Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Ruskea viiva peniksessä

Minulla on ruskea ´´viiva´´ peniksessä joka alkaa peniksen päästä ja päättyy kivesten alkuun.Mikä tämä on?
2511281
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

Se on sauma joka sulkeutuessaan on muodostanut sinulle miehen elimen. Jos olisit saanut isältäsi Y-kromosomin olisi se kohta jäänyt auki häpyaukoksi ja terskasi olisi jäänyt pikkuiseksi klitorikseksi esinahan minipieneen huppuun joka tytöille muodostuu. Eiks oo jänskää?

Äänestä
  • Olipa mielenkiintoinen selitys. Vaimokin sitä avioliittomme alkuaikoina ihasteli ja ihmetteli. Nytpä kerron hänelle tiedon.

Äänestä

• Aina ihmetellykki mikä se oikeen on 😂

Äänestä

Vaikka edellisesltä vastaajalta oli mennyt hieman kromosomit sekaisin, niin vastaus on oikein.

Sikiöstä tulee oletusarvoisesti tyttö, jos se ei saa testosteronia. Siksi sukuelimet ovat aluksi molemmilla sukupuolilla naisen sukuelimiä muistuttavat. Testosteronin vaikutuksesta (ja estrogeenin ollessa kyllin alhainen) klitoris ja virtsaputki venyy ja sisemmät häpyhuulet sulkeutuvat niiden ympärille muodostaen peniksen varren ja ulommat puolestaan muodostavat kivespussit.

Ruskea raita on saumakohta, jossa häpyhuulet ovat liittyneet yhteen.

http://www.circumstitions.com/Develop.html

Äänestä
  • milloin tämä paranee?

Äänestä

• gfgzgf kirjoitti:

milloin tämä paranee?

tulee taas nainen. Sauma repeää auki ja lakkaa häiritsemästä.

Äänestä

• Onko normaalia jos 12 vuotiaalla on sellainen?

Äänestä

• Hei ! Olen 12 v ja minulla on tuo ruskea viiva peniksessä. Onko se täysin normaalia saisinko nopean vastauksen ei ole tullut unta öinä kun olen mietiskellyt tätä asiaa

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hei ! Olen 12 v ja minulla on tuo ruskea viiva peniksessä. Onko se täysin normaalia saisinko nopean vastauksen ei ole tullut unta öinä kun olen mietiskellyt tätä asiaa

Sama.
    Oon itekki 12v ja mul on semmonen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hei ! Olen 12 v ja minulla on tuo ruskea viiva peniksessä. Onko se täysin normaalia saisinko nopean vastauksen ei ole tullut unta öinä kun olen mietiskellyt tätä asiaa

Hei, olen tuota samaa myös joutunut pohtimaan yön pitkinä tunteina.
    Minulla on ikää jo 15v ja tyttöystäväni kauhistui tuota paksua ruskeaa
    viivaa.
    Ensin luulin että sperma pulppuaa sitä kautta mutta ei, ei se ollut niin.
    Tyttöystäväni suostui yrittämään jos sen olisi saanut imemällä poikeen
    mutta ei, mikään ei auta.
    Olen jo vaipunut epätoivoon, jos joku voisi auttaa ?

Äänestä

• kun sinusta kirjoitti:

tulee taas nainen. Sauma repeää auki ja lakkaa häiritsemästä.

Eli sä muutut naiseksi vai

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, olen tuota samaa myös joutunut pohtimaan yön pitkinä tunteina.
    Minulla on ikää jo 15v ja tyttöystäväni kauhistui tuota paksua ruskeaa
    viivaa.
    Ensin luulin että sperma pulppuaa sitä kautta mutta ei, ei se ollut niin.
    Tyttöystäväni suostui yrittämään jos sen olisi saanut imemällä poikeen
    mutta ei, mikään ei auta.
    Olen jo vaipunut epätoivoon, jos joku voisi auttaa ?

Se on ihan normaalia

Äänestä

Se häviää itekseen kun muistaa pestä välillä.myös b-rappuun lykkimistä vähän vähenmälle.Kuulostaa siltä se on ripulia

Äänestä

Mitä jos se ruskea viiva on ollu jo ehk 5v?

Äänestä

Eli jos sinulla on se niin tarkoittaako se että et ole oikeasti mies?

Äänestä

Minulla on myös ruskea viiva esinahassa mutta se loppuu pylly reikään. Onko teilläkin näin pitkä ?

Äänestä
  • Kyllä. Sinne se jatkuu kivesten taa

Äänestä

Minulla on tämä ruskea viiva joka alkaa esinahasta ja loppuu pylly reikään. minulla on myös patti oikean puoleisessa kiveksessä vioko nämä liittyä yhteen?
Tarvitsisin äkillistä vastausta!

Äänestä
  • Ei liity toisiinsa. Käy näyttämässä sitä pattia lääkärille.

Äänestä

H­­­e­­­i! Ku­ts­­um­­­me sinu­t käym­ään u­ude­­­ssa cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z4j3M7

Äänestä

Lienee syyhypunkin ulostetta.

Äänestä

Saumaan on kertynyt hieman ympäristöä enemmän melaniinia, eli ihon pigmenttiä. Ei sen kummemmasta ole kyse.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

fdjgjgj kirjoitti:

Minulla on ruskea ´´viiva´´ peniksessä joka alkaa peniksen päästä ja päättyy kivesten alkuun.Mikä tämä on?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu