Tampereella lenkki- ja juttuseuraa vailla..

Ylös sohvalta ;-)

Täällä tuntuu lenkkiseura olevan kadoksissa yhdellä sun toisella, mutta en ole tunnistunut, että minua olisi vielä kaivattu.

Lähtisin siis mielelläni lenkille välillä naisseurassakin. Oma mies 'lenkittää' kyllä ajoittain, mutta naisten kesken tulisi ehkä tehtyä ajoittain hieman pidempi lenkkikin, ainakin jos juttu luistaisi... Sadepäivänä vois käydä uimassa. Uidessahan ei juttelu juuri onnistu, mutta toinen voisi olla inspiroimassa matkaan ja ajatustenkin vaihtoon löytyisi varmasti aikaa sieltä täältä.

13

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä

      ikähaarukkaa?

      • Ylös sohvalta ;-)

        ... olen vuosimallia 70.


      • Ylös sohvalta ;-)
        Ylös sohvalta ;-) kirjoitti:

        ... olen vuosimallia 70.

        Eikö tosiaan Tampereella harrastus ja juttuseuraa kaivata?


      • N45v
        Ylös sohvalta ;-) kirjoitti:

        Eikö tosiaan Tampereella harrastus ja juttuseuraa kaivata?

        Hei!

        Itsekin olen ajatellut, että olisi mukavaa, jos olisi lenkkiseuraa, seuraa vaikkapa minigolfaamaan tai mitä nyt huvittaakin tehdä. Mutta miten sinuun saisi otettua yhteyttä?


      • Ylös sohvalta ;-)
        N45v kirjoitti:

        Hei!

        Itsekin olen ajatellut, että olisi mukavaa, jos olisi lenkkiseuraa, seuraa vaikkapa minigolfaamaan tai mitä nyt huvittaakin tehdä. Mutta miten sinuun saisi otettua yhteyttä?

        ..sinulla olis sellainen esim. sähköposti osoite jonka voisit laittaa tänne. Voisin sitten vaikka kirjoittaa siihen tai mitä ehdotat?


      • Ylös sohvalta ;-)
        Ylös sohvalta ;-) kirjoitti:

        ..sinulla olis sellainen esim. sähköposti osoite jonka voisit laittaa tänne. Voisin sitten vaikka kirjoittaa siihen tai mitä ehdotat?

        Täällä olin taas hieman aktiivisemmin nettiä seurailemassa. Vieläkö N45 kaipaa minigolfseuraa.t Ilma voisi olla ensi viikolla ainakin joku päivä otollinen. Odottelen yhteysteitojanne...


      • tampereelta1
        N45v kirjoitti:

        Hei!

        Itsekin olen ajatellut, että olisi mukavaa, jos olisi lenkkiseuraa, seuraa vaikkapa minigolfaamaan tai mitä nyt huvittaakin tehdä. Mutta miten sinuun saisi otettua yhteyttä?

        Tässäpä mahdollisuus yhteydenottoon, jos ylempän käyty kírjoittelu herätti mielenkiinnon.


    • Cherry77

      Hei!

      Jos vielä ei ole lenkkiseuraa löytynyt, niin täällä olisi yksi joka varmasti lähtisi, jos ollaan vaan suurinpiirtein samalla alueella.

      • N68

        Teen usein lenkkiä Pyynikillä. Onko sinne päin menijöitä?


      • tre/lenkkiä
        N68 kirjoitti:

        Teen usein lenkkiä Pyynikillä. Onko sinne päin menijöitä?

        26v mies ettii urheiluseuraa...ei väliä, onko mies vai nainen...
        laittakaa postia [email protected]


      • N45
        N68 kirjoitti:

        Teen usein lenkkiä Pyynikillä. Onko sinne päin menijöitä?

        Moi,

        Joku tuossa "lainasi" kirjoittamaani viestiä ja antoi oman meiliosoitteensa. Mutta mitäpä sillä väliä.
        Olisin siis kiinnostunut ulkoilu-, minigolf (vielä lienee Pyynikin rata auki hyvällä säällä?), sulkkisseuraa. Mikä nyt sitten sattuukin molempia kiinnostamaan. Meiliosoitteeni [email protected]


    • Northlight

      Olen 48 v. saksalainen nainen
      ja asun Tampereella.
      Etsin mukava seuraa (mielelläni nainen), jonka kanssa voin keskusketella, uida,
      kävellä, pelata korttia, pöytätennis, sakkia,batmanton jne.
      Jos olet kiinnostanut, voit ottaa yhteyttä minun kanssani.

      Ystäv.terveisin.

      • Tyttö vm.70

        Shakkia en osaa ja batmantonista en edes tiedä mitä se on, mutta keskustelu uinti ja kävely voisivat onnistua. Missä uimahallissa käyt uimassa, jos käyt? Mikä sinut on tuonut Suomeen ja Tampereelle?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe