Mikähän merkkisen kohtuu hintasen kypärän kannattas hankkia..siis sellasen jossa suhinat ja kohinat on vaimennuttu mahdollisemman pieneksi...ei tarviis korvatulppia pitää;)))
Kypärän suhinat
6
943
Vastaukset
- themostwanted
mitä hintaluokkaa pidät kohtuullisena? schuberth on hiljanen, edellisen vuoden malleja voi löytää aika edukkaasti.
- s1
jonka kanssa kuulostaan välittävä ei tarvitse tulppia. Kaupunkiajossa esim hiljaiseksi kehuttu S1nen vielä menee ilman tulppia max 80kmh vauhtiin asti,mutta motarilla ehdottomasti tulpat korviin aina. Nakupyörän kanssa hiljaisempi,kun katteet aiheuttaa ilmavirran rummutusta korviin vaikka tuulelta suojaakin. Silti kuuloaistiaan kannattaa vaalia,oikean kokoiset korvatulpat ei niin epämukavat kuitenkaan ole.
- hyvät
korvatulpat. Itse ostin tuolta tulpat ja olen niihin tyytyväinen, hävittää tuulen paukutuksen hyvin.
http://www.finfonic.fi/Default.aspx?id=514803
Itse ostin joku vuosi sitten marketista halpis kypärän, ei nyt tule merkki mieleen, alle viisikymppiä maksoi.
Investoin seuraavana vuonna sitten kunnon kypärään, kun ei noista halpis kypärien turvallisuudesta oikein tiennyt. Shark merkkisen ostin, maksoi yli kolmesataa.
Yllättäen halpis kypärä oli heti paljon hiljaisempi kuin mitä "laatukypärä" oli.
Joten sanoisin että riippuu vähän toplinkien muotoilusta se hiljaisuus.- -----------------------
Sama havainto mullakin.Itsellä on shark evo line avattava kypärä ja meteliä riittää , oli sitten leukasuoja alhaalla tai ylhäällä.Hinta oli 369€ ja aikaisempi Zeus merkkinen maksoi 129€ .Oli halvempi paljon hiljaisempi eli hinta ei kerro kaikkea.
- soheiiiii..
minkä mallinen koppaluu sulla on parasta koe ajaa eri merkit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341