Kauris, jos joku pistää itsensä täysillä likoon, niin työssä kuin huumorissa ja ystävyydessä ja kaveruudessakin. Itse olen ainakin sellainen, että annan kaikkeni - ei enempää eikä vähempää.
Huumorini on hullunkurisen hassua, osaan nauraa jopa itselleni - siihen ei kaikki pysty. En kuitenkaan laisinkaan ole mikä huithapeli, elämän perimmäisiin kysymyksiin suhtaudun vakavasti ja kunnioittaen.
Kauris on aivan liian kiltti tälle maailmalle. Se, mikä on omasta mielestäni minun huono puolen, on se, että en saa oikeassa kohdassa suutani auki, en vain ymmärrä ihmisten pahantahtoisuutta ja kateutta. Sitä en kuitenkaan kauan mieti, koska siitäkin saa aiheen huumorille.
Elämä on ihanaa, koskaan ei tiedä, mitä se tuo tullessaan. Ja kun loppuu huvitus, jatkuu vilkas mielikuvitus:) Kaikki jäykkäniskat eivät ymmärrä huumoria, vaan se väännetään ja käännetään, sellaisten kanssa ei voi olla tekemisissä. Elämän tarkoitus on murheen karkoitus. Huumori on elämän suola, ilman sitä elämä ei maistu miltään.
Kauris hauskin, fiksuin, filmaattisin ja älykkäin
4
448
Vastaukset
- omaa sisintään
Kauris on ristiriitainen merkki. Ei ole helppoa olla kauris.
- yksi juminiska
Ja se on paljon se. Itsehän he parhaiten itsensä tuntevat. Täytyy tunnustaa näin kauriina, että tapaan nauraa omille vitseilleni, vähän noloa, mutta njoo:)
Kauriit ovat jo Ciceron aikaan kehitelleet kykyjään. Nyt ne ovat päässeet näin pitkälle, että saavat kirjoitella potaschkaa s24:n palstoille. Itku:( - kaiken lisäksi
Kauris on työssään aikaansaava. Se saattaa ärsyttää noita taivaanrannanmalareita (ilmanmerkkejä). Mutta jos haettaisiin ärsyttävintä merkkiä, niin pisimmä'n korren vie VESIMIES. Se on dynamiittia, mutta myös laiska ja narisee kaikesta. Kaikki on väärin eikä mikään ole hyvin.
Ei sovi unohtaa myöskään kauriin älykkyyttä.- jotakii...
Mite kaua pittää ootta, jot ne älyväläykset alkasiit näkkyy täälkii??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859