fiksulaina.fi

jph-70

Ei kannata hakea fiksulainasta , sieltä kun ei mitään saa. Vahvistusviesti pitää lähettää 3 kertaa ennen kun onnistuu. Vastaus on aina sama "hakemusta ei löydy" ja loppujenlopuksi kun vahvistus on menny niin vastaus on : Hakemus hylätty. Toimintaa johdetaan ilmeisesti ulkomailta kun viestikeskus on 447782000800 Rahastus laitois tämäkin.

18

4493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vippaaja77

Ite sain lainan Sampon tilille 5min ja firma on näköjään rekisteröity Seinäjoelle.

• katsos...

arpajaisista. Vaikka ihminen on kaikkien sääntöjen mukaan saatava vippi, voi vipin myöntäjä evätä laina ja silti 2 euroa kolehtiin kilahtaa. Osa vippiyrityksistä on kuin venäläistä rulettia. Vastaus tulee välittömästi kielteisenä, niin tietää ettei kukaan tehnyt asian hyväksi mitään. Jos vastaavasti vastausviesti viipyy, niin tietää että siellä tehdään asian hyväksi edes jotain kuten katsotaan hakijan luottotiedot rekisteristä ym.
        Näitä tekstiviestin maksunkerääjiä on turhan monta liikenteessä. Ei tarvitsisi poliisin tehdä kuin yhden päivän aikana "isku" ja todeta huijarifirmat ja laittaa epärehelliset rahankerääjät syytteeseen laittomasta rahankeräyksestä.

• Turvalisuuspäällikkö..
        katsos... kirjoitti:

arpajaisista. Vaikka ihminen on kaikkien sääntöjen mukaan saatava vippi, voi vipin myöntäjä evätä laina ja silti 2 euroa kolehtiin kilahtaa. Osa vippiyrityksistä on kuin venäläistä rulettia. Vastaus tulee välittömästi kielteisenä, niin tietää ettei kukaan tehnyt asian hyväksi mitään. Jos vastaavasti vastausviesti viipyy, niin tietää että siellä tehdään asian hyväksi edes jotain kuten katsotaan hakijan luottotiedot rekisteristä ym.
        Näitä tekstiviestin maksunkerääjiä on turhan monta liikenteessä. Ei tarvitsisi poliisin tehdä kuin yhden päivän aikana "isku" ja todeta huijarifirmat ja laittaa epärehelliset rahankerääjät syytteeseen laittomasta rahankeräyksestä.

Onhan tuo raukkamaista jos ihminen hakee pientä vippiä tilapäiseen raha tilanteeseen, niin osa vippifirmoista kerää vain tekstari tuottoja. Olen tosiaankin samaa mieltä kunnon poliisi "isku" kehiin heti,eikä sitten vuoden päästä kun huijarit on kerännyt jo vuosia eri firmoilla rahaa ja saavat pikku sakot.

• ette?
        Turvalisuuspäällikkö.. kirjoitti:

Onhan tuo raukkamaista jos ihminen hakee pientä vippiä tilapäiseen raha tilanteeseen, niin osa vippifirmoista kerää vain tekstari tuottoja. Olen tosiaankin samaa mieltä kunnon poliisi "isku" kehiin heti,eikä sitten vuoden päästä kun huijarit on kerännyt jo vuosia eri firmoilla rahaa ja saavat pikku sakot.

sitten hae luotettavista firmoista? Onko pakko syytää rahaa tuomon tupiin ym. roskafirmoihin?

• Rules 100e

Itse laitoin yöllä hakemuksen sisään Fiksulainaan ja sain viestin missä kerrottiin että käsittelemme hakemuksen palvelun aukioloaikoina,sitten päivällä sain uuden viestin ja rahatkin..Toki ensimmäisen lainan summa olis saanut olla korkeampi kuin 100e max.

• vip40

latasin liittymääni 20e puheaikaa ja koitin ottaa kyseisestä firmasta vipin, kaikki menikin ok siihen asti kunnes piti lähettää vahvistus viesti. Tuli nimittäin operaattorilta viesti, että viestiä ei voitu lähettää puheaikasi on lopussa lataa lisää.......... no pyysin saldoni viestillä ja kuinka ollakkaan siellä ei ollut enää kuin muutama euro jäljellä, latasin sitten uudestaan, jälleen 20e ja lähetin vahvistus viestin. Rahat tuli tilille ja katsoin uudelleen kännykästäni saldon ja voi helv.... taas oli 20e hurahtanut kankkulan kaivoon.
      Onko muilla mennyt 20e/viesti kun olette täältä hakeneet, tuntuu että nyt on meikäläistä kusetettu pahemman kerran.

• voi kato

rahastaa. Fiksut ottaa vanhoista hyvistä paikoista

• hjuva hjuva
        voi kato kirjoitti:

rahastaa. Fiksut ottaa vanhoista hyvistä paikoista

mainos.

• operaattori..

Ei 20e veloitus ole edes mahdollinen tekstiviestillä itse olen operaattorilla töissä niin jonkunlainen tuntuma tuohon asiaan on..

• Rape 75
        operaattori.. kirjoitti:

Ei 20e veloitus ole edes mahdollinen tekstiviestillä itse olen operaattorilla töissä niin jonkunlainen tuntuma tuohon asiaan on..

Hyvin toiminut ainakin minun kohdalla kolme kertaa olen sieltä vipannut.

• huijari!
        operaattori.. kirjoitti:

Selitäppä arvoisa operaattori miten minulta on voitu veloittaa 500€ edestä laskua syyttä?! Ja kerro miksi tämä lasku on syntynyt täysin vieraisiin numeroihin ja yrityksiin joihin en ole koskaan ollutkaan yhteydessä? Ja sano miksi poliisi ja kuluttaja-asia mies ovat takanani vaikka operaattori haluaisi silti minua rahastaa?! Luuletko että operaattorit määrävät suomessa! Vittu sanon minä sehän ei näin ole!!! Ja kyseinen huijari operaattorin on kolmekirjaiminen ja alkaa D:ltä nimiä mainitsematta :P ps. ei ole muuten eka kerta kun yritätte rahastaa tyhjästä, eli painukaa v*ttuun!!!!

• Operaattori 76
        huijari! kirjoitti:

Selitäppä arvoisa operaattori miten minulta on voitu veloittaa 500€ edestä laskua syyttä?! Ja kerro miksi tämä lasku on syntynyt täysin vieraisiin numeroihin ja yrityksiin joihin en ole koskaan ollutkaan yhteydessä? Ja sano miksi poliisi ja kuluttaja-asia mies ovat takanani vaikka operaattori haluaisi silti minua rahastaa?! Luuletko että operaattorit määrävät suomessa! Vittu sanon minä sehän ei näin ole!!! Ja kyseinen huijari operaattorin on kolmekirjaiminen ja alkaa D:ltä nimiä mainitsematta :P ps. ei ole muuten eka kerta kun yritätte rahastaa tyhjästä, eli painukaa v*ttuun!!!!

Jos oikeesti sinulle on tullut aiheeton lasku niin voit aina riitauttaa saatavan silloin mennään käräjille selvittämään asia eikä laskua voi viedä esim ulosottoon ennen kun asia on käsitelty.

• joni801
    • nnhhh

Tuosta edellisestä linkistä saa joni 8 vuotiaalta persettä. homot mainostaa.

• huijausta?

Onko tämä fiksulaina myös Tuomo Siuruan hommia? Hänhän huijasi tuhansia kuluttajia sekä satoja yrityksiä fiksuhuuto ja fiksukauppa kuvioillaan, epäilen vahvasti samaa tahoa. Aiempiin huijauksiin liittyi myös tuo ulkomaille osittain rekisteröityminen vastuun välttämiseksi, sekä maksetut palvelujen kehujat eri keskustelufoorumeilla...

• tuudori

Onko fiksuhuuto ruvennut jo lähettämään tuotteita joita ihmiset ovat odottaneet vuosikausia,itekkin jo n3 vuotta odottanu kymmeniä tuotteita.Näyttää vaan siltä kun oikein kukaan ei enää viitsi kommentoida asiaa.

• Huijattu

Fiksulaina on saman huijariporukan uusin tuotos, kuin oli Fiksuhuudot ja muut, täyttä huijausta alusta alkaen, ja rahat saamatta sadoilla asiakkailla, niin sieltä ostaneilla kuin sinne tavaransa myyntiin antaneilla. Minuakin yrittivät huijata, onneksi laihoin tuloksin. ÄLKÄÄ SOTKEUTUKO!

• AnnikaB1

[email protected]

Ton lafkan vahvistusviestinä vaatima sms-viestin maksu on sikamainen 5 €. Pieni lainahakemus on hylätty vaikka luottotiedot ovat puhtaat, hyvin erikoista.

Sivuilla oleva sähköpostilinkki asiakaspalveluun ei toimi (15.5.2013), joten haluavat ilmeisesti ohjata asiakaskontaktit puhelimeen joka on naurettavan kallis Puh: 0600-391234 (1,50e/min plus pvm).

Toiminta vaikuttaa epäilyttävältä. Toimvat ilmeisesti pelkällä kusetuksella; tekstiviestien ja puhelinmaksujen rahoituksella. Onkohan niillä edes rahaa luottotoimintaan, vai onko firman tarkoitus rahastaa vain kontaktoinnilla?

Fiksulaina OY
      PL 44
      60101 Seinäjoki
      Y: 2256568-6
      Firmalla ei ole edes oikeaa osoitetta. Pyörittääkö tätä firmaa joku huijari omasta makuuhuoneestaan käsin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe