Rauhaa seriffille!Mulla on läppäri Windows Vista.Pääsin vihdoin sivuille mut kun yritän kirjautua nimillä joita olen käyttänyt,ei onnaa!Siis yksikään niistä nimistä ei käy?Olisiko sinulla tietoa miten kirjautuisin?Tää ei varmaan ole sinun tehtäväsi,löydän kyl muitakin,kunhan kysyn onko eroa läppärin vistan käytössä muihin nähden!Lämpöä ja jaksamista sinulle t peppiina,ps.yritin mut ei onnaa peppiina nimi!
ESSUT
4
221
Vastaukset
Armo, laupeus ja rauha meidän Isältämme! Auttaisin jos voisin mutta vaikka itsellänikin on käyttiksenä Vista ei ole ollut ongelmia. Sinulla tosin ei ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä? Ihan ikioma mielipiteeni on että kannattaisi rekisteröidä nimmari niin kukaan ei pääse kirjoittamaan nimissäsi mitään ilkeitä asioita. Sanon tämän vaan sellaisena lämpimänä kehotuksena juuri SINULLE, joka ansaitset tunnustuksen nätistä ja toisia kunnioittavasta kirjoitustavasta!
Se että kirjautuminen ei onnistu jollain nimellä on tavallisesti merkki siitä että nimimerkki on jo käytössä. Nyt on varmaan kyse siitä, että systeemi takkuilee alussa, kun tämä layout ja monet muut systeemit taustalla ovat uusia.
Sheriffin hatunnosto Peppiinalle ja monille muille, jotka omalla rakentavalla käyttäytymisellä rakentavat rauhaa ja yhteisymmärrystä!- kauniisti
kiittää SHERIFFIÄ ihanasta viestistä.Se kyllä lämmittää juuri nyt masentunutta mieltäni!Kiitos Ylös,sain taas voimaa lisää !rakkaudella peppi,matkaystävä
- piileksii
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
- nysse tuli
piileksii kirjoitti:
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
2 kpl kerralla,no sen parempi vaan!lämmöllä taas varbiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683