lattia betonia ja nyt suunnitelmissa laittaa jokin matto tai puuritilät lattialle.
Kumpi parempi ja helpompi asentaa ja pitää puhtaana?
Ja hinta vinkkejäkin kiitos???
Lasittamattoman parvekkeen
5
1218
Vastaukset
- mitä kannattaa laittaa
Ensinnäkin oliko parvekkeella kattoa, yhtään seiniä ja mikä ympäristö mm puuston suhteen. Sateiselle ja roskaantuvalle parvekkeelle voi miettiä vaikka puista ritilää kaiken varalle. Jos parveke on suojainen ja katto päällä niin siihen voi ajatella myös termomattoa joka sopii suoraan betonin päälle. Pienet kostumiset ja roskat eivät häiristse sillä imurit toimii ja maton ajottainen pesukin onnistuu. On muutoin miellyttävä jalalle ja voi helposti nostaa pois pahimmaksi aikaa mm satella. Hinta liikuu tuossa 20 - 29 euron paikkella neliö eikä tarvitse kuin nostaa paikoilleen.
- Jari-22
ainakin ne perinteiset puuritilät siihen betonilattialle. Voipahan aina nostella pois, kun haluaa siistiä betonipintaa, eikä ole tuhottoman kallista. Sellainen on nättikin,
- useimmiten
kolisevat tai pitävät muuten ääntä jalan alla.
Tuo Parvekematto on paras ratkaisu.
Mulla parveke 162cm x 320 cm matto maksoi alle 20 €metri.
Hoito imurointi ja vuosi huoltona pesu. - puinen pää
useimmiten kirjoitti:
kolisevat tai pitävät muuten ääntä jalan alla.
Tuo Parvekematto on paras ratkaisu.
Mulla parveke 162cm x 320 cm matto maksoi alle 20 €metri.
Hoito imurointi ja vuosi huoltona pesu.Mulla on iso parveke ,mihin edellinen asukas oli jättänyt puulaatat.
Pihassa on koivuja ja mäntyjä.
Ilmeisesti hän ei ollut putsannut parveketta koskaan.Nostin laatat pois ,niin niiden kaikki raot oli täynnä puiden lehtiä ,neulasia ym..roskaa.
Hankalat oli pitää puhtaana.
Nyt on parvekkella matto ja lähtee hyvin imuroimalla puhtaaksi ja on helppo ottaa pois,kun sataa tai syksy tulee. - parvekkeelle tai terassi
puinen pää kirjoitti:
Mulla on iso parveke ,mihin edellinen asukas oli jättänyt puulaatat.
Pihassa on koivuja ja mäntyjä.
Ilmeisesti hän ei ollut putsannut parveketta koskaan.Nostin laatat pois ,niin niiden kaikki raot oli täynnä puiden lehtiä ,neulasia ym..roskaa.
Hankalat oli pitää puhtaana.
Nyt on parvekkella matto ja lähtee hyvin imuroimalla puhtaaksi ja on helppo ottaa pois,kun sataa tai syksy tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981