Koska voin käyttää itsestäni nimitystä "oikeustieteen ylioppilas"? Heti kun olen aloittanut oikeustieteellisen opinnot vai?
Oikeustieteen ylioppilas?
16
6897
Vastaukset
- ...
Voit.
- OTYlioppilas
Opiskelen oikeustiedettä ja olen miettinyt, että voinko käyttää tämän pitkän nimikevaihtoehdon sijaan esimerkiksi lyhennettä "oik. yo." tai "OTY"? Kukaan ei taida näitä virallisesti määritellä, mutta ainakin verkosta löysin nämä lyhenteet.
- Oik.yo
Oik. yo. tulee ajoittain vastaan, OTY kannattaa jättää väliin.
- Anonyymi
Se sana joutaa unholaan,sellainen ei ole mikään mainitsemisen arvoinen,kun olet notaari niin olet vähän jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sana joutaa unholaan,sellainen ei ole mikään mainitsemisen arvoinen,kun olet notaari niin olet vähän jotain
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Käytä titteleitä vasta kun olet notaari
- Anonyymi
Niin se menee
- Anonyymi
Älä käytä
- Anonyymi
Älä käytä sitä sanaa opiskele eka
- Anonyymi
Oikeustieteen ylioppilas ei vielä merkkaa mitään,voit opiskella vaikka kuinka kauan,se eka virstanpylväs on notaari ja siitä jatketaan maisteriksi,eli kaksi tutkintoa,ei mikään ylioppilas,ylioppilaita on maailma täynnä
- Anonyymi
Oikikseen on vaikea päästä,hatunnosto heille jotka pääsevät
- Anonyymi
Meidän lapselle kävi tuuri,kun pääsi
- Anonyymi
Olen ylpeä lapsestani
- Anonyymi
Minusta on tietyissä tilanteissa asiallista ilmoittaa olevansa oik.yo. Mikään ylpeilyn aihe se sinänsä ei ole eikä ole tarkoituskaan olla, vaan kertoa kyseisen henkilön asema yhteisössä samalla tavalla kuin muutkin nimikkeet.
- Anonyymi
Ylioppilas ei ole mikään ammatti etkä tittelöimälläkään ylioppilaasta muuksi muutu. Muuten kuin jatko-opiskelemalla
- Anonyymi
Kun proffa on ottanut anaalineitsyyden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773