XF-kokemuksia?

X ja F

Aika vähän käydään keskustelua XF:stä. Kissakulmassakin on hiljaista. Kertokaapa kokemuksistanne.

23

2832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-type -01

      Oho! Monta viikkoa kulunut, eikä kukaan ole vielä ehtinyt kommentoimaan, miten XF onkin itse asiassa Mondeo! :-D
      -Juha

      • Tosiutelias

        Eihän XF:llä ole Mondeon kanssa mitään tekemistä, vaan X-Typellä joka nykyisen omistajankin mielestä on vääränsuuntainen Jaguar.
        Tämän takiahan tuotantokin juuri loppuukin.
        XF on aito Jaguar.


      • tai työkaverilla x-type?
        Tosiutelias kirjoitti:

        Eihän XF:llä ole Mondeon kanssa mitään tekemistä, vaan X-Typellä joka nykyisen omistajankin mielestä on vääränsuuntainen Jaguar.
        Tämän takiahan tuotantokin juuri loppuukin.
        XF on aito Jaguar.

        "X-type vääränsuuntainen" Jaguar. En ole moista väitettä omistajan suusta nähnyt enkä kuullut.
        Mikä lähde?
        Ja mikä Jagge itsellä?


      • Tosiutelias

      • vääränsuuntaisesta

      • Sullaon
        vääränsuuntaisesta kirjoitti:

        mitään puhuttu. X-type vaan ei mennyt toivotulla tavalla kaupaksi.
        Niin mikä Jagge sulla on?

        Mitä valiä mikä Jagge mulla on. En välttämättä edes tarvitse Jaguaria pystyäkseni tekemään johtopäätöksiä. Ilmeisesti sinulla on juuri X-Type, koska et löydä rivien välisiä asioita.


      • niin...
        Sullaon kirjoitti:

        Mitä valiä mikä Jagge mulla on. En välttämättä edes tarvitse Jaguaria pystyäkseni tekemään johtopäätöksiä. Ilmeisesti sinulla on juuri X-Type, koska et löydä rivien välisiä asioita.

        Sinä se vaan teet tänne naapurin Jaggea koskevia päätelmiä "rivien välistä".
        Eikä sinulla itselläsi ole minkäänlaista Jaggea.
        Mikähän voisi olla motiivi?

        Mikä auto sinulla on? Luetaan siitäkin jotain rivien välistä. :)


      • Tosiutelias
        niin... kirjoitti:

        Sinä se vaan teet tänne naapurin Jaggea koskevia päätelmiä "rivien välistä".
        Eikä sinulla itselläsi ole minkäänlaista Jaggea.
        Mikähän voisi olla motiivi?

        Mikä auto sinulla on? Luetaan siitäkin jotain rivien välistä. :)

        Se rakki älähtää johon kalikka kalahtaa ;)


      • jättiläinen.
        Tosiutelias kirjoitti:

        Se rakki älähtää johon kalikka kalahtaa ;)

        Luit taas rivien välistä?
        Ei minulla ole X-typeä.


      • Stype

        Kun X- tai S-typen laittaa Mondeon viereen täytyy olla kohtuullisen typerä luullakseen niitä samoiksi autoiksi.

        Kaikkein ihmeellisintä on kuitenkin se, että miten ne kaikki typerykset oikein löytävät tänne?


      • äks äf
        Stype kirjoitti:

        Kun X- tai S-typen laittaa Mondeon viereen täytyy olla kohtuullisen typerä luullakseen niitä samoiksi autoiksi.

        Kaikkein ihmeellisintä on kuitenkin se, että miten ne kaikki typerykset oikein löytävät tänne?

        Näin on. Täytyy myös olla melkoinen puusilmä jos ei erota XF:ää ja mondeota toisistaan. Mutta nehän ne aina panettelee ja maalailee paskaa seinille sekä provoaa, joilla ei ole edes varaa ajatella kyseisen auton hankkimista.


    • Stype

      Tilasin koeajomahdollisuuden. 1,5 vuotta mennyt eikä ole kuulunut. Ajamatta en osta.

      • tuntuu

        että et osta vaikka ajaisitkin...

        Siksi ne eivät varmaan ole koeajoa tarjonneetkaan.


      • nyt alla
        tuntuu kirjoitti:

        että et osta vaikka ajaisitkin...

