Mieheni ei ollut kyennyt seksiin kanssani pitkään aikaan, ei innostunut ollenkaan tai lopetti kesken kaiken. Olin ihmeissäni ja luulin vian olevan minussa. Vika olikin miehessä, selvisi että hänellä oli suhde toiseen naiseen. Rakasteluyritykset kanssani toivat ko. naisen mieleen ja huono omatunto esti seisokin. Tyhmä olo jäi, olisi kai pitänyt tajuta, mutta tiedänpähän että mussa ei ole mitään vikaa, mies oli pettävä k*pää. Lapsellisinta oli että mies ei itse kertonut suhteesta vaan sain kuulla muualta.
Haluttomuuden
syy selvisi
1
905
Vastaukset
- eroon sellasesta
Kuulostaa tutulta. Mulla kävi exän kanssa samoin. Yli puoleen vuoteen ei mitään. Ensin väitti olevansa stressaanutunut mut myönsi sit lopulta itkien itse. Mutta luottamuksen pettäminen oli liian kova pala mulle. Eikä ollut kyse siitä ettenkö olisi itse halunnut, itsetunto alkoi laskea sellasesta. Olisinpa vaan tajunnu aikasemmin, niin ei olisi tarvinnut kärvistellä niin pitkään ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012