Kuningaskebab boikottiin

Kebabin ystävä

Jokainen kebabin ystävä on varmaankin tietoinen Kunkun ryöstöhinnoista. Uusi korotus astui jälleen voimaan. Kebab ranskalaisilla 11,00 ja iso 12,70 euroa.

Kauppias on myös suuressa viisaudessaan poistanut lisukkeistaan tomaatin kokonaan mukamas huonon laadun takia. Markkinoilta ei saa sopivan laadukasta.

Ranskalaisissa on myös siirrytty edullisempaan vaihtoehtoon. Uudet maistuvat Hesen ranskalaisilta. Iso pudotus entisistä.

Kauppias viihtyy nykyisin itse päivittäin kassalla aamusta iltaan. Tämä tarkoittaa hapanta palvelua sekä ennenkaikkea naurettavan pieniä annoksia sikahinnoilla.
Käy sääliksi muuten mukavaa henkilökuntaa.

81

7631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puljussa

      vaikuttaa tämä kuningas näillä hinnoilla?

      • laatu vai hinta?

        Kuningaskebab taitaa olla ainut suomalaisten pitämä kebabpaikka Turussa, ja kyllä sitä on pakko pitää hieman toiset hinnat, jos verot ja työehtojen mukaiset palkat aikoo maksaa. Suomalainen kebabyrittäjä kun ei saa yrityksen starttirahaa, joka vuosittain siirretään seuraavalle heebolle. Voithan sä syödä Agalikebabeja jos haluat. Osassa Turun kebabpaikoissa poliisi kertoo pitäjille asiakkaiden kuullen että heidän teurastustapansa eivät ole lainmukaisia, siis teurastetaanko kebabravintolassa eläimiä, mitä jos saa kysyä? Kyllä sitä sitten voi myydä Suomen painavimmat rullakebabit hintaan joka ei edes kata sen sisältävän naudanlihan tukkuhintaa, sikaahan he eivät saa syödä ja lammas tulisi vielä kalliimmaksi.
        Jotain on pakko maksaa jos uskoo syövänsä oikeasti naudanlihaa kebabissa.
        Saahan ruotsista 30-vuotta vanhaa säilykelihaa lisukkeeksi tai jostain Irlannista puoli-ilmaiseksi hullunlehmän riskilihaa jonkun epämääräisen tukun kautta, Lihaliike Jokisen naudanliha sen sijaan maksaa.


      • mitä se liha on
        laatu vai hinta? kirjoitti:

        Kuningaskebab taitaa olla ainut suomalaisten pitämä kebabpaikka Turussa, ja kyllä sitä on pakko pitää hieman toiset hinnat, jos verot ja työehtojen mukaiset palkat aikoo maksaa. Suomalainen kebabyrittäjä kun ei saa yrityksen starttirahaa, joka vuosittain siirretään seuraavalle heebolle. Voithan sä syödä Agalikebabeja jos haluat. Osassa Turun kebabpaikoissa poliisi kertoo pitäjille asiakkaiden kuullen että heidän teurastustapansa eivät ole lainmukaisia, siis teurastetaanko kebabravintolassa eläimiä, mitä jos saa kysyä? Kyllä sitä sitten voi myydä Suomen painavimmat rullakebabit hintaan joka ei edes kata sen sisältävän naudanlihan tukkuhintaa, sikaahan he eivät saa syödä ja lammas tulisi vielä kalliimmaksi.
        Jotain on pakko maksaa jos uskoo syövänsä oikeasti naudanlihaa kebabissa.
        Saahan ruotsista 30-vuotta vanhaa säilykelihaa lisukkeeksi tai jostain Irlannista puoli-ilmaiseksi hullunlehmän riskilihaa jonkun epämääräisen tukun kautta, Lihaliike Jokisen naudanliha sen sijaan maksaa.

        Järkyttävä paljastus Lontoon lihakaupoista: Asiakkaille myydään rotan lihaa
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012091816088973_ul.shtml

        Tätäkö mekin syömme halpana hyvin maustettuna kebablihana pikkutukkujen kautta. Tutkiiko kukaan kebablihan sisältöä, mistä eläimistä se on tehty?
        Ihmetyttää nämä halvat jättimäiset kebabrullat paikoissa joissa kuusikin henkilöä töissä samaan aikaan.


      • uskokaa jo
        mitä se liha on kirjoitti:

        Järkyttävä paljastus Lontoon lihakaupoista: Asiakkaille myydään rotan lihaa
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012091816088973_ul.shtml

        Tätäkö mekin syömme halpana hyvin maustettuna kebablihana pikkutukkujen kautta. Tutkiiko kukaan kebablihan sisältöä, mistä eläimistä se on tehty?
        Ihmetyttää nämä halvat jättimäiset kebabrullat paikoissa joissa kuusikin henkilöä töissä samaan aikaan.

        Kebab-testin järkyttävä tulos – Monissa annoksissa ulosteperäisiä bakteereita

        http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194774199143/artikkeli/kebab-testin jarkyttava tulos monissa annoksissa ulosteperaisia bakteereita.html

        Hinta kertoo suoraan laadusta.


      • Qeertadfg

        Tersetuloa Suomeen. Syömme myös rotanlihaa. Kiitos, Suomi 100 vuotta!


    • Runosmäestä saada

      pois,pitäis saada adressi aikaan.

      • markkinat

        Heti pistän nimeni kun adressi tulee!


    • ..i..

      Olen ajat sitten siirtynyt Orikedon Tavernan asiakkaaksi. Paremmat safkat ja halvemmat hinnat, mutta kävisimpä pitkästä aikaa vapun jälkeen Kunkussa, niin huomasin myös tämän tomaattien puuttumisen. En jaksanu kysellä miksi ne olivat poissa, vaan totesin, että oli todellakin viimeinen kerta ku siellä kävin, vaikken muutenkaan ollut pitkään aikaan asioinut paikassa.
      Kunkussa alkoi laatu laskea sen laajennuksen jälkeen. Tämän huomasi myös moni muu, mut siinä vaiheessa luulis porukan äänestävän jaloillaan, kun kebab rankiksilla maksaa 11egee.

      • olen minäkin

        Olen samaa mieltä, että hinnat alkavat olla jo epärealistisella tasolla verrattuna laatuun mitä saa. Samaa mieltä olen myös siitä, että Kebabit maistuivat paremmilta vanhaan hyvään aikaan 90 luvulla. Loppuun asti optimoitu säästö/voitontavoittelu ampuu itseään jalkaan pidemmällä aikavälillä.

        Näillä hinnoilla Kebab annoksen pitäisi olla jotain todella erikoista. Ravintola-annokseen verrattava kokemus.


      • Kerrankin
        olen minäkin kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että hinnat alkavat olla jo epärealistisella tasolla verrattuna laatuun mitä saa. Samaa mieltä olen myös siitä, että Kebabit maistuivat paremmilta vanhaan hyvään aikaan 90 luvulla. Loppuun asti optimoitu säästö/voitontavoittelu ampuu itseään jalkaan pidemmällä aikavälillä.

        Näillä hinnoilla Kebab annoksen pitäisi olla jotain todella erikoista. Ravintola-annokseen verrattava kokemus.

        Kerrankin meitsi on edelläkävijänä! Minä olen boikotoinut tuota paikkaa syntymästäni asti ja voin siis hyvillä mielin jatkaa sitä.


      • verenpäästöä
        Kerrankin kirjoitti:

        Kerrankin meitsi on edelläkävijänä! Minä olen boikotoinut tuota paikkaa syntymästäni asti ja voin siis hyvillä mielin jatkaa sitä.

        Ja ostat kebablihaksi muutettuja pakastettuja Kupittaan lihaisimpia lintuja.
        - Kupittaalta katosi parikymmentä lihaisinta lintua muutama vuosi sitten.


      • rituaalit
        verenpäästöä kirjoitti:

        Ja ostat kebablihaksi muutettuja pakastettuja Kupittaan lihaisimpia lintuja.
        - Kupittaalta katosi parikymmentä lihaisinta lintua muutama vuosi sitten.

        LIsää infoa: Googleen "kupittaan lihaisinta lintua"


    • veromaksettu

      Näin ne hinnat muodostuu jos työnantaja --> kebab mesta tässä tapauksessa maksaa kaikki sille kuuluvat maksut ja verot. Jokainen voi miettiä 3.95€ paikkoja joissa 7 henkeä töissä miten se on mahdollista.. missäkähän viipyy verottajan tarkastusiskut???? Varmaan joku pelkää rasismisyytöksiä...

      • Fastfood feija

        Kyllä ne mäkissäkin juustoa myyvät vähän päälle eurolla ja taatusti maksavat kaikki tellit ja ties mitkä lakisääteiset maksut. Fakta on nyt vain se, että kebut ovat täysin ylihintaisia siellä. Tietääkseni vielä koko kiinteistö on pääjehun oma eikä edes vuokraa tarvitse maksaa. Ylihintainen ja laatu heikentynyt. Siiä faktat tiskiin.


      • Tuplajuusto..
        Fastfood feija kirjoitti:

        Kyllä ne mäkissäkin juustoa myyvät vähän päälle eurolla ja taatusti maksavat kaikki tellit ja ties mitkä lakisääteiset maksut. Fakta on nyt vain se, että kebut ovat täysin ylihintaisia siellä. Tietääkseni vielä koko kiinteistö on pääjehun oma eikä edes vuokraa tarvitse maksaa. Ylihintainen ja laatu heikentynyt. Siiä faktat tiskiin.

        "Kyllä ne mäkissäkin juustoa myyvät vähän päälle eurolla ja taatusti maksavat kaikki tellit ja ties mitkä lakisääteiset maksut. "

        Et ole tainnut kuulla, että McDonalds on tehnyt koko olemassaolonsa ajan Suomessa tappiota? Yksittäisellä kebab-myyjällä ei sellaiseen ole varaa.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2008/07/674364

        Ihan siltä varalta, jos et ole aiemmin kuullut.


      • Entinen Orja
        Tuplajuusto.. kirjoitti:

        "Kyllä ne mäkissäkin juustoa myyvät vähän päälle eurolla ja taatusti maksavat kaikki tellit ja ties mitkä lakisääteiset maksut. "

        Et ole tainnut kuulla, että McDonalds on tehnyt koko olemassaolonsa ajan Suomessa tappiota? Yksittäisellä kebab-myyjällä ei sellaiseen ole varaa.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2008/07/674364

        Ihan siltä varalta, jos et ole aiemmin kuullut.

        Faktahan tuo on että McDonald's tekee tappiota Suomessa, mutta vain yhtiö tekee sitä. Mäkkärin toiminta kuitenkin perustuu, franchising-periaatteeseen ja suurin osa ravintoloista on yksityisten pyörittämiä ja he eivät todellakaan tee tappiota. Turussakin rahaa tulee ovista ja ikkunoista herralle ja yhtiö ottaa vain siitä murto-osan. Mitä niihin sieluttomiin juustohamppareihin tulee, niin ne ovat vain sisäänvetotuote. Kyllä se voitto tulee esim. plus-aterioista, juomista, pirtelöistä, jätskeistä jne jne.


    • Joka Sana.

      Just hain pari päivää sitten megan ranskalaisilla 12,70€ ja on kyllä koko melkoisesti pienentynyt sekä laatu huonontunut. Kyllä taas jää pitkäks aikaa Kunkku, ei noilla hinnoilla tai laadulla. 7€ olisi kohtuullinen ja silti olisi kalliimpi kuin muissa paikoissa sama setti.
      Järki käteen suikkapäät Martissa.

      • teettää...

        Markoissa tuon aterian hinta on 76.20! Olisitko ostanut markka-aikaan tuon hintaisen kebabin? Minä en ainakaan.


      • VKM
        teettää... kirjoitti:

        Markoissa tuon aterian hinta on 76.20! Olisitko ostanut markka-aikaan tuon hintaisen kebabin? Minä en ainakaan.

        Meillä tuo paikka on kanssa pistetty boikottiin älyttömien hintojen ja laadun vuoksi.


    • kysyjä.

      Voisiko joku kertoa, miten iskender voi maksaa 12 Euroa? Yleensä sen hinta on 7-8 Euroa. Onko KK:n iskender jotenkin isompi tjsp?

      • VKM

        Itsekkään en käsitä tuota hintaa. KK Iskenderissä on jotain maalaisleipä tyyppistä leipää ja annos ei todellakaan maistu sille mille Iskenderin pitäisi.... Annos ainakin mukaan otettuna on saman kokoinen, kuin esim. Milanissa, missä se sentäs maistuu loistavalta!


      • KK:sta saa pelkää pa..skaa älyttömään hintaan ja suikka pitää koko pakolais perheensä siellä "töissä" kusettavat joka annoksesta verottajaa, ja varsingin asiakasta. EI IKINÄ ENÄÄ KK.


    • Minunkin on pakko kommentoida tätä. Kun mennään ajassa joku 3 - 4 vuotta taaksepäin niin kävin muutaman kerran kuukaudessa aina kunkussa syömässä. Kebab oli loistavaa ja hinta vielä jotenkin siedettävä. En kuitenkaan ole koskaan ymmärtänyt että hanavedestä veloitetaan 0,5 euroa kebabin yhteydessä.

      No sitten alkoi hinnat vähitellen nousemaan ja jo silloin alkoi pienimuotoinen boikotti. Tuli käytyä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Hintojen tasanen nostaminen on jatkunut kokoajan ja viimeisen kahden vuoden aikana voin sanoa että Kunkussa olen käynyt tyyliin kerran vuodessa. Tänä vuonna en ole käynyt kertaakaan joten en pysty kommentoimaan laadun tippuseen, mutta sen allekirjoitan että jos omistaja itse pyörii paikalla niin annoksen koko on yllättävän pieni.

      Ihmettelen vaan ihmisiä jos eivät osaa jaloillaan äänestää hintojen nousua vastaan. Itse meinaan käydä Pippurimyllyssä syömässä. Ei ole enää paljoa hinnassa eroa.

    • kökkö-kebu

      Siis taivas varjele tota kuningas-kebabia!! kebab salaatilla ja pienellä juomalla maksoi 12,80!! kaupan päälle sain todella surkeaa palvelua ja se liha oli ihan kuivaa koppuraa.. hyi he lvetti!! itse ainakin jätin tohopn ekaan ja vikaan kertaan asioimisen tuossa paikassa..

    • Näin minä

      Tuon korkean hinnan takia en ole kyseisessä paikassa käynyt enää vuosiin. Muutama Euro lisää ja saat oikeaa ruokaa naapurissa Pippurimyllyssä.

    • karvo-arvo

      paras paikka lukekaa tuolta, laitoin sinne arvostelun, piste ja loppu.

      http://eat.fi/turku/kuningas-kebab

      Parasta mitä olen syönyt, tulimme Kaarinasta asti hakemaan ja vertaamaan oman paikkakunnan tuotteisiin! Pitää sanoa lyö kaikki laudalta. piste ja loppu.

      • höpö höpö....

        Oma kehu haisee tänne asti..... yöks!


    • Veli-Karva

      Vanha juttu, ollut jo boikotissa viimeiset 12v.
      Hyvä kun liityt mukaan, FC Kebabiin tai Orikedon Tavernaan hakemaan 100000 x paremmat kebut, ou jeeee!

    • kanta-asiakas

      Nostetaas ketjua.
      Eli kunkussa sama meno jatkuu. Omistaja edelleen pyörii suikka päässä tiskin takana ja leipoo 200-300g - on mitattu - pienempiä annoksia lähes kaikkiin muihin myyjiin nähden. Ja nyt puhutaan meikän perussetistä eli kebab ranskalaisilla. Hinta nousi pari kertaa sen muutaman kymmentä senttiä viime vuonna ollen tällä hetkellä karvan alle 14 euroa. Siis WTF oikeesti!!! Hinta on ilmeisesti nyt nostettu lähes maksimiin mitä suikkapää uskaltaa koska hinta ei ole tänä vuonna kai noussut vielä kertaakaan. Sen sijaan mukaan otettava pakkaus on pienentynyt edelliseen noin 20 prosenttia. Ovela ratkaisu suikkapäältä koska 14 euron hintaan 20 prosentin korotus olisi ollut jo lähes kolme euroa. Sen lisäksi majoneesit annostellaan nykyään ruutalla jota yleensä survaistaan sen pari kertaa. Viimeisimmällä käynnilläni uusi työntekijä, nuori kissa leipoi vittumaisen pienen annoksen ja majoneesia yksi ruuttaisu joka oli noin tulitikkuaskin kokoinen läjä. Katsoin touhuansa monttu auki ja kysäisin josko sitä vähän vielä saisi lisää. No saman verran tuli lisää kommentilla no tämän kerran. Siinä määrin rupesi kyrsimään että 10 vuoden kanta-asiakkuus on förbi ja boikot.

      • 95+6789+675

        Ei jeesus sentään. Tuolla hinnalla saa täältä hieman syrjemmältä melkein 3 kebabanskis annosta :P No itse silloin kun Turussa asuessa tekee mieli kebabbia niin ajan mieluiten Varissuolle ja haen Ege:stä


    • Vege_

      Ei nyt varsinaisesti liity tähän hinta-aiheeseen ja tuskin saan sympatioitakaan puolelleni kasvissyöjänä, mutta minua on myös aina jossain määrin huvittanut tuon paikan toiminta. Kun otin kasvispurilaisen pihvillä, myyjän naama nyrpähti joka kerta ja vastaus oli aina, että siinä sitten kyllä kestää. No mihin ihmeeseen minulla olisi kiire jos on ollut aikaa lähteä kodin ulkopuolelle syömään. Odotin sitten aina kiltisti ja syyllisyydentuntoisena kiitin kovasti annoksen saadessani, kun huomasin, että tuo kasvispurilainen pänni niin paljon henkilökuntaa.

      Toiseksi yritin useampaan kertaan tilata kolmen juuston salaatin ja vastaus oli monen vuoden ajan, että tarvikkeita ei ole saatavilla. Miksi ihmeessä tuo salaatti pyörii kuitenkin sitkeästi listoilla edelleen? Lopulta en enää ole kehdannut sitä kysyäkään.

      Annokset on ihan maukkaita kyllä enkä valita hinnoistakaan. Kun ei myydä puolipilaantunutta, tehdään kotimaisesta lihasta ja maksetaan asiaankuuluvat verot sekä ihmisarvoiset palkat, niin ruokapaikan pyörittäminen on Suomessa todella kallista.

    • läskisuomijuntit

      tehkä persut omat roskaruokanne

    • ex king

      http://eat.fi/turku/kuningas-kebab

      Mielenkiintoista. Lihamäärätkin nykyään punnitaan vaa'alla. Mutta niinhän se on notta ahneudella ei ole rajoja mutta onko tässä tapauksessa paskasta loppua. Saa nährä

      • Oma varrasko

        Punnituksen olen pannut itsekin merkille. Kunkulla ei ole enää muuta etua muihin kuin lihan käsittely. Lienee talousalueella ainoa kebula, joka käyttää grillissä kaasua ja liha myös ruskistuu ja kuumenee tarpeeksi. Myös salaatti on sentään tuoretta, toisin kuin karvakäsien nahistuneet kiinankaalit.

        Noilla ei kuitenkaa kuittaa hirmuista hintaa, mutta asiakkaita on toistaiseksi riittänyt tarpeeksi, kun Martissa ei muitakaan kelvollisia ole.

        Mistäs sitten löytyisi paikka, jossa kastike ja majo ei ole feeliksabban tynnyrituotetta? Ja se liha todella grillattaisiin? Joskus tulee haettua safkaa hiljaisemmista paikoista ja kylmän ringin kera sitä sitten syödään.


    • joonasjalmari

      Se iso kebu ranskalaisilla maksaa nyt 15,50€. Ei siellä teitä köyhiä kaivatakaan. Edelleen käyn Kunkulla aina kun mahdollista, enää kun en Turussa asu... mutta mahtava paikka ja hinta on oikeutettu.

    • SuomalinenHinta

      "Jokainen kebabin ystävä on varmaankin tietoinen Kunkun ryöstöhinnoista. Uusi korotus astui jälleen voimaan. Kebab ranskalaisilla 11,00 ja iso 12,70 euroa".
      -
      Näin se maksaa jos maksaa verot sääntöjen mukaan eikä saa aina uuden henkilön astuessa puikkoon yrityksen starttirahaa. Niillä ehdoin voi myydä 6-8€ rullakebabia, kebabia ranskalaisilla tai pizzaa. Valtio saa verotuloja vähemmän ja sinä maksat niitä enemmän, jolla taas ostat vähemmän kebabia tai pizzaa jne.

      • Hinta.vs.laatu

        Jos suomlaisen naudanlihan sijaan on valmis syömään Kupittaan lihaisimpia lintuja, joita silloin tällöin häviää, tai Irlantilaista BSE-harmaatuontipakastevuosikertanautaa, niin saahan noita kebabeja ja pizzoja halvemmalla.


      • Vaan kun kusettaa, sekä asiakasta muita


    • karvaranteetboikottiin

      Käy köyhä maahanmuuttajien pizerioissa ja lopeta toi vinkuminen

    • kebakeisarinna

      Höpö höpö kaikki. Se hinnoittelu on täysin kiinni siitä, kuinka monta yksikköä päivässä myydään. Keban raaka-aineet maksavat kebasta riippuen eurosta puoleentoista, ja tässä on jo mukana niin mausteet kuin kääreetkin, ranskalaisannos riipuen koosta 10-30 senttiä. Siihen päälle muut kulut. Sadalla 10 euron keballa päivässä pärjää kyllä noilla kulmilla, varsinkin jos omistaja painaa duunia itse, viidelläkymmenellä on aika vetistä touhua ja 200 keballa alkaa jo pikkuhiljaa vaurastua, varsinkin jos "edustuskulut" kuosissa. Mutta jos viereinen Pizza-Line joka myy pizzat 8-10 eurolla ( aika sama raaka-ainekustannus) ja maksaa varmasti kaikki sille kuuluvat velvoitteensa, pärjää, porskuttaa ja kasvaa, niin kyllä tässä kebalassa joko maksimoidaan voitot, tai yritetään pärjätä ja rankaistaan niitä asiakkaita pinnalla pysymiseen, jotka käy. Positiivista on se, että omistaja on itse töissä, siitähän on aika turha narista.

    • Kantisasiakas

      Tosiaan, viereinen Pizza-Line pärjää hyvin ja porskuttaa ja maksaa takuuvarmasti kaikki velvoitteensa ja silti pizzat ovat kohtuuhintaisia kaikille, eivätkä nostele hintoja mielivaltaisesti, siksi ne pärjäävätkin niin hyvin ja tietysti omassa kiinteistössään. HYVÄ PIZZA-LINE!

    • kanttis

      Päivän hinta kebab ranskalaisilla normI koko 13.50e ! Köyhät kyykkyyn

    • TurhaaVinkumista

      Perseaukiset voivat ostaa safkansa Lidlistä eikä vinkua palstalla muutamasta eurosta.

      • Jos keulit jostain varissuon luuseri kusettaja KK:sta asuisit muualla, ni tajuaisit mitä laatu on. Hirvensalossa rulettaa jopa rulla kebab.


    • Ke-bull

      Tänään normikebu ranuilla=pieni verrattuna muualle 13,80€ iso 15,80€, viereisestä RAVINTOLASTA saa jo pihvin samaan rahaan. Taso silti laskenut. Meni paikka myös boikottiin, ahneella on tietty loppu, sanovat.

    • uppp

      ....

    • Voiteitäurputtajia

      Kalliilta tuo tuntuu varmasti, jos päivittäin syö kebabia.

      Suomalaista yrittäjyyttä kunnioitan. Entisenä keittiötyöntekijänä tiedän tuon, että tukkujen tuoretuotteet (tomaatit esim.) saattaa toisinaan olla laadultaan aivan karmeita.

    • Etelänpelle

      Kauhea kitinä jostain tomaatin puuttumisesta ja parin euron hinnan korotuksesta? Oikeasti nyt hankkikaa elämä.

    • P_o_m

      En o Runkussa vuosiin käynyt. Wotilla inhimillisemmät hinnat, on tomaatit ja oikeasti tulinen soosi.

    • Ei_kiitos

      Me mentiin kerran testaamaan Kuningaskebabbia, ajateltiin et ei kebabin kanssa voi mennä pieleen.... Pieleen meni ja pahasti.

      Ensinnäkin ravintolan hinnat on aivan törkeät, en ole kyllä maksanut koskaan kebabannoksesta yli 10 euroa vaan reilusti alle. Meidän kahden annoksen yhteishinnaksi tuli 30e joka on mielestäni aivan liikaa kebusta. Ensivaikutelma oli vähän huono, tilaus tehtiin kuin grillistä ja kokki siinä takoi lautaselle silmien edessä sitä mitä halusi ja siinä seistiin odottamassa annoksia.

      Annos oli ensinnäkin aivan vetinen, mistä lie salaatista tai muusta tullut, mutta todella ällöä. Otimme kaikki mausteet ja salaatin vieressä oli mm. kokonaisia valkosipulinkynsiä? Todella herkkua? Annoksen koko ei ollut mitenkään erikoinen, olen saanut vastaavanlaisen annoksen 7e hintaan. Kokonaisuudessaan ruoka oli aivan roskaa.

      Teimme ravintolan Facebookiin arvostelun ravintolasta ja sanoimme suoraan ettei ruoka mielyttänyt ihan asiallisesti, liitimme myös kuvan. Ravintolasta pukkasi heti yksityisviestiä ja asiasta hiukan väännettiin. Saatiin lopulta rahat takaisin sillä ehdolla että poistamme arvostelumme – he poistivat sen kuitenkin sitten heti itse. Kyse ei kylläkään ollut siitä että saataisiin rahat takas, vaan annoimme rehellisen arvostelun. Haiskahti vahvasti sille, että ravintolalla on tapana poistaa negatiiviset palautteet...

      En suosittele sitten ollenkaan tätä paikkaa. Ruoka huonoa, kallista ja ravintolan toiminto kummastuttaa.

