Pissi päässä

juujuu

On tainnu tytölle nousta pissi päähän... sano jossain tv haastattelussa, että "tavallisilla ihmisillä on paljon helpompaa kun meillä"

Ihan tavallinen ihminen se Abreukin on.. Ei ole meitä parempi, vaikka hetkuttaa itteensä tv.ssä

10

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulee

      En usko että Anna pitää itseään sen parempana kun muitakaan. En tunne Annaa, mutta näin voisin kuvitella.

      Miettikääs nyt, jos omaa eroanne julkistettaisiin lehdissä.. ja kaikkea mitä sanoisit parjattaisiin ja väänneltäisiin, itse en ainakaan pitäisi siitä. Mutta kaipa Anna sen tiesi että näin tulee tapahtumaan, kun on niin julkisessa ammatissa.

      Anna ei sentään itse soittele lehtiin ja tyrkytä juttuja itsestään.. niin kuin eräät nykäset ja tapolat :)

      • Mutta joittenkin

        mielestä sekin tuntuu niin, niin pahalta!


    • sellainen tavallinen

      ihminen, ja Anna on mun mielestä aika erikoisen viehättävä artistina. Kyllä mäkin haluaisin olla samanlainen miesmagneetti mutten vaan ole :( ;)

      • tyttö.

        LOL


      • tyttö.
        tyttö. kirjoitti:

        LOL

        nyt ei ollut siitä kyse vaan siitä että Anna kuvittelee olevansa muita parempi vaikka ei olekaan.

        jos joku katsoi voicen haastattelun niin olipa aika jännä juttu että Anna sanoi että vinegarissa(emma gaalas) oli joku tanssikoreografia,oliko siinä?
        jotkut sano että se vaa hermostuneena käveli vaa lavalla.
        ja sit ku se sano niistä hevimiehistä että ne tuli katsomaan Annaa livenä ja oli ihan fiiliksissä
        mä luin täältä että jotkut menee vaa sinne sen takia että ne saisi pilkata Annaa,joku poika nimittäin sanoi täällä nii.
        aika outoo olis että hevarit kuuntelee Annaa.


      • meliini

        MIESMAGNEETTI? Hehe...Hehe...


      • sylkky

        mikä miesmagneetti en tunne yhtäkään miestä joksa pitäisi abreuta hyvännäköisenä ihanana tai edes hyvänä laulamaan. miespuoliset ystäväni kommentoivat annaa näin; luulee olevansa jotain vaikkei ole. yrittää olla seksikäs mutta epäonnistuu joka kerta. luulee itseään kauniiksi ja viehättäväksi vaikka näyttää 10-vuotiaalta pikkutytöltä! vääntää ääntään erilaisiin korkeuksiin ja kuulostaa joka kerta siltä että jotain liian suurta tungettaisiin hänen **********.

        että miesmagneettia kerrakseen.


    • on muodostunut

      sellainen käsitys, että valtaosa ihmisistä pitää itseään parempana kuin muut. Joten mitäs ihmeellistä tuossa nyt olisi, jos Annakin olisi vähän omahyväinen.

      • meliini

        Mutta kun tässä nimenomaan ANNA SANOI SEN KAIKILLE KUULIJOILLE JULKISESTI. Olis vaan pitänyt ne omana tietonaan...


    • mikään minnekään.

      Anna tarkoitti tietysti, että hänen elämänsä on nykyisin huomattavasti vaikeampaa, inhottavampaa ja stressaavampaa, kun on tuo alituinen julkisuus ja silmätikkuna olo riesana - eli mikä tuli kylkiäisenä suosituksi artistiksi nousemisen myötä. Kaikki varmaan ymmärtävät tämän.

      Olisi hän yhtä hyvin voinut sanoa sen näinkin: "Julkisuuden suurennuslasin alla elämä on paljon vaikeampaa". Mutta olepa sinä itse täydellisyys kaikessa sanomisissasi ja tekemisissäsi, ettei tule tulkinnanvaraa. Aina voidaan lauseet ja tekemiset kääntää sinua vastaan, jos halutaan.

      "Tavalliset ihmiset versus muut" käytetään ihan yleisesti verrattaessa ihmisryhmiä keskenään. Esim. tavalliset ihmiset verrattuna poliitikkoihin, tavalliset ihmiset verrattuna taiteilijoihin, tavalliset ihmiset verrattuna maahanmuuttajiin. Ei tästä pidä kenenkään itseensä ottaa. Se on vain helppo ja yleinen tapa tuoda asiansa esille, vaikka tavallisia ihmisiä me kaikki olemmekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe