kostun aika paljon kiihottuessani. Jos on väljä, voiko tyydyttää miehen vain supistelemalla pimpsaa yhdynnän aikana?
Liian väljä
11
1542
Vastaukset
- apollo
Ensteks mainittakoon et liian kosteaita naisia ei ole olemassakaan,kuiva nainen on impotentti. epäilen tota supistelua.miksi sä olet mielestäsi löysä, oletko tehnut 10 lasta? missä se pääsi löystyyn?, oletko harrastanu nyrkkinainteja?. älkää hyvät ihmiset pilatko värkkejä omalla tyhmyydellä.
------Ratkaisu ongelmaan jos se on todellinen, on aviomiehen tikki alapäähän, moni ottaa sen synnytyksen yhteydessä,mut kai sen voi muutenkin käydä ottaan. olihan tässä hiljattain yks julkkis nainen ku kehu seiskassa ottaneensa.
seksielämä oli parantunut molempien kantilta. hehe, joillekin se on niin luonnollinen tuokin asia.- koskaan
impotentti.
- Isän iloksi...
Ei emättimen aukon pienentäminen synnytyksen jälkeen ole minun mielestäni hyvä keino, exälleni oli ommeltu tikki "isännän iloksi" kuten lääkäri oli sen ilmaissut. Olihan se suulta tiukka, mutta kuka viitsii jatkuvasti terskaa liikutella siinä emättimen aukolla. Nykyiselleni ostin vaginakuulat ja niillä harjoittelun ansiosta hänellä on erittäin tiukka pimppi. Alussa hänen aloittaessaan harjoittelun hän ei pystynyt pitämään niitä kuin hetken ja ne putosivat lattialle, tai housuihin jos ne oli jalassa.
- apollo
koskaan kirjoitti:
impotentti.
impotentti,kyvytön,kylmä,kuiva,raastinrauta,hiekkapaperi.
on ihan sama mulle miten tota asiaa kuvataan. ---- En panis kuivaa. - nigftdreams
kuule,sanoisiko mies että olet ihanan tiukka jos oikeasti et sitä olisi?siis niin on käynyt muutaman miehenkin kanssa,en siis tiedä miksi sitä epäilen,,,auta
- esinahan heiluttelia
Ei liijan väljää olekkaan Minä olen kyltymätön. mulle ns. väljä on oikein hyvä. Koska olen oikeesti kyltymätön. Kun haluun useesti naista. haluun jot pimppi on kostea ja väljä. Siitä mä nautin. Muuten kulli tulee araksi jos on liian piukka. Joudun runkkaamaan se on naisille väärin joka haluis lämmintä kullia.
- Tiukka sen pitää olla...
Yliherkälle miehelle väljä voi olla hyvä, väljässä pimpissä pystyy paremmin pidättelemään siemensyöksyään.
Sehän tuntuu kuin tökkisi lämpimään vahapurkkiin, olen minäkin joskus sellaisen naisen kokenut ja en enään sellaisesta välittäisi, parempi tietenkin sellainenkin kuin ei minkäänlaista pimppiä.
Onnekseni nykyisellä naisystävälläni on tiukka pimppi ostamieni vaginakuulien ja niillä harjoittelun ansiosta. - hyvin paljionkin
Tiukka sen pitää olla... kirjoitti:
Yliherkälle miehelle väljä voi olla hyvä, väljässä pimpissä pystyy paremmin pidättelemään siemensyöksyään.
Sehän tuntuu kuin tökkisi lämpimään vahapurkkiin, olen minäkin joskus sellaisen naisen kokenut ja en enään sellaisesta välittäisi, parempi tietenkin sellainenkin kuin ei minkäänlaista pimppiä.
Onnekseni nykyisellä naisystävälläni on tiukka pimppi ostamieni vaginakuulien ja niillä harjoittelun ansiosta.Sillä on merkitystä jos pillu on väljä ja liian kostea, itselläni akti menee noin 5min. ohi ja kun on liian löysä pillu ja märkä niin akti kestää puoli tuntia eikä tunnu missään, treenatkaa naiset nyt se pillunne oikein tioukkaan kuntoon, siitä on etua miehelle ja naiselle.
- Pitkäkullinen
hyvin paljionkin kirjoitti:
Sillä on merkitystä jos pillu on väljä ja liian kostea, itselläni akti menee noin 5min. ohi ja kun on liian löysä pillu ja märkä niin akti kestää puoli tuntia eikä tunnu missään, treenatkaa naiset nyt se pillunne oikein tioukkaan kuntoon, siitä on etua miehelle ja naiselle.
Jos on väljä nainen, väännän kyrpäni kaksikerroinm silloin kun se on vielä lähes letku ja silloin tuntuu löysäkin vittum kireeltä. Ja sillä kaksinkerroin olevalla munalla voi nussia kauan, ei flöittää miähnät liian helposti. Olen nussinut niin kaksikin tiimaa.
- nigftdreams
kehuuko mies että olet ihanan tiukka,jollet ole?niin on kyllä useampikin sanonut?voiko siihen louttaa..vai kostunko liikaa..
- harjoittelemaan vaan
Riippuu tietenkin miehestä että saako se orkut pelkästään kalun kärkeä puristelemalla mutta joo, jos lihakset ovat kunnossa voit antaa joillekin miehille orkut vain lihaksia puristelemalla ilman että kumpikaan liikkuu. Minä tarvitsen lisäksi ainakin vähän edestakaista liikettä mutta tuntuu todella hyvältä jos naisella on niin treenatut lihakset että niillä pystyy puristelemaan samalla.
Et voi mitenkään olla väljä jos pystyt puristamaan lihaksilla pimpin tiukaksi ainakin oikealla hetkellä eli silloin kun mies on saamassa. Miehen kannalta on ihan sama onko pimppi tiukka luonnostaan vai puristetaanko se lihaksilla tiukaksi.
Vain yksi tyttöystävä on ollut niin väljä että pidemmän session jälkeen oli lähes mahdoton laueta pimppiin joka väljistyi ja kostui kaiken aikaa lisää. Ja vaikka väkisin nylkytti lopuksi niin nopeasti että laukesi, ei siitä saanut mitään nautintoa vaikka mällit lensivätkin sisään. Minä kun tarvitsen monien miesten tapaan tiukan puristuksen kalun pään ympärille lauetessa että saan kunnon orkut.
Kuiva pimpsa on sitten ihan eri asia kuin puristus. Kuivaan työnnettäessä kitkaa on enemmän mutta se vain hankaa paikat kirveleviksi tosi nopeasti. Kyllä ehdottomasti parasta on tiukka puristus ja todella liukas tavara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2256997Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743