A P U A!

vaaka tyttönen

Näitä viestejä kun lukee Leijonamiehestä alkaa ihan hirvittämään ja minä olen niin ihastunut leijonamieheen, treffitkin on jo sovittu! mut mut mitä jos se onkin sitten siinä?? en halua että minut petetään taas (edellinen suhteeni oli todella vaikea henkisesti ja fyysisesti, oinaan kanssa)
toisaalta mua kyllä kiinnostaa ne sänkypuuhat ..hmm
Uskallanko ottaa riskin?

13

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat36nainen

      kannattaa kokeilla leomiestä :) Itselläni kokemusta heistä monta vuotta kestäneissä suhteissa ja ihanan haastavia ja rakastettavia ovat.Okei, ei ihan nössöin merkki mutta kaikissahan niitä huonoja puolia on, eikö? Älä ota palstan juttuja liian vakavasti tai henk.kohtasesti vaan mene ja koe leo ihan itse! :)

      Tsemppiä ja nauti miu :)

    • vaaka.

      Minä seurustelen leijonan kanssa ja hän on aivan mahtava. Ei mitenkään helppo tapaus kylläkään. Helvetin mustasukkainen ja kohtauksen saa milloin mistäkin. Mutta ah, silti niiiiin ihana ja hellä ja romanttinen. Huumorintajuakin on. Meillä on aina hauskaa yhdessä. Vaikeita aikojakin on, mutta niistä on selvitty puhumalla. Emme oikeastaan riitele koskaan (mitä on kyllä vaikea uskoa, kun miettii miten temperamenttiseksi leota kuvaillaan)
      Ja kun leijona rakastuu niin se on sitten menoa! Se on joko tai. Älä ressaa vaan nauti elämästä. Leijonan kanssa se onnistuu. :)

    • vaaka tyttönen

      se on ettei näistä voi totuutta löytää, olen vain niin herkkä edellisen suhteeni takia että näen mörköjä joka nurkan takana..
      Yritän tsempata itseni nauttimaan elämästä ja sen tuomista yllätyksistä jotka toivon mukaan on positiivisia :D Kiitos!

      • vaaka tyttönen

        Ei siitä leijona miehestä otta selvää ei sitten millään.. no jatketaan viestittelyä.. ja taas huokaus! riittääkö se mulle?? ei välttämättä..


    • tapaamassa leijonaa

      Heippa vaan! mut on myös päässyt leijonamies koukuttamaan ja jopa vielä ihan viikon sisällä :) tämä leijona vaikuttaa juuri siltä mitä leijonista sanotaan; kultainen, huomioiva, huumorintajua riittää, kehuja satelee ja vähän kyllä flirttikin ja hemmetin hyvän itsetunnon kyllä omaa, sanoo suoraan sanottavansa, vaikuttaa hyvin menevältä tyypiltä. Pidän siitä, että pitää yhteyttä nopealla tahdilla eikä aikaile.
      treffejä ei viel olla sovittu, koska mun elämäntilanne on tällä hetkellä aika sotkuinen (siis aivan muiden kuin ihmissuhdeasioiden vuoksi) enkä mihinkään ihmissuhteeseen pystyisi nyt täysillä panostamaan ennen kuin saan omaa elämääni taas uomiin ja työstressi helpottaa. kaikki muu vie tällä hetkellä totaalisesti energiani että suhteen muodostaminen vaikuttaa nyt mahdottomalta, ellei siitä sitten tulisi voimavara. no enivei, en tiedä miten leijona tälläiseen tilanteeseen suhtautuu, kun itse nyt tarvii tilaa todella paljon selviytyäkseen...
      Missään nimessä en halua toista pois sysätä, mutta en myöskään mennä höyryjunan lailla eteenpäin.. rehellisyys varmasti tässäkin maan perii.

      mutta joo pitkästäaikaa mies, joka todella kiehtoo ;)

      • Vaakatyttönen

        Kävimme jo treffeillä ja siis kyllä mun on sanottava että iiik! mikä ihanan ihana mies.. mä olen ihan myyty..


      • vaaka.
        Vaakatyttönen kirjoitti:

        Kävimme jo treffeillä ja siis kyllä mun on sanottava että iiik! mikä ihanan ihana mies.. mä olen ihan myyty..

        Kerrohan! Palan halusta tietää millaiset treffit teillä oli! ;)


      • vaakatyttönen
        vaaka. kirjoitti:

        Kerrohan! Palan halusta tietää millaiset treffit teillä oli! ;)

        Kävimme syömässä tasokkaassa ravintolassa ja mikä suuri plussa mikä on ainakin minun mielestäni outoa hän ei hotkaissutkaan ruokaansa niinkuin suomimies ruukaa tehdä :D vaan nautiskeli sen kanssani samaan tahtiin ja kokoajan juteltiin vaikka ja mistä maan ja taivaan välillä


      • Lionman35
        vaakatyttönen kirjoitti:

        Kävimme syömässä tasokkaassa ravintolassa ja mikä suuri plussa mikä on ainakin minun mielestäni outoa hän ei hotkaissutkaan ruokaansa niinkuin suomimies ruukaa tehdä :D vaan nautiskeli sen kanssani samaan tahtiin ja kokoajan juteltiin vaikka ja mistä maan ja taivaan välillä

        tämmösiä metkuja ne tyttäret harrastaa ylväitten kissaeläinurosten pään menoksi.

        Tsot tsot!

        Hmm, pitäisköhän sitä itsekin jossain välissä käydä treffeillä......näh......tylsän oloista hommaa tuntuu olevan....istua kynttilän valossa tunnelmallisessa pikku ravintolassa...pitkiä viipyileviä katseita...ja lyhyitä, sattuman varaisia pikku kosketuksia...eikä mihinkään kiirettä......

        Kyllä kuullostaa tylsältä!

        Mulla on takku turkissa, voihan nyt...........


      • vaakatyttönen
        Lionman35 kirjoitti:

        tämmösiä metkuja ne tyttäret harrastaa ylväitten kissaeläinurosten pään menoksi.

        Tsot tsot!

        Hmm, pitäisköhän sitä itsekin jossain välissä käydä treffeillä......näh......tylsän oloista hommaa tuntuu olevan....istua kynttilän valossa tunnelmallisessa pikku ravintolassa...pitkiä viipyileviä katseita...ja lyhyitä, sattuman varaisia pikku kosketuksia...eikä mihinkään kiirettä......

        Kyllä kuullostaa tylsältä!

        Mulla on takku turkissa, voihan nyt...........

        Se on kato eri mies tää mun ihastus........ ;D


      • Lionman35
        vaakatyttönen kirjoitti:

        Se on kato eri mies tää mun ihastus........ ;D

        Vähän jo pelotti että on muisti mennyt! :)


      • vaakatyttönen
        Lionman35 kirjoitti:

        Vähän jo pelotti että on muisti mennyt! :)

        Minua ei voi unohtaa.. ;D joten ei pelkoa!

        Leijona taitaa olla minun NYT! ;D se on tapa ja tyyli jota ei monilta löydy, piti ihan itselläkin ihmetellä että mitä mä tein että taas minuun rakastuttiin tuli ihan puun takaa huh huh täytyy olla maagista vetovoimaa ja paljon ;D


      • vaakatyttönen
        vaakatyttönen kirjoitti:

        Minua ei voi unohtaa.. ;D joten ei pelkoa!

        Leijona taitaa olla minun NYT! ;D se on tapa ja tyyli jota ei monilta löydy, piti ihan itselläkin ihmetellä että mitä mä tein että taas minuun rakastuttiin tuli ihan puun takaa huh huh täytyy olla maagista vetovoimaa ja paljon ;D

        ja minä olen RAKASTUNUT häneen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1854
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1437
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1416
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1379
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      145
      1334
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1267
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1078
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1077
    Aihe