Triumph America ekaksi pyöräksi?

uusiharrastus

Kokematon motoristinalku kyselee kokeneempien neuvoja.

Ikää on jo yli 30 mutta ekaa varsinaista pyörää vasta hakemassa.

Oliskohan tuo america hyvä ja helppo pyörä aloittaa uusi harrastus?
Vähän sellaista retrofiilistäkin pitäisi pyörässä olla, joten eikös triumph sovi silloin hyvin ajatukseen?

8

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bergsman

Oikein hyvä valinta, laatumerkki,
      eikä mikään "tusinapyörä".

• ReiskaR

Ilman muuta käy. Itse ostin uuden american suht samanikäisenä ja onhan se upea pyörä. Ajoasento on leppoisa pidemmällekin miehelle ja ajettavuus on muutenkin hyvä. Eikä samanlaista hilavitkutinta tule joka nurkassa vastaan. Ainoastaan käyntiääni on vähän ompelukonemainen muuhun ulkonäköön verrattuna, joten kannattaa sijoittaa offroad putkiin, jos asia vaivaa.

• america.

"Ainoastaan käyntiääni on vähän ompelukonemainen muuhun ulkonäköön verrattuna, joten kannattaa sijoittaa offroad putkiin, jos asia vaivaa."

Kaverilla on tollanen america ja se vaihtoi siihen putket et olis paremmat saundit.. Olis ostanu sit harrikan kun nyt pitää ajaa isolla vaihtella alakierroksilla et edes vähän jytisis.

• wäbäwäbä
      • ...........

Ompas kallis kun ajamattoman 08 mallin saa 1000€ kalliimmalla eikä -09 mallikaan paljoa lisää vaadi.

• Hyvä valinta

Itsellä oli 20 v taukoa pyörällä ajamisessa. Harkitsin pitkää eri vaihtoehtojen välillä ja päädyin Triumhin Speedmasteriin, siis käytännössä sama pyörä kuin American. En ole katunut päivääkään. Helppo ajettava, luotettava ja hyvännäköinen peli. Nyt takana jo 55 000 huoletonta kilometriä. Muista määräaikaishuollot, niin toimii kuin junan vessa. Tekniikassa ei ole ollut mitään vikaa. Ketjupaketin olen vaihtanut kahdesti ja nyt akku meni uusiksi.

Ehdottomasti hyvä valinta vaikkapa nyt eka pyöräksi. Se on aika painava (260 kg) mutta painopiste on alhaalla joten hallinta on helppoa. Voimaakin on riittävästi. Ei tietenkään voi verrata vastaaviin japseihin, mutta se voima on erilaista; rauhallista ja ennakoitavaa ja tarvittaessa sitäkin kyllä riittää kun vain kahvaa kääntää..... Mutta tarvitseeko Triumph-kuskin kohottaa egoansa jollakin älyttömällä moottorin huudatuksella ja kiihdytyksellä ? Tuskin.

Tervetuloa joukkoon tummaan !!!!

• Ladybiker00

Itse ostin ensimmäiseksi pyöräkseni Thunderbirdin... Ja päivääkään en ole katunut. Pyörä toimii moitteettomasti ja on äänet kohdillaan vaikka orkkis putket onkin, muutenkin trumpalla tohtii aina ajella!!

• Lineker

Itsellä lähtee neljäs kesä American puikoissa ja tyytyväinen olen ollut. Huomenna tarkoitus lähteä vähän Suomea kiertelemään.
      Putkista sen verran että ekan kesän jaksoin ajella vakioputkilla, ennenkuin vaihdoin vähän paremmin hengittäviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      770
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe