Rauhaa seriffille!Mulla on läppäri Windows Vista.Pääsin vihdoin sivuille mut kun yritän kirjautua nimillä joita olen käyttänyt,ei onnaa!Siis yksikään niistä nimistä ei käy?Olisiko sinulla tietoa miten kirjautuisin?Tää ei varmaan ole sinun tehtäväsi,löydän kyl muitakin,kunhan kysyn onko eroa läppärin vistan käytössä muihin nähden!Lämpöä ja jaksamista sinulle t peppiina,ps.yritin mut ei onnaa peppiina nimi!
ESSUT
4
201
Vastaukset
Armo, laupeus ja rauha meidän Isältämme! Auttaisin jos voisin mutta vaikka itsellänikin on käyttiksenä Vista ei ole ollut ongelmia. Sinulla tosin ei ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä? Ihan ikioma mielipiteeni on että kannattaisi rekisteröidä nimmari niin kukaan ei pääse kirjoittamaan nimissäsi mitään ilkeitä asioita. Sanon tämän vaan sellaisena lämpimänä kehotuksena juuri SINULLE, joka ansaitset tunnustuksen nätistä ja toisia kunnioittavasta kirjoitustavasta!
Se että kirjautuminen ei onnistu jollain nimellä on tavallisesti merkki siitä että nimimerkki on jo käytössä. Nyt on varmaan kyse siitä, että systeemi takkuilee alussa, kun tämä layout ja monet muut systeemit taustalla ovat uusia.
Sheriffin hatunnosto Peppiinalle ja monille muille, jotka omalla rakentavalla käyttäytymisellä rakentavat rauhaa ja yhteisymmärrystä!- kauniisti
kiittää SHERIFFIÄ ihanasta viestistä.Se kyllä lämmittää juuri nyt masentunutta mieltäni!Kiitos Ylös,sain taas voimaa lisää !rakkaudella peppi,matkaystävä
- piileksii
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
- nysse tuli
piileksii kirjoitti:
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
2 kpl kerralla,no sen parempi vaan!lämmöllä taas varbiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060