        Siksi ne eivät varmaan ole koeajoa tarjonneetkaan.

        2007 E550 4matic Lorinserin virityskamat. Kun XFää ei myyty otin jonkun toisen kivan. Tämän myyjä oli ammattilainen. Mikä auto sinulla muuten on, kun on varaa minua arvostella?


      • en tiennyt...
        nyt alla kirjoitti:

        2007 E550 4matic Lorinserin virityskamat. Kun XFää ei myyty otin jonkun toisen kivan. Tämän myyjä oli ammattilainen. Mikä auto sinulla muuten on, kun on varaa minua arvostella?

        Olen syvästi pahoillani, en tiennyt, voi itku sentään... Jos olisin tiennyt viritetystä mersustasi, en tietenkään olisi missään nimessä sinua arvostellut. Meillä itsellä on vain Ford Ka -05, tosin vähän ajettu...


      • miettinyt...
        en tiennyt... kirjoitti:

        Olen syvästi pahoillani, en tiennyt, voi itku sentään... Jos olisin tiennyt viritetystä mersustasi, en tietenkään olisi missään nimessä sinua arvostellut. Meillä itsellä on vain Ford Ka -05, tosin vähän ajettu...

        miksi sulla on Ka? Se saattaa johtua käytöstavoistasi.


      • käytöstapasi
        miettinyt... kirjoitti:

        miksi sulla on Ka? Se saattaa johtua käytöstavoistasi.

        ovatkin tuttuja täältä siltä ajalta kun vaihdoit S-typen mersuusi.
        Silloin et ottanut XF:ää koska (suoria lainauksia):
        - "uusi XF ei saanut syttymään (=liian tavallinen ollakseen Jaguar)"
        - XF oli pettymys tavallisuudessaan ja teinimäisten aukeavien läppien kanssa, peltiä, ja ties mitä, puhumattakaan Seatin maskista.
        - auto ei kamalasti sykäyttänyt. Seon ihan tavallisen näköinen sekin, sori vaan.
        - SE persoonallisuus mitä XF:ssä oli conseptissa oli valmiissa tuotteessa täysin kadoksissa. Se muistuttaa nyt Mondeota enemmän kuin koskaan. Ja juuri siksi oli helppo katsoa valintaa muualta.

        Ja pari vielä lainausta käytöksestäsi:
        - Sori, mä en ole töissä.
        Taisit itse olla vain katkera vanhalla savuttavalla Mersulla kurvaileva luuseri.
        - Isot tulot ja pienet menot... vituttaako? Ihme homma, että jos painaa enemmän duunia niin aina on joku vinkumassa kun siitä saa rahaa. Menisit itse perkele töihin etkä makaisi kaiken aikaa turhan panttina.


      • allekirjoittaa
        käytöstapasi kirjoitti:

        ovatkin tuttuja täältä siltä ajalta kun vaihdoit S-typen mersuusi.
        Silloin et ottanut XF:ää koska (suoria lainauksia):
        - "uusi XF ei saanut syttymään (=liian tavallinen ollakseen Jaguar)"
        - XF oli pettymys tavallisuudessaan ja teinimäisten aukeavien läppien kanssa, peltiä, ja ties mitä, puhumattakaan Seatin maskista.
        - auto ei kamalasti sykäyttänyt. Seon ihan tavallisen näköinen sekin, sori vaan.
        - SE persoonallisuus mitä XF:ssä oli conseptissa oli valmiissa tuotteessa täysin kadoksissa. Se muistuttaa nyt Mondeota enemmän kuin koskaan. Ja juuri siksi oli helppo katsoa valintaa muualta.

        Ja pari vielä lainausta käytöksestäsi:
        - Sori, mä en ole töissä.
        Taisit itse olla vain katkera vanhalla savuttavalla Mersulla kurvaileva luuseri.
        - Isot tulot ja pienet menot... vituttaako? Ihme homma, että jos painaa enemmän duunia niin aina on joku vinkumassa kun siitä saa rahaa. Menisit itse perkele töihin etkä makaisi kaiken aikaa turhan panttina.

        toisin kuin sinun sätkimisesi.

        Sen ymmärrän, että Jaguar-palstalla aiheuttaa närää jos joku ostaa Mersun. Olen pahoillani, mutta elämä on valintoja täynnä. Mutta Jaguar on ihan yhtä hyvä auto. Minun mielestäni. Mutta jos palataan leikkikehääsi (onko muuten muita harrastuksia lainkaan?):

        Jos XF on jonkun mielestä paska, niin mitä sitten?
        Jos joku ei ole töissä niin se on huonoa käytöstä?
        Jos jollain on isot tulot niin sekin on huonoa käytöstä?
        Jos joku tekee paljon töitä niin sekin on huonoa käytöstä?

        Taidat olla melkoinen nakkenakuttaja. Ei oo kai Suomi24:n palkoissa juurikaan kehumista, puhumattakaan että pihassa seisoisi edes yksi Jaguar.

        Tänne pitäisi kirjoitella autojuttuja, eikä sitä kuka mitä sanoi ja oletko nokkelampi kyykyttämään kuin koulukaverisi Gameboy-palstalta.


      • sekavaa...
        allekirjoittaa kirjoitti:

        toisin kuin sinun sätkimisesi.

        Sen ymmärrän, että Jaguar-palstalla aiheuttaa närää jos joku ostaa Mersun. Olen pahoillani, mutta elämä on valintoja täynnä. Mutta Jaguar on ihan yhtä hyvä auto. Minun mielestäni. Mutta jos palataan leikkikehääsi (onko muuten muita harrastuksia lainkaan?):

        Jos XF on jonkun mielestä paska, niin mitä sitten?
        Jos joku ei ole töissä niin se on huonoa käytöstä?
        Jos jollain on isot tulot niin sekin on huonoa käytöstä?
        Jos joku tekee paljon töitä niin sekin on huonoa käytöstä?

        Taidat olla melkoinen nakkenakuttaja. Ei oo kai Suomi24:n palkoissa juurikaan kehumista, puhumattakaan että pihassa seisoisi edes yksi Jaguar.

        Tänne pitäisi kirjoitella autojuttuja, eikä sitä kuka mitä sanoi ja oletko nokkelampi kyykyttämään kuin koulukaverisi Gameboy-palstalta.

        Mutta on selvää, että totuudessa et viitsi pitäytyä ollenkaan.
        Yhtäällä annat ymmärtää, että sinulla on jagge ja toisaalla että autosi on tuo, sanoisinko hiukan nuorekkaasti viritetty mersu. :)

        Siis miksi se XF nyt jäi ostamatta, siksi ettet saanut sitä koeajoon vai siksi että se oli ihan "paska"? Päätä nyt.

        Oletko nyt sitten töissä vai et? :)

        Naurettavinta noissa jutuissasi on muiden kirjoittajien käytöstapojen perääminen, kun itse nimittelet, solvaat, ylenkatsot ja leuhkit kaiken aikaa. Kyllä muiden nimittelemeinen ja rahoillaan (?) leventeleminen on huonoa käytöstä minusta, sinusta ei.

        Sitten mangut että autoista täällä pitäisi kirjoittaa, vaikka olet juuri itse arvellut, että joku ajaa Ka:lla käytöstapojensa takia.

        Etkö kerta kaikkiaan tajua, että kaikki mitä kirjoitat tänne jää näkymään?


      • sekavaa...
        allekirjoittaa kirjoitti:

        toisin kuin sinun sätkimisesi.

        Sen ymmärrän, että Jaguar-palstalla aiheuttaa närää jos joku ostaa Mersun. Olen pahoillani, mutta elämä on valintoja täynnä. Mutta Jaguar on ihan yhtä hyvä auto. Minun mielestäni. Mutta jos palataan leikkikehääsi (onko muuten muita harrastuksia lainkaan?):

        Jos XF on jonkun mielestä paska, niin mitä sitten?
        Jos joku ei ole töissä niin se on huonoa käytöstä?
        Jos jollain on isot tulot niin sekin on huonoa käytöstä?
        Jos joku tekee paljon töitä niin sekin on huonoa käytöstä?

        Taidat olla melkoinen nakkenakuttaja. Ei oo kai Suomi24:n palkoissa juurikaan kehumista, puhumattakaan että pihassa seisoisi edes yksi Jaguar.

