Pitääkö se paikkansa mitä meidän koulussa puhutaan, että jonkun huumevalistusjärjestön olisi perustanut joku Jehovan todistaja, joka olisi myös itse keksinyt suurimman osan niistä huumeiden haitoista, joista tämä järjestö on sitten Suomessa vuosia valistanut veronmaksajien rahoilla? Iltalehdessä oli joku keskustelu, jossa kerrottiin, että tämän valistajan mukaan esimerkiksi mammutit kuolivat kannabikseen, kun niiden mahasta oli sitä löytynyt sen jälkeen kun meteoriitti oli iskeytynyt maahan ja tappanut nämä.
Vastaukset 6
- tää juttu
voi jopa pitää paikkansa
- eihajuakaan
Kaverilla on joku tommonen muovimalli joka laitetaan pöydälle koristeeks.
Se on niinku kallio ja sit siinä on puoliks jäätyny mammutti kylkee. Ja päällä lukee Mammoth. Se muovihärdelli on ontto sisältä.
Arvaa missä se säilyttää kukkaansa? - K
Ainakin Irti Huumeista ry:n perustajalla on täysin omia käsityksiä huumeista. Sellaisia, joita ei yksikään tieteellinen tutkimus ole vahvistanut oikeiksi. Olisiko hän siis saanut nämä tiedot tuolta Jehovalta? Hän on myös todennut, että kannabis on hänen mielestään "paratiisin kielletty puu", joten uskonnollisuus on esillä hänen huumeagendassaan aika voimakkaasti. Mahtanee olla siis sama henkilö? Helppo olisi ainakin uskoa näin olevan.
- ...-.-.-.
Ite kuulin juttuu ett nää irti huumeista ry:n perustajat ois jotain skientologeja. tiedä sitte
- Jonnu Hare
...-.-.-. kirjoitti:
Ite kuulin juttuu ett nää irti huumeista ry:n perustajat ois jotain skientologeja. tiedä sitte
Eiks huumevalistaja Hannu Jore perustanut ton irti huumeista ry:n? Se on ainakin joku uskis, joka haki Amerikasta asti mallit valistukselleen ja kiersi pitkin Suomea puhumassa ihan täyttä paskaa kouluissa.
- irkkinisti
...-.-.-. kirjoitti:
Joku valistaja ainakin oli sellainen, että se oli ihan juoppo ja ryyppäsi jatkuvasti. Sitten se kiersi kouluissa puhumassa huumeista keksimiään juttuja, mutta alkoholista se ei paljon valistanut. Jotain "maksa ja haima ja hallelujaa" tyylistä selitystä tuli viinasta. Se oli löytänyt hyvän homman. Viinarahaa ainakin riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661100
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42778- 69772
- 149726
- 72707
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37665Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78653- 51632
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202566Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m113554Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 51499
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490- 84476
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113464Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65431YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25426Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline107423- 17412
- 52403