Rauhaa seriffille!Mulla on läppäri Windows Vista.Pääsin vihdoin sivuille mut kun yritän kirjautua nimillä joita olen käyttänyt,ei onnaa!Siis yksikään niistä nimistä ei käy?Olisiko sinulla tietoa miten kirjautuisin?Tää ei varmaan ole sinun tehtäväsi,löydän kyl muitakin,kunhan kysyn onko eroa läppärin vistan käytössä muihin nähden!Lämpöä ja jaksamista sinulle t peppiina,ps.yritin mut ei onnaa peppiina nimi!
ESSUT
4
221
Vastaukset
Armo, laupeus ja rauha meidän Isältämme! Auttaisin jos voisin mutta vaikka itsellänikin on käyttiksenä Vista ei ole ollut ongelmia. Sinulla tosin ei ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä? Ihan ikioma mielipiteeni on että kannattaisi rekisteröidä nimmari niin kukaan ei pääse kirjoittamaan nimissäsi mitään ilkeitä asioita. Sanon tämän vaan sellaisena lämpimänä kehotuksena juuri SINULLE, joka ansaitset tunnustuksen nätistä ja toisia kunnioittavasta kirjoitustavasta!
Se että kirjautuminen ei onnistu jollain nimellä on tavallisesti merkki siitä että nimimerkki on jo käytössä. Nyt on varmaan kyse siitä, että systeemi takkuilee alussa, kun tämä layout ja monet muut systeemit taustalla ovat uusia.
Sheriffin hatunnosto Peppiinalle ja monille muille, jotka omalla rakentavalla käyttäytymisellä rakentavat rauhaa ja yhteisymmärrystä!- kauniisti
kiittää SHERIFFIÄ ihanasta viestistä.Se kyllä lämmittää juuri nyt masentunutta mieltäni!Kiitos Ylös,sain taas voimaa lisää !rakkaudella peppi,matkaystävä
- piileksii
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
- nysse tuli
piileksii kirjoitti:
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
2 kpl kerralla,no sen parempi vaan!lämmöllä taas varbiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437