      • Ei_mitään_tulista

        Kuningaskebapissa on ravintolahinnat, mutta tavallisesti ravintolassa ei joudu syömään pöydältä, joka on tahmainen ja haisee likaiselle tiskirätille. Ravintolassa ei myöskään itse lajitella astioita, kuten työmaaruokaloissa ja kouluissa.


    • Culinaria
    • Pettynytnyt

      Naurettava rullakebab tai anteeksi salaattirulla. Ja hinta 12,5 euroa. Lihan määrää on selkeästi kutistettu tämän vuoden aikana. Aivan paska rulla siis. Nyt meni boikottiin jari vainion snäkäri. Vainio muuten tienasi verokoneen mukaan 156 209e toissa vuonna. Tämä valittaja söi viimeisen kunkun. Haistakaa p.

    • dfsdffdfs

      Kallista on, mutta jos et halua ostaa islamisteilta kebabia, niin eipä ole paljon vaihtoehtoja. Islamistien kebabin sisältö voi olla myös jotain mitä et välttämättä haluaisi syödä.

      • Ählämit takas mistä tullukkin Koti-Pizza ainoa missä ei karva käsiä näkynyt. Pitäkää siitä kiinni, muuten lähtee asiakkaat.


    • Asdfghk

      Päätimpä tässä yks päivä mennä maistamaan kunkun herkkuja pitkästä aikaa, siis yli 10 vuoteen en ole siellä käynyt ja voi mikä pettymys. Hinnat pilvissä ja ruoka mautonta. Mulle annos oli riittävä, mutta mieheni teki voileivän vielä kotona. Eipä tarvi kyllä enää vierailla kyseisessä paikassa. Orikedon taverna on vaan paras.

    • Orri

      Taverna voi olla hyvä, mutta sofra orikedolla parempi. ja hinta kohdallaan, noin 7 ekua lounasaikaan.

      • halutaan_tulista

        Kävin myös taas pitkästä aikaa Kunkussa, vaikka olen jo useasti päättänyt, etten mene, Kyllä se ihan hyvältä taas maistui, mutta paskaista oli. Jännää, ettei ole mitään väkevää tarjolla, vaikka jokaisesta matu-kebabbilasta löytyy esim. tabascoa. Itse otan seuraavalla kerralla oman tabasco purkin mukaan, kun menen sinne. Hinnat on kyllä ihan hanurista, enkä ymmärrä vieläkään, miksi pitää yrittää leikkiä ravintolaa. Ravintoloissa käyvät ihmiset eivät mene päivälliselle paskaiseen kebab-paikkaan. 20v sitten kävin aina kunkussa, mutta nykyään Woti miellyttää enemmän, vaikka sieltäkin saa välillä ihan jotain muuta, kuin on pyytänyt. Toivottavaa olisi, että kunkku muuttuisi takaisin pikapalvelu kebab-mömmöläksi ilman turhaa koreilua.


    • Ahneomistaja

      Kebab ranskalaisilla 14 euroa, mitä helv...??? Kuluneen vuoden aikana hinnat ovat nousseet useaan kertaan, annokset pienentyneet myös selvästi. Myös ranskalaiset vaihtuivat huonommiksi. Tää paikka saa nyt jäädä

    • Ahneenloppu

      Iso kebab ranuilla 16€, hamppariateria 18,20?? Kynnet vaihtuneet tolkkiversioon ja majoneeseista lähtenyt maku? RAVINTOLA Pippurimyllystä saa maukkaan hampparin, pitsan, tai pihvinkin halvemmalla. Nyt loppui ymmärrys, kysymys kuitenkin pikaruokalasta...

    • Toisetkehtaa
    • konkkaanvaan

      Suomalaiset ei osaa tehä hyvää ruokaa. Onneksi etniset raflat ja yleisesti maahanmuuttajat ovat ottaneet markkinat haltuun.

    • Verokarhus

      Eipähän musumaanitt maksa latiakaan veroja.

      • Ravintolaherkuttelija

        Pullamössö Persu/kokkare yrittäjät ei jaksa tehdä duunia niin kovin kun maahanmuuttajat. Paremmat menestyy


      • Etvoimitään

        Äänestän lompakollani..joten en käy ähly paikoissa.
        Moni muukin on tullut tähän johtopäätökseen


      • Verokarhus
        Ravintolaherkuttelija kirjoitti:

        Pullamössö Persu/kokkare yrittäjät ei jaksa tehdä duunia niin kovin kun maahanmuuttajat. Paremmat menestyy

        Kieroimmmat menestyy


      • truthist

        Jenkkejä ihailevat paskiaiset käy kuitenkin "ähly"-McDonaldsissa.


    • Kunu123467

      Kuningas kebab on tosi tosi kallis hese on paljon parempi ja HALVEMPI

    • Törkeää

      Annokset pienenee ja hinnat nousee!

    • Kuningaskuluttaja19

      Alalla työskennelleenä voin kertoa että mamut polkevat hintoja Suomalaisten verorahoilla. Starttirahapelleilyn lisäksi ravintoloissa käy sukulaisia ja tuttuja pyörittelemässä annoksia samalla kun Kelasta nostetaan toimeentulotuki asumistuki -pakettia ja tämän päälle provisio k.o kebulan voitoista. Tämänhän ovat mamut julkisesti myöntäneet, että yritys pyörii yleensä perheen voimalla. Espoossa 43% toimeentulotuen hakijoista mamuja, vaikka heitä on Espoon väestöstä vain 15% ja 1/3 uusista yrityksistä mamujen perustamia.
      Miettikääpä kenen toimintaa haluatte rahoittaa kun ostatte pikaruokaa, auton huoltoja, autonpesua tms. (Tai no, te ketkä yleensä veroja maksatte olette jo maksaneet hinnasta puuttuvan osan veroissanne ja lapsenlapsenne maksavat monikulttuurirummutusta vielä pitkään valtionvelan muodossa)

      • Kuningaskuluttaja19

        Kunkussahan on nykyään kunnon ranskalaiset annoksissa, liha on 10x laadukkaampaa, vertailkaa itse omien aistienne mukaan kunkun siivu ja esim. läheisten mamukebuloiden umpirasvaiset, pehmeät suikaleet.
        Kuninkaassa hinnat nousevat, koska kulut nousevat. Ruoka maksaa enemmän, kuljetus maksaa enemmän, työ maksaa enemmän ja kaikki rahaliikenne kulkee kassan kautta, toisin kuin 100% varmasti mamukebuloissa lyödään ravintolasta riippuen "kassan ohi".
        Heillä näyttää olevan samat naamat töissä pitkään, joka johtaa myös palkkojen nousuun PAM sopimusten mukaisesti.
        Laatu maksaa, se on fakta.


    • Anonyymi

      Taas tulin tyydyttäneeksi rullafalafelin himot patterihaassa. Näiden hinta-ulinoiden jälkeen ovat joutuneet nostamaan hitaan jo kuuteen euroon. Kuitenkaan täältä ei ole saanut koskaan pahaa mieltä, mikä kuuluu K:ssa extrana, hinnan päälle.

    • Anonyymi

      Hyvä tietää että ei tietämättömänä ulkopaikkakuntalaisena mene tuohon läävään.
      15-20 kertaa vuodessa käyn Turussa.
      Mitä grilliä suosittelette Turusta?
      Vois käydä testaamassa.
      Sen verran valikoiva olen, että pitää omistajan ja työntekijöiden kuulua kantasuomalaisiin.

      • Anonyymi

        Eikö teistä rasisteista voitais jo päästä eroon....


      • Anonyymi

        Kyllä siellä näin (kymmenen vuotta alkuperäistä kirjoitusta myöhemmin) on hyvät annokset ainakin viimeksi oli kun kävin. Enkä kyllä tuommoista paikkaa muuta tiedä jossa olis kantasuomalaisia töissä. Sitä paitsi voivat he olla jo tätä nykyä syntyneet Suomessa.


    • Anonyymi

      köyhän ulinaa

      • Anonyymi

        Natsit voi syyä paskaa.


    • Anonyymi

      syökää mämmiä perunoilla juntit

    • Anonyymi

      Lounashinnat on ihan ok tasoa nykyään (11,30€). Tosin kotiruoka lounasta saa paljon halvemmalla. Lisäksi voi liittyyä kunkun kanta-asiakkaaksi jolloin tippuu tarjouksia.... Muuten on liian kallista, mutta kebu liha on parasta mitä Turussa voi saada.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole laadukasta lihaa. Tänään haettiin iso porukka ja todella kuivaa oli liha kaikilla. Tuntui edellisen päivän lihalta. Menee itselläkin tauolle. Toivottavasti omistaja lukee viestiketjuja.

    • Anonyymi

      On kyllä todella kallis, ja itse lopetin käymisen kun joka toinen kerta ranskalaiset olivat joko jääneet raaoiksi tai olivat vetisiä. Siihen kaupanpäälliseksi huono palvelu, ja yleinen likaisuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe