi kuullu Päälekurist?Tilaa aika !!
      T.vaik sisilisko !!
      Ai nii jätä OIKEET KAURIIT RAUHAAN-Ne ovat KAUNIITA eläimiä-toisin ku sä !!!

    • kaurisnauris

      KUN KENENKÄÄN EI TARVITSE TYKÄTÄKÄÄN KAURIISTA! Emme ole riippuvaisia kenenkään pitämisestä, tykkäämisestä tai rakastamisesta! Pärjäämme kyllä ihan itsemme kanssakin. Mekään emme pidä TEISTÄ, joten tasoissa ollaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      On mukavaa, kun kauris uskaltaa olla justiin semmonen kun on! Varsinkaan työelämässä ei ole tarkoitus mennä työpaikalle tykkäämään kenestäkään, vaan töihin! Kotona taas kauris antaa kaikkensa, jos se ei riitä, niin antaa olla, ei tarvitse tykätä!

      • Kala-ukko

        Heh ;)))) . .. Olipa hyvä vastaus!!! ;))) . . . Noinhan se menee, kun kaikkensa tekee ja antaa ja jos sekään ei riitä, niin elköön sitten!!! . . . Ei ole minun häpeä!! ;))) . . . Kauriilla on oikea asenne elämään!!!


      • -höh
        Kala-ukko kirjoitti:

        Heh ;)))) . .. Olipa hyvä vastaus!!! ;))) . . . Noinhan se menee, kun kaikkensa tekee ja antaa ja jos sekään ei riitä, niin elköön sitten!!! . . . Ei ole minun häpeä!! ;))) . . . Kauriilla on oikea asenne elämään!!!

        Mitä oikeeta asennetta kuvastaa tollanen "mekään emme pidä TEISTÄ"-kommentti, jos joku vähän sattuu tölväsemään. Pikkumuksujen ajatuksenjuoksua!


      • /rami
        -höh kirjoitti:

        Mitä oikeeta asennetta kuvastaa tollanen "mekään emme pidä TEISTÄ"-kommentti, jos joku vähän sattuu tölväsemään. Pikkumuksujen ajatuksenjuoksua!

        sä et ymmärrä ylvästä kaurista. olet ehkä itse pinnallinen ja kauriit taas ovat ajattelijoita, syvällisiä ihmisiä. kauriit ovat epäitsekkäitä eivätkä voi sietää itsekkäitä ihmisiä. myös ihmisille jotka pettävät kauris ei anna ikinä anteeksi. mutta pitäisikö antaa? ap:lle tiedoksi-> kauriit ovat keikkea muuta mutta eivät oman eden tavottelijoita. kauriissa on sadoittain luonteenpiirteitä ja ovat erittäin syvällisiä ja arvoituksellisia. sängyssä kauris intohimoisempia merkkejä. Jostain kauris horpskoopista luin että kauriilla on sänkykamarisilmät ja se oli upeasti kuvattu silllä mun kauriillani on älyttömän upeat tummat silmät. sä ap saat pitää mielipiteesi kauriista mutta tuo synkkä eloton tyyppi jota kuvasit on kaukana ihastuttavasta kauriista. omasta puolestani sanoisin että kauris on vakain ja salaperäsin ja monipuolisin merkki.


      • Capri the Corn
        /rami kirjoitti:

        sä et ymmärrä ylvästä kaurista. olet ehkä itse pinnallinen ja kauriit taas ovat ajattelijoita, syvällisiä ihmisiä. kauriit ovat epäitsekkäitä eivätkä voi sietää itsekkäitä ihmisiä. myös ihmisille jotka pettävät kauris ei anna ikinä anteeksi. mutta pitäisikö antaa? ap:lle tiedoksi-> kauriit ovat keikkea muuta mutta eivät oman eden tavottelijoita. kauriissa on sadoittain luonteenpiirteitä ja ovat erittäin syvällisiä ja arvoituksellisia. sängyssä kauris intohimoisempia merkkejä. Jostain kauris horpskoopista luin että kauriilla on sänkykamarisilmät ja se oli upeasti kuvattu silllä mun kauriillani on älyttömän upeat tummat silmät. sä ap saat pitää mielipiteesi kauriista mutta tuo synkkä eloton tyyppi jota kuvasit on kaukana ihastuttavasta kauriista. omasta puolestani sanoisin että kauris on vakain ja salaperäsin ja monipuolisin merkki.

        minusta hauskimpia kokemuksia viikolla on käydä jossain paikallisessa Prismassa tai Sittarissa. Miksikö? No siks että kaikki ihmiset on siellä niin helvetin pinnana ja kireinä,toinen toistaan persiiseennammutumman näköisinä, helvetin tuskaa!
        Itse otan kauppareissusta aina kaiken irti: kruisailen omaksi ilokseni kärryjen kanssa (toki siten etten ole kenenkään muun tiellä), nautin typerästä myymälätaustamusiikista etsien kärryistä ja tuotepakkauksista erilaisia sitä tukevia ja sointuvia rumpusaundeja. Tahi lauleskelen tai viheltelen (diskreetisti kylläkin) itsekseni. Steppailen ja tsaivailen.
        En väistele katseita (niinkuin ihmiset yleensä tuntuvat tekevät), vaan yritän ottaa ventovieraistakin kaikki irti, näkisin mielelläni hyväntahtoista tukea ja sosiaalisia kontakteja.

        Ja miksi? Ihan itseni iloksi vaan! En välttämättä haluakaan että kukaan valopää rupeaa juttusille, mutta jos joku sen tekee niin ihan mukavaa sekin. Mukavaa olla vaan. Kaupassa, liikenteessä, työpaikalla. Riläks, ihmiset!


      • tyypillistä kauriin
        Capri the Corn kirjoitti:

        minusta hauskimpia kokemuksia viikolla on käydä jossain paikallisessa Prismassa tai Sittarissa. Miksikö? No siks että kaikki ihmiset on siellä niin helvetin pinnana ja kireinä,toinen toistaan persiiseennammutumman näköisinä, helvetin tuskaa!
        Itse otan kauppareissusta aina kaiken irti: kruisailen omaksi ilokseni kärryjen kanssa (toki siten etten ole kenenkään muun tiellä), nautin typerästä myymälätaustamusiikista etsien kärryistä ja tuotepakkauksista erilaisia sitä tukevia ja sointuvia rumpusaundeja. Tahi lauleskelen tai viheltelen (diskreetisti kylläkin) itsekseni. Steppailen ja tsaivailen.
        En väistele katseita (niinkuin ihmiset yleensä tuntuvat tekevät), vaan yritän ottaa ventovieraistakin kaikki irti, näkisin mielelläni hyväntahtoista tukea ja sosiaalisia kontakteja.

        Ja miksi? Ihan itseni iloksi vaan! En välttämättä haluakaan että kukaan valopää rupeaa juttusille, mutta jos joku sen tekee niin ihan mukavaa sekin. Mukavaa olla vaan. Kaupassa, liikenteessä, työpaikalla. Riläks, ihmiset!

        kauppareissukäytöstä.
        Kotipaikkakunnallasi on joko kauriskato, he asioivat K-marketissa
        tai sulla on huono huomiokyky


      • ainakin
        Capri the Corn kirjoitti:

        minusta hauskimpia kokemuksia viikolla on käydä jossain paikallisessa Prismassa tai Sittarissa. Miksikö? No siks että kaikki ihmiset on siellä niin helvetin pinnana ja kireinä,toinen toistaan persiiseennammutumman näköisinä, helvetin tuskaa!
        Itse otan kauppareissusta aina kaiken irti: kruisailen omaksi ilokseni kärryjen kanssa (toki siten etten ole kenenkään muun tiellä), nautin typerästä myymälätaustamusiikista etsien kärryistä ja tuotepakkauksista erilaisia sitä tukevia ja sointuvia rumpusaundeja. Tahi lauleskelen tai viheltelen (diskreetisti kylläkin) itsekseni. Steppailen ja tsaivailen.
        En väistele katseita (niinkuin ihmiset yleensä tuntuvat tekevät), vaan yritän ottaa ventovieraistakin kaikki irti, näkisin mielelläni hyväntahtoista tukea ja sosiaalisia kontakteja.

        Ja miksi? Ihan itseni iloksi vaan! En välttämättä haluakaan että kukaan valopää rupeaa juttusille, mutta jos joku sen tekee niin ihan mukavaa sekin. Mukavaa olla vaan. Kaupassa, liikenteessä, työpaikalla. Riläks, ihmiset!

        meidän prismassa kaltaisiasi kauriita näkee pilvin pimein. niillä on viiri kepin päässä komistamassa kurvailukärrejä ja aina saattajana niitä huomattavasti kookkaampi, usein tuskaisen näköinen henkilö.


      • paras lohkaisu
        ainakin kirjoitti:

        meidän prismassa kaltaisiasi kauriita näkee pilvin pimein. niillä on viiri kepin päässä komistamassa kurvailukärrejä ja aina saattajana niitä huomattavasti kookkaampi, usein tuskaisen näköinen henkilö.

        :DD


      • Powananda
        ainakin kirjoitti:

        meidän prismassa kaltaisiasi kauriita näkee pilvin pimein. niillä on viiri kepin päässä komistamassa kurvailukärrejä ja aina saattajana niitä huomattavasti kookkaampi, usein tuskaisen näköinen henkilö.

        IDIOOTTI!


      • Anonyymi

        Juuri tätä mieltä minäkin olen kauriit eivät tarvitse kenenkään hyväksyntää, niin kuin muut merkit. Se tekee kauriista vahvemman merkin kun muut.


    • PAH !!!!

      Olet tainnut lukea tuon jostain lehdestä "kauriita vihataan". Mä oon lukenu kauriista vaan hyvaa ja oon itse kauris -.-!

    • joo niin ollaanki ;)

      just tota ja kaikkea muuta jos se sinun elämääsi helpottaa niin olkoot niin.
      Toivottavasti et tule törmäilemäään meihin kaameisiin kauriisiin ;)))
      Mutta meillä kamaluuksilla osaa olla hauskaa, huumorimme on huippua --auts tääkin oli niin itserakkaasti kirjoitettu että anteeks vaan.

    • Kauris,.

      on hillitön pettäjä.

    • Kauris on tunteeton

      Kauris käyttää toisia hyväksi, esittää mukavaa.. mutta kun ei enää sua tarvi, niin se on siinä. Ei pysty edes kertomaan käytöksensä syytä.

      • mies 17.1 klo 5-7

        Ei kai nyt kokonaista kauriidenheimoa voi kusipäiksi nimittää, yhden tietyn k-pään takia.
        Minä nyt satun olemaan syntymästäni saakka kusipää. Olisin halunnut olla sosiaalinen, menestynyt ja kaikkea, mut ei.


    • jiippari,.,

      ehkä kauriissa löytyy sairaita yksilöitä mutta kauris on epäitsekkäin, kykenevin ja huimin ihminen mitä olla voi. olen ollut 20 vuotta naimisissa oman kaurisnaiseni kanssa ja rakastan yhä häntä silmittömästi.

    • Ajatteleva kauris.

      Inhoat kauriita. Oletko skorpiooni? Tunnistan hänet jostain syystä 5 min juttelun jälkeen. Itse pyrin olemaan oikeudenmukainen ja tasa-arvoinen. En sotkeudu toisten asioihin, enkä tarkkaile mitä vaatteita kullakin on ropan peittona. Jokainen saa olla oma itsensä. Töissä hoidan omat hommani, ja laiskottelu ei kuulu sinne. En myöskään halua olla kenenkään "aikavaras". Haluan olla ajantasalla ja pitää huolta ammattitaidostani. En kumarra herroja. En halua juoruta, ja jos joku haluaa mulle kertoa asioistaan en jatka niitä vaan asiat pysyvät minulla. Tällaistako inhoat? Kiitos, jokainen ajatelkoon mitä ajattelee, mutta merkin vuoksi ei kannata jättää tutustumatta oikeaan ihmiseen joka sisällä on. Olen ollut 37 vuotta naimisissa ja rakastan rapu miestäni valtavasti. Oinas poikiemme kanssa tulemme hyvin toimeen. Se riittää mulle. Saimme juuri kauris lastenlapsen. Kylläkin vanhan vuoden puolella syntynyt sillä itse olen uuden vuoden puolella syntynyt. Elämä hymyilee! Hymyile sinäkin!

      • Powananda

        Juuri näin!


    • Kauris1111

      Heheheh! :))) Olipa aika tiukkaa tekstiä. :D Itsekkin olen kauris, mutta en kauheesti koe edes olevani kauris ja voisin ihan yhtä hyvin luonteen perusteella olla vaikka leijona. Nuo synkkämielisyydet on niin kaukana kuin vain voi olla....Olen rempseä ja nauravainen, joten mikä lie friikki sitten. ;) Musta kyllä tuntuu ettei nää horoskoopit ole niin kiveen hakattuja ja luonteenpiirteet tulee suurimmaksi osaksi jostain muualta.....

    • Kauris-Oinas

      Hehhehhee, oon kauris ja mulla on kuu oinaassa c(-;

    • Powananda

      No omaasi on varmaan vaikea löytää... nimittäin aasia...?

    • vittu päähäs!

      Vetäseppäs hutsu!
      TERVEISIN KAURIS

    • canceeeeeeer

      Ne ketkä eivät tule kauriiden kanssa toimeen, johtuu siitä etteivät tunne tarpeeksi kyseisiä tapauksia. Joko et edusta kauriin silmissä sellaista mitä hän itse arvostaa, esimerkiksi et ole luottamuksen arvoinen tai muuten vaan arvomaailmat eivät täsmää. Jos olet epäoikeudenmukainen, niin varmasti tulet saamaan kauriin vihat niskoillesi, koska kauris on ainoa vilpitön joka oikeasti välittää ja auttaa muita, jos olet sen ansainnut. Kauriilla on kumma kyky nähdä ihmisessä ne puolet mitä et edes tuo julki toisille. Kaurista ei ihan tuosta vain huijata.

      Ja itse en ole kauris, vaan ihan vaan kauristuttujeni perusteella tuon sanoin...

      • ååksi

        Kauris ainoa vilpitön... no ei nyt varmasti ole.

        Vilpittömin merkki minun ihmistuntemuksella on skorpioni, härkä, kalat tai oinas.


      • Kyllä kauriit ovat
        ååksi kirjoitti:

        Kauris ainoa vilpitön... no ei nyt varmasti ole.

        Vilpittömin merkki minun ihmistuntemuksella on skorpioni, härkä, kalat tai oinas.

        Oinas on ehkä rehellienn mutta itsekeskeisin kaikista merkeistä, käyttää usein kyynärpää taktiikkaa, haluaa olla paras kaikessa ja on ajoittain todella äkkipikainen. Tosin ne huonot puolet on kaikissa merkeissä.


      • marstyttö
        Kyllä kauriit ovat kirjoitti:

        Oinas on ehkä rehellienn mutta itsekeskeisin kaikista merkeistä, käyttää usein kyynärpää taktiikkaa, haluaa olla paras kaikessa ja on ajoittain todella äkkipikainen. Tosin ne huonot puolet on kaikissa merkeissä.

        Oinas on usein hyväsydäminen ja antelias. Ei käytä kyynärpäitä ainaskaan, vaan jättäytyy syrjään, koska tietää kyllä selviävänsä ja antaa siksi muiden ottaa ensin omansa. Oinaan aika tulee kyllä. Hän uskaltaa.


      • Not personal
        marstyttö kirjoitti:

        Oinas on usein hyväsydäminen ja antelias. Ei käytä kyynärpäitä ainaskaan, vaan jättäytyy syrjään, koska tietää kyllä selviävänsä ja antaa siksi muiden ottaa ensin omansa. Oinaan aika tulee kyllä. Hän uskaltaa.

        Toki varmaan itse oinaana heitä puolustelet mutta on itsellä niin monesta oinaasta omakohtaista kokemusta että nuo kyllä kauriit ovat nimimerkin- kuvailut oinaasta pitää täysin paikaansa. Ne lukee oinaan horoskooppikuvailussakin. Huonot puolethan on ihan kaikissa merkeissä, siitä että joku luettelee niitä negatiivisia, ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Kaikissa merkeissä on jotain hyvää ja jotain huonoa.


