ostaisin jos löytäisin ison rungon akvaan

Mistä löytäisin ison juurakon/rungon, pitkänmallisen?

7

780

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

annas mittoja... mulla olis tossa jotain tarjolla...

altaan mitat 150*60*60 semmonen joka tonne mahtuisi, mielellään semmonen joku pitkänmallinen =) olisko sulla kuvia?

• fish KING
        *** kirjoitti:

altaan mitat 150*60*60 semmonen joka tonne mahtuisi, mielellään semmonen joku pitkänmallinen =) olisko sulla kuvia?

... sori, isoja monihaaraisia olisi muutama tarjota mutta mitään MEGA kantoa ei kyllä löydy, harmi, niitä on muutenkin tosi vaikea saada mistään, tukkureiltakaan niitä ei tilata kuin aivan henk.koht. varauksella. Voisit kokeilla paikkakuntasi akvaliikkeiden kautta. Hinnat on kyllä tähtitieteellisiä...

• ichigo-79
        fish KING kirjoitti:

... sori, isoja monihaaraisia olisi muutama tarjota mutta mitään MEGA kantoa ei kyllä löydy, harmi, niitä on muutenkin tosi vaikea saada mistään, tukkureiltakaan niitä ei tilata kuin aivan henk.koht. varauksella. Voisit kokeilla paikkakuntasi akvaliikkeiden kautta. Hinnat on kyllä tähtitieteellisiä...

sulla olis niitä kantoja ?

Mun akva on kyllä pieni..60x35x30

• vaankala

löysin lammen meidän metästä.. siellä oli puoliksi veden alla kanto.raahasin kotia,ja annoin kaikkien ötököiden olla kyydissä kun laitoin akvaarioon.arvatkaa oliko kalat innoissaan kun saivat elävää ravintoa ja piilopaikan. ei kannata aina ottaa niiiiin kauhean vakavasti liikkeiden neuvoja.ei tuolla kalojen alkuperämaissa niitä kukaan ole desinfioimassa jatkuvasti.. kardinaalitertrat uiskenteli likavesi kujissa.. :(
      ja yhden jutun kerron.. mulla oli loistobarbille tulossa pilkkutauti,yhelle vaan..otin sen sivuun pikkuakvaan,ja pyyhin kyljet apteekin desinfiointi aineella,neosept tms,läpinäkyvä muovipullo,ja se parani täysin.tästä on aikaa n. 3v ja kala ui edelleen akvaariossa ilman huolen häivää. että maalaisjärjelläkin pärjää.ne on kuitenkin "vaan" kaloja..

• fish KING

Noh, lemmikeitä kuitenkin .. en kyllä siltikään suosittele kenenkään kokeilemaan vastaavaa ;/

• hoitsukki
        fish KING kirjoitti:

Noh, lemmikeitä kuitenkin .. en kyllä siltikään suosittele kenenkään kokeilemaan vastaavaa ;/

Neon amiseptia ei saa ihmisen ihollekkaan laittaa suoraan, vaan pitää vedellä jatkaa. Pilkkutauti paranee kyllä ämpäreissäkin, vaihtaa vaan päivittäin sairaat kalat ämpäristä toiseen, tämä on Jukka Järven ohje, pilkkutautia aiheuttavat loiset kuolevat akvaariostakin (muistaakseni) viikossa jos ei isäntää eli kalaa paikalla. Eli halvaksi tulee hoitaa, kaksi ämpäriä vain ja pestään väliin (vesikään ei nyt niin älyttömän kalliiksi tule esim. 10 litran ämpäreissä.).

Ja kyllä juurakoita voi lammistakin kerätä, jos ovat kalattomia, muuten ne pitää desinfioida loisten varalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1434
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      346
      1341
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      111
      1165
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1045
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1018
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      817
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      106
      747
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      79
      680
    Aihe