Avakas tarjoili minulle evankeljumia vapauden takeeksi. Totta tosiaan, vl:t voivat vain tarjoilla evankeljumia, oikean evankeliumin sijaan, joka kuuluu lyhykäisyydessään näin:
Joh.
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Vl-evankeljumi kuuluu näin:
Jeesuksennimessäjaveressäkaikkisynnitanteeksi.
Vl-evankeljumissa ei puhuta sanallakaan uskosta Jeesukseen.
-Eläköön Evankeliumi, joka tarkoittaa ilosanomaa.
-Kuolkoot vl-evankeljumi, joka tarkoittaa surua ja murhetta, sekä iankaikkista kadotusta.
Evankeljumi vai Evankeliumi?
5
201
Vastaukset 5
- Devoit nyt
alentunut kirjoituksissasi jo tuolle tasolle; Sanasta miestä ja sarvesta härkää?
- nyt käy
Devoit kirjoitti:
Minulle on kirkastunut mitä tarkoittaa evankeljumi. Se on sitä vl....
sinua sääliksi poika parka!
- käy loppupeleissä
nyt käy kirjoitti:
sinua sääliksi poika parka!
sääliksi miesparka, vaikka välillä suututtaa.
käy loppupeleissä kirjoitti:
sääliksi miesparka, vaikka välillä suututtaa.
Epäilen vahvasti säälinne olevan vain krokotiilin kyyneliä.
Aloitukseni aihe oli vl-evankeljumi, eikä mukasääli minusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1621467Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 71937
- 55930
- 58928
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717