Onko kukaan kuullu Hannasta?

radio silence

Miksi Hannasta ei kuulu yhtään mitään eikä missään? Antti ja Jani ovat tv:ssä ym. koko ajan, mutta Hannasta ei kuulu mitään. Ihme hommaa...

11

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

se on niin tyhmä ja ruma idiootti!
      kuka sitä haluu nähä.

• Zip

Kuule etköhän se tyhmä ja ruma ja vielä kenties läskikin idiootti ole juuri sinä. Hannna rules!

• ei ...

eikä haluta piste
      kiinnostaa muuten yhtä paljon ku naapurin pukamat!

• PÄivi

eipä oo oikein paljoo Hannasta kuulunut, mutta kyllähän joskus lehdissä on jotakin ja "Love is like a song" kuuluu usein radiossa....

• toinen Päivi
        PÄivi kirjoitti:

eipä oo oikein paljoo Hannasta kuulunut, mutta kyllähän joskus lehdissä on jotakin ja "Love is like a song" kuuluu usein radiossa....

niin kuuluu ikävä kyllä :(
        surkian kuulonen biisi. hävettää hannan puolesta esittää sitä tai niitä muitakaan biisejä

• wjarkko

sanottiin pikkutyttöjen tähti eli suomeksi sanottuna tähdenlento

LUOJAN KIITOS

• Vez

Itsekin tiedät olevasi väärässä, katellinen paska!

• voi
        Vez kirjoitti:

Itsekin tiedät olevasi väärässä, katellinen paska!

sentään. kateelliinen paska taidat olla juuri sinä.
        mitä muuten tarkottaa kateliinen?

• pittää
        voi kirjoitti:

sentään. kateelliinen paska taidat olla juuri sinä.
        mitä muuten tarkottaa kateliinen?

koittaa ymmärtää tuota wessiä. kaikki ei voi olla ihan tervejärkisiä, pittäähän maailmassa olla hullujakin :)))))

• Hanna Fani

Hannasta on juttua melki joka lehdessä! Esim. Uusimmassa Mixissä! Näin Hannan ihan sattumalta kun käänsin pari päivää sitten kanavaa, niin Hanna oli tv:ssä!!

• just joo

Niinpä ei pidä paikkaansa!! Enemmän Hanna tv:ssä/lehdissä pyörii, kun Jani ja Antti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      722
      2569
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2190
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2022
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      15
      1877
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1618
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1162
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1139
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1000
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      985
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      948
    Aihe