Oikeustieteen ylioppilas?

Epätietoinen:)

Koska voin käyttää itsestäni nimitystä "oikeustieteen ylioppilas"? Heti kun olen aloittanut oikeustieteellisen opinnot vai?

16

7900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Voit.

• OTYlioppilas

Opiskelen oikeustiedettä ja olen miettinyt, että voinko käyttää tämän pitkän nimikevaihtoehdon sijaan esimerkiksi lyhennettä "oik. yo." tai "OTY"? Kukaan ei taida näitä virallisesti määritellä, mutta ainakin verkosta löysin nämä lyhenteet.

• Oik.yo

Oik. yo. tulee ajoittain vastaan, OTY kannattaa jättää väliin.

• Anonyymi

Se sana joutaa unholaan,sellainen ei ole mikään mainitsemisen arvoinen,kun olet notaari niin olet vähän jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sana joutaa unholaan,sellainen ei ole mikään mainitsemisen arvoinen,kun olet notaari niin olet vähän jotain

Olen samaa mieltä

• Anonyymi

Käytä titteleitä vasta kun olet notaari

• Anonyymi

Niin se menee

• Anonyymi

Älä käytä

• Anonyymi

Älä käytä sitä sanaa opiskele eka

• Anonyymi

Oikeustieteen ylioppilas ei vielä merkkaa mitään,voit opiskella vaikka kuinka kauan,se eka virstanpylväs on notaari ja siitä jatketaan maisteriksi,eli kaksi tutkintoa,ei mikään ylioppilas,ylioppilaita on maailma täynnä

• Anonyymi

Oikikseen on vaikea päästä,hatunnosto heille jotka pääsevät

• Anonyymi

Meidän lapselle kävi tuuri,kun pääsi

• Anonyymi

Olen ylpeä lapsestani

• Anonyymi

Minusta on tietyissä tilanteissa asiallista ilmoittaa olevansa oik.yo. Mikään ylpeilyn aihe se sinänsä ei ole eikä ole tarkoituskaan olla, vaan kertoa kyseisen henkilön asema yhteisössä samalla tavalla kuin muutkin nimikkeet.

• Anonyymi

Ylioppilas ei ole mikään ammatti etkä tittelöimälläkään ylioppilaasta muuksi muutu. Muuten kuin jatko-opiskelemalla

• Anonyymi

Kun proffa on ottanut anaalineitsyyden

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1216
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      231
      1210
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1078
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      949
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      819
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    Aihe