Osaisiko joku ystävällinen sielu opastaa, miten saadaan www-sivulla päivittymään automaattisesti esim. lämpötila tai muu vastaava?
Mulla on menossa yhden sortin projekti mutta se uhkaa mennä nurin tällaisen yhden ainoan ongelman takia.
Siis, jos joku tietää ja osaa niin olisitko niin ystävällinen ja jakaisit tiedon kanssani???
Apua kaivataan kipeästi!
3
557
Vastaukset
- vaiski
- Seppo
Luulisin, että tuon linkin sivu on tehty niin, että lukee htm-sivun uudelleen (tai sen pitäisi lukea, mutta ei se minulla sitä tee) ja joku Unix-ohjelma tai skripti kirjoittaa htm-tiedoston uudelleen kai sekunnin välein.
- Jartsa
Seppo kirjoitti:
Luulisin, että tuon linkin sivu on tehty niin, että lukee htm-sivun uudelleen (tai sen pitäisi lukea, mutta ei se minulla sitä tee) ja joku Unix-ohjelma tai skripti kirjoittaa htm-tiedoston uudelleen kai sekunnin välein.
Eiköhän se toimi normaali CGI-periaatteella eli skripti lukee noi tiedot jostain tiedostosta/kannasta ja tulostaa sivun. Harvemmin noita tehdään sillä periaatteella että generoitaisiin turhaan HTML-koodia tiedostoon kun sen voi tehdä mukavamminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047195- 1642187
- 1131768
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591013