        Tänne pitäisi kirjoitella autojuttuja, eikä sitä kuka mitä sanoi ja oletko nokkelampi kyykyttämään kuin koulukaverisi Gameboy-palstalta.

        Mutta on selvää, että totuudessa et viitsi pitäytyä ollenkaan.
        Yhtäällä annat ymmärtää, että sinulla on jagge ja toisaalla että autosi on tuo, sanoisinko hiukan nuorekkaasti viritetty mersu. :)

        Siis miksi se XF nyt jäi ostamatta, siksi ettet saanut sitä koeajoon vai siksi että se oli ihan "paska"? Päätä nyt.

        Oletko nyt sitten töissä vai et? :)

        Naurettavinta noissa jutuissasi on muiden kirjoittajien käytöstapojen perääminen, kun itse nimittelet, solvaat, ylenkatsot ja leuhkit kaiken aikaa. Kyllä muiden nimittelemeinen ja rahoillaan (?) leventeleminen on huonoa käytöstä minusta, sinusta ei.

        Sitten mangut että autoista täällä pitäisi kirjoittaa, vaikka olet juuri itse arvellut, että joku ajaa Ka:lla käytöstapojensa takia.

        Etkö kerta kaikkiaan tajua, että kaikki mitä kirjoitat tänne jää näkymään?


      • hauskaa onkin
        sekavaa... kirjoitti:

        Mutta on selvää, että totuudessa et viitsi pitäytyä ollenkaan.
        Yhtäällä annat ymmärtää, että sinulla on jagge ja toisaalla että autosi on tuo, sanoisinko hiukan nuorekkaasti viritetty mersu. :)

        Siis miksi se XF nyt jäi ostamatta, siksi ettet saanut sitä koeajoon vai siksi että se oli ihan "paska"? Päätä nyt.

        Oletko nyt sitten töissä vai et? :)

        Naurettavinta noissa jutuissasi on muiden kirjoittajien käytöstapojen perääminen, kun itse nimittelet, solvaat, ylenkatsot ja leuhkit kaiken aikaa. Kyllä muiden nimittelemeinen ja rahoillaan (?) leventeleminen on huonoa käytöstä minusta, sinusta ei.

        Sitten mangut että autoista täällä pitäisi kirjoittaa, vaikka olet juuri itse arvellut, että joku ajaa Ka:lla käytöstapojensa takia.

        Etkö kerta kaikkiaan tajua, että kaikki mitä kirjoitat tänne jää näkymään?

        että kaikki jää näkyviin ja muistoksi jälkipolville. Yhdet urpoilusi ovat edelleen firman kahvihuoneen seinällä ja niitä asiakkaat naureskelevat ohikulkiessaan. Tämä osio on taas ihan turhaa jankutusta joka ei juurikaan naurata.

        Sinä, Ka-kuljettaja, kirjoittelet Jaguar-palstalle ja ihmettelet onko joku töissä?! Ei, minä en ole töissä. Miksi se on niin vaikea ymmärtää. Siksikö, että minulla on 3 autoa? Vai siksi, että siitä huolimatta minulla on tuloja? Vaiko siksi, että Inchcape ei osaa myyntityötä tai etten muutenkaan tykänny (sori vaan) XF:stä?

        Mitä taas käytöstapoihin liittyy niin on täysin ymmärrettävää, ettet tajua mitä niillä tarkoitetaan, etkä kuka käyttäytyy hyvin tai kuka huonosti. Olisi meille kaikille helpompaa jos kirjoittaisit vain silloin kun sinulla on Jaguar-asiaa, eikä silloin kun "et saanut jaguaria koeajoon koska minusta tuntuu etten sinä sitä ostaisi ja inchcape tietää mitä ajattelit". Olis myös kiva jos lopettaisit jatkuvan valehtelusi. Otapa sinä se Ka ja minä otan tuon Mersun, ja tavataan Suomi24:n pihalla. Lyön autosi vetoa, ettei se ole Ka. Eikä Jaguar. Sellaiset käytöstavat juu.

        Edes työnantajasi ei katso katkeruuttasi kovin pitkään. Voisit vaikka kysyä jos Jussi haluaisi seinälleen entisen työntekijänsä kirjoituksia esimerkiksi siitä mitä ei pidä tehdä.


    • mitru polakka

      turhia tapelko.. autojaha nuo vaa on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe