Kukahan tietäisi, että onko tolppien lukumäärällä yhteyttä internet nopeuteen. Itsellä 3G langaton laajakaista yhteys ja vain yhden tolpan verran yhteyttä. Tulisiko nopeutta lisää jos saisi esimerkiksi tolppia 3 kappaletta näkyviin
Tolppien lukumäärä
Internet yhteys
3
409
Vastaukset
- enemmän
moottorisahaamalla siltä kujalta kaikki puhelintolppien näköesteinä olevat lehedelliset ja havulliset puut ja pensaat sekä taimikot pois.
- Metsä-mies
Itselläni on kaksi tolppaa jonkinlaiselta jakamolta ja hyvin toimii. Naapuriin taitaa mennä vielä useamman tolpan kautta, joten luulen, että vikaa on korvien välissä, ja kohtalaisen paljon...
- Joku joka itetää nää jut
itselläni oli vielä vähän aikaa sitten 1 megan ja siinä oli 1 tolppa mutta silti kaikki tuli maksimi nopeus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987