Tampereella lenkki- ja juttuseuraa vailla..

Ylös sohvalta ;-)

Täällä tuntuu lenkkiseura olevan kadoksissa yhdellä sun toisella, mutta en ole tunnistunut, että minua olisi vielä kaivattu.

Lähtisin siis mielelläni lenkille välillä naisseurassakin. Oma mies 'lenkittää' kyllä ajoittain, mutta naisten kesken tulisi ehkä tehtyä ajoittain hieman pidempi lenkkikin, ainakin jos juttu luistaisi... Sadepäivänä vois käydä uimassa. Uidessahan ei juttelu juuri onnistu, mutta toinen voisi olla inspiroimassa matkaan ja ajatustenkin vaihtoon löytyisi varmasti aikaa sieltä täältä.

13

1579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä

ikähaarukkaa?

• Ylös sohvalta ;-)

... olen vuosimallia 70.

• Ylös sohvalta ;-)
        Ylös sohvalta ;-) kirjoitti:

... olen vuosimallia 70.

Eikö tosiaan Tampereella harrastus ja juttuseuraa kaivata?

• N45v

Eikö tosiaan Tampereella harrastus ja juttuseuraa kaivata?

Hei!

Itsekin olen ajatellut, että olisi mukavaa, jos olisi lenkkiseuraa, seuraa vaikkapa minigolfaamaan tai mitä nyt huvittaakin tehdä. Mutta miten sinuun saisi otettua yhteyttä?

• Ylös sohvalta ;-)
        N45v kirjoitti:

Hei!

Itsekin olen ajatellut, että olisi mukavaa, jos olisi lenkkiseuraa, seuraa vaikkapa minigolfaamaan tai mitä nyt huvittaakin tehdä. Mutta miten sinuun saisi otettua yhteyttä?

..sinulla olis sellainen esim. sähköposti osoite jonka voisit laittaa tänne. Voisin sitten vaikka kirjoittaa siihen tai mitä ehdotat?

• Ylös sohvalta ;-)

..sinulla olis sellainen esim. sähköposti osoite jonka voisit laittaa tänne. Voisin sitten vaikka kirjoittaa siihen tai mitä ehdotat?

Täällä olin taas hieman aktiivisemmin nettiä seurailemassa. Vieläkö N45 kaipaa minigolfseuraa.t Ilma voisi olla ensi viikolla ainakin joku päivä otollinen. Odottelen yhteysteitojanne...

• tampereelta1
        N45v kirjoitti:

Hei!

Tässäpä mahdollisuus yhteydenottoon, jos ylempän käyty kírjoittelu herätti mielenkiinnon.

• Cherry77

Hei!

Jos vielä ei ole lenkkiseuraa löytynyt, niin täällä olisi yksi joka varmasti lähtisi, jos ollaan vaan suurinpiirtein samalla alueella.

• N68

Teen usein lenkkiä Pyynikillä. Onko sinne päin menijöitä?

• tre/lenkkiä
        N68 kirjoitti:

26v mies ettii urheiluseuraa...ei väliä, onko mies vai nainen...
        laittakaa postia [email protected]

• N45
        N68 kirjoitti:

Moi,

Joku tuossa "lainasi" kirjoittamaani viestiä ja antoi oman meiliosoitteensa. Mutta mitäpä sillä väliä.
        Olisin siis kiinnostunut ulkoilu-, minigolf (vielä lienee Pyynikin rata auki hyvällä säällä?), sulkkisseuraa. Mikä nyt sitten sattuukin molempia kiinnostamaan. Meiliosoitteeni [email protected]

• Northlight

Olen 48 v. saksalainen nainen
      ja asun Tampereella.
      Etsin mukava seuraa (mielelläni nainen), jonka kanssa voin keskusketella, uida,
      kävellä, pelata korttia, pöytätennis, sakkia,batmanton jne.
      Jos olet kiinnostanut, voit ottaa yhteyttä minun kanssani.

Ystäv.terveisin.

• Tyttö vm.70

Shakkia en osaa ja batmantonista en edes tiedä mitä se on, mutta keskustelu uinti ja kävely voisivat onnistua. Missä uimahallissa käyt uimassa, jos käyt? Mikä sinut on tuonut Suomeen ja Tampereelle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      68
      9589
    2. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      137
      8549
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      105
      6719
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      191
      5102
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      173
      4859
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      101
      3618
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2511
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      69
      2426
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      164
      2353
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      58
      2182
    Aihe