Niin että mistä Mikkelissä löytää laulunopettajan? Kaipailisin lähinnä tällaista äänenmuodostus- ja hengitystekniikkaan perehtynyttä. Googletellen ei löydy kuin musiikkiopisto joka on ilmeisesti vain ipanoille tarkoitettu, tai kansalaisopisto joka pisti kesäksi kioskin kiinni...
Laulunopettajaa?
8
301
Vastaukset
saattaisi kesällä olla, jostain luin, että siellä on jotain bändi-kurssia ynm.
Otavan opiston sivuilta löytynee lisä infoa....- kuitenkin
sieltä musiikkiopistosta. Sieltä osaavat kyllä neuvoa. Tai soita vaikka seurakunnan kanttorille. apuja kyllä löytyy.
- HarrastelijaLauleskelija
Musiikkiopistosta olen tosiaan ymmärtänyt että siellä on vaan lapsille tarkoitettua toimintaa, mutta aina sinne tietysti kannattaa soittaa ja kysyä. Otavan opiston systeemeistä en ole vielä kuullukkaan, pitää tutustua tarkemmin. Vielä jos kellä tulee mitään mieleen niin ilmoitelkaa tänne vaan :)
- troot
HarrastelijaLauleskelija kirjoitti:
Musiikkiopistosta olen tosiaan ymmärtänyt että siellä on vaan lapsille tarkoitettua toimintaa, mutta aina sinne tietysti kannattaa soittaa ja kysyä. Otavan opiston systeemeistä en ole vielä kuullukkaan, pitää tutustua tarkemmin. Vielä jos kellä tulee mitään mieleen niin ilmoitelkaa tänne vaan :)
Paappa laittaen pikkuilmoitus Länkkäriin niin varmaan tärppää. Monet laulunopettajat tekee varmaan viraabelihommeleina.
- olet vielä
ilman opettajaa, ilmoittaudu kansalaisopistoon!
- HarrastelijaLauleskelija
Onko siellä nämä äänenmuodostusjutut sun muut ryhmäopetusta vai yksityisopetusta?
- katsomassa:
HarrastelijaLauleskelija kirjoitti:
Onko siellä nämä äänenmuodostusjutut sun muut ryhmäopetusta vai yksityisopetusta?
http://opnet.virkamaki.fi/mikkeli/opinto-ohjelma/index.htm#145_MIKKELI
Eilen jaettiin kotiin paperiesitekin.
- kysyä
myös tuomiokirkkoseurakunnan kanttoreilta. Siellä on kaiketi yksi pätevä tyyppi, jonka oppilaita on lähtenyt opiskelemaan aina Helsinkiin akatemiaan saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752