Olen tuossa pohtinut jo jonkin
aikaa että minkälaisella koodilla
saisi hieman ääntä ulos masiinasta,
tarkoitus olisi Borlandin C
kääntäjällä saada ainakin nyt
aluksi DOS-tilassa jotain eloa
kaiuttimiin...
Jos jollain löytyisi hyvää vinkkiä
jolla pääsisi edes alkuun tai
jäljille, se tulisi tarpeeseen...
Kiitti etukäteen
C-kielellä äänet kuuluviin
Hukassa, toistaiseksi
1
406
Vastaukset
- Vulaatio
Vaihda Ubuntu Linuxiin jolla voi tehdä multimediaa. Siinä toimii myös C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639