Tuleeko tästä yhtään mitään?
Palavasti ihastuneita toisiimme,mutta vesimiehen vetäytyneellä luonteella ja hiljaisella luonteella tälläiselle tempperamenttiselle jousimiehelle,se on liikaa ja kipinät sinkoilee kun sanon suorat sanat mitä ajattelen.
Onko ihan mahdoton yhtälö?
Jousimies (n) ja
1
385
Vastaukset
- '''''''''''''
vai hiljainen ja vetäytyvä vesimies, semmosen mäkin hauaisin nähdä :D
kyllä se on tosi että jouskari on tempperamenttinen ja kyllä ne kipinät sinkoilee kun kaksi jääräpäätä kohtaa,nimittäin kyllä veskarikin on omapäinen ja suorasanainen ainakin minä. jousimiehen kanssa on ollut yks parhaista parisuhteista mun kohdallani. kaatui sitten välimatkaan ja käytännön asioihin,muuten oltais oltu kyllä aika moinen parivaljakko :D toimii,ja sopiasti erilaisia ovat nää kaksi ja silti luonteissa on paljon samaa ja osaavat arvostaa ja kunnioittaa toisiansa ja itseänsä myös!!! eli ei ole ollenkaan mahdorton yhtälö.yksi parhaista mahdollisista itse asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1937297Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1293300Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161942"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?591901Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p611857- 191809
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am811786Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171561- 691393