Moi kaikki filatelistit.Omaan aika laajan kokoelman postimerkkejä ja olen kiinnostunut kokoelman arvosta. Kokoelma koostuu kaikista itsenäisen Suomen postimerkeistä vuoteen 1997 saakka.Joukossa on mukana myös punainen zeppelin merkki (taitaa olla ensipäivän leimalla varustettu) ja muutama merkki ajalta ennen itsenäistymistä.Minkähän arvoinen kokoelma mahtaa olla. Missä voisin käydä teettämässä arvion siitä??
Minkä arvoinen kokoelma
pekka
2
944
Vastaukset
- anonyymikko
mikäli tosiaan löytyy kaikki suomen itsenäisyyden ajalta olevat erilaiset merkit, kuten saarisen mallin verileima erot ja zeppelinin virhepainama, sulla on hyvä kokoelma. mutta jos tietäisit mitä merkkejä suomenitsenäisyyden aikana on julkaistu, olisi ehkä helpompi todeta että siinä myös on kaikki.
miettisit nyt itsekkin vähän. - Oooh
VaU!!
SE ON AINAKIN 5000 EURON ARVOINEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713