      • marsista myös
        marstyttö kirjoitti:

        Oinas on usein hyväsydäminen ja antelias. Ei käytä kyynärpäitä ainaskaan, vaan jättäytyy syrjään, koska tietää kyllä selviävänsä ja antaa siksi muiden ottaa ensin omansa. Oinaan aika tulee kyllä. Hän uskaltaa.

        Täällä kans oinas ja just tuon voi helposti oinaista allekirjoittaa että on antelias ja lämminsydäminen. Tuntemani oinaat antaisivat toiseksi viimeisen paitansakin tarvitsevalle. Oinaaseen voi myös luottaa, on rehellinen. Antaa myös tilaa ja vapauttaa parisuhteessa. Koska on itse luotettava, luottaa myös toiseen.

        Uskon myös että kaikki muutkin horoskooppimerkit ovat ihan yhtä hyviä. Ollaan mukavia kaikki ja elämä on kaunis.


    • Vaaka-tyttö93

      Minun kokemukseni mukaan oinaat osaavat olla kieroja ja jopa laskemoiviakin, myöskin skorpionit. Riippuu ihmisestä, en allekirjoita Ap: luonnekuvauksia kauriista ollenkaan. Tuntemani kauris ihmiset ovat empaattisia, hieman ujoja, sosiaalisia, ahkeria ja lämpimiä ihmisiä.

    • olen hui hai s.15.1

      Tietysti jokaisen horoskooppimerkin takana on ihminen, jolla on omat vahvuutensa ja myös heikommin nyppivät alueensa.
      Olisi aika kotitekoista syntymäajan perusteella jakaa ihmisiin hyviksiin ja tuo ryhmä roskisluokkaan.

    • Just asking

      Minkä ikäinen olet?

    • 15.1

      Minä vai? Pian 50v. Eikä tapanani ole sanoa hui hai, enemmänkin sisäänpäin kääntynyt tyyppi.

    • yx vaan

      Täysin samaa mieltä.......

    • Neitsyt-Mies43

      Tapasi Jouluna 2008 herkän ja ujon Kauris-naisen ja rakkautemme vain syvenee mitä enemmän olemme oppineet tuntemaan toisiamme eli Neitsyt ja Kauris sopivat todellakin täällä todella hyvin yhteen=)

      Minzku & Jokke

    • Koleeta on

      Kauris on niin synkkä, kova maailma, laskukone, blaa blaa blaa......

      Suksikaa kuuseen. Osa kauriista on #piip#

      Mä olen kauris ja olen häiriintynyt kusipää joka tuntee valikoivasti empatiaa. Mä en puhu niille joiden naama ei miellytä. En käytä ihmisiä hyväksi vaan ihmiset itse antaa itseään käytettävän hyväksi.
      Jos mua ei naurata jonkun vitsit, se tarkottaa sitä, että sen vitsit on p a s k o j a.
      Jos en jaksa heittäytyä jonkun juttuihin mukaan, se tarkottaa sitä, että se tyyppi on mulle nobody. Not interested. Ei tartte ottaa henk.kohtasesti jos ette miellytä kaurista, teillä on varmaan muutakin elämää, vai?

      Mun lämmin sydän sykkii joillekin vain vähän jäätävämpänä. Deal with it.

      • ....

        ;D, mukavaa huumoria. Nää horoskooppi-intoilut on niin hassuja. Maailma olisi tosiaan harmaa ja rajallinen, jos horoskooppimerkki jotain meinaisi. Höpönlöpön, jokainen valitsee itse tiensä. Se nyt pitäisi jokaisen käsittää. On aivan kornia, kun ihmiset pohtii, minkä horoskooppimerkin kanssa synkkaisi. Sillä tavalla rajaa elämästään pois ehkä juuri sen, joka olisi sopiva elämänkumppaniksi.


      • hämpsy uros
        .... kirjoitti:

        ;D, mukavaa huumoria. Nää horoskooppi-intoilut on niin hassuja. Maailma olisi tosiaan harmaa ja rajallinen, jos horoskooppimerkki jotain meinaisi. Höpönlöpön, jokainen valitsee itse tiensä. Se nyt pitäisi jokaisen käsittää. On aivan kornia, kun ihmiset pohtii, minkä horoskooppimerkin kanssa synkkaisi. Sillä tavalla rajaa elämästään pois ehkä juuri sen, joka olisi sopiva elämänkumppaniksi.

        Kiinalaisissa horoskoopeissa on edes siteeksi jotain, myös tässä länsimaisessa. Riippuu horoskooppien tekijästä, useimmin aivan mettään ne viikkoarviot menee.

        Tuo lapsellinen nainen aloituksessa tosiaan silloin lie uskonut, että jokin tähtimerkkiin syntynyt olisi inhokki tai symppis. Höpöhöpöt hälle.


    • Köyhät kyykkyyn

      No Angervo täs moi! Sitä vaa et meikä on kyl kauris, oikeestaa kauppiskauris. Kylmän laskelmoiva ja menestyvä urakaurisohjus. Jos P-koreal olis tämmönen ohjus hallussa ku minä, ni jenkit olis jo hyökänny sinne ja listiny kaikki kauriit.

      Kai mun pointti oli vaa et oon kyl juat niinku tyyppikauris. Oikea misantrooppi raharikas!

    • kauriit on mukavia

      Työkaverina kauris rehellinen,sanoo suoraan eikä puhu selän takana kenestäkään pahaa.Huumoriakin löytyyy ,varsinkin itseensä kohdistuvaa, osaa nauraa kun itse möhlii. Mukava,suorapuheinen on mukava olla duunissa.

      • MrJuha82

        Tunnen yhden kauriin, joka totinen, TOSI TOTINEN ja suuttuu heti, jos hänestä lasketaan leikkiä.
        Tosin hänen isänsä taitaa olla oinas ja sen kauriin nouseva merkki on joku toinen kuin kauris, ehkä ??On olemassa myös kuumerkki, mikä määrää luonnetta.
        Ei vain se aurinkomerkki vaan nouseva ja kuu.

        Ja tää kauris on ollu todella väkivaltainen elämänsä aikana.
        Myös hyvin kylmätunteinen.
        Itse en vedä kotiinpäin, koska kuumerkkini on kauris =)


    • Anonyymi

      🤬 🖕 Kuule senkin saatanan vittu, kauriissakin on yksilöllisiä piirteitä joten älä heti tuomitse kauriita vastenmielisiksi! 🖕🤬

    • Anonyymi

      No onpas outoa, itse olen Aurinkomerkiltäni tuli merkki,Leijona.
      Suorastaan rakastan tätä Kauris merkkiä,jonka planeetta on Saturnus.
      Se on yksi harvoista energia laaduista ja merkeistä jotka ymmärtävät minussa olevan pahan eivätkä heti ole tuomitsemassa kaikkia.
      Heidän kykynsä maadoittaa energioita ja merkkejä on itselleni melkein jopa tarpeellista!
      Tarvitsen ainakin itse jokaista Maa merkkiä maadoittamaan ja tasapainottamaan tulen liian kiihkeää roihua.
      Suorastaan rakastan näitä Maa merkkejä.
      Eli Kauris on ihan yhtä tärkeä ja hyvä merkki kuin mikä tahansa muukin,mielestäni Kauris on ehkä paras merkki!
      Joten älä parjaa tätä merkkiä kun et selvästi tunne sen esoteerista puolta etkä varmaan kyllä eksoteeristakaan.
      Sitä paitsi Kauris naiset ovat kaikkein kiihottavimpia mitä on,saattaa tosin johtua siitä että pystyy vastaamaan omia vahvoja seksuaalisia eläimellisiä himoja.
      Myös ihan henkinen tunnepuoli on ainakin itselle sopiva juuri Kauris naisessa.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa ahkera rehellinen luotettava ystävä ei puhu paskaa selän takana sanoo suoraan. Läheisilleen rakastettava, ei avaudu itsestään kaikille. Alkuun saa kylmä kovan laskelmoivan kuvan. Mutta kun tutustuu paremmin niin on mahtava tyyppi huumoriakin todella löytyy. Ystävänä Kauris

    • Anonyymi

      Tunnen monta Kauris ihmistä toi ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Mukavia ei ladkelmoivia ihmisiä paska puhetta

    • Anonyymi

      Siis ihan tosissasi uskot tuohon yleistävään roskaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1345
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1142
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe