Euran, Kiukaisten ja Köyliön toimeentulotukiasiakkaat!

Onko teitä kohdeltu toimeentulotukiasioissa mielestänne lain vastaisesti.. Ettekö ole saaneet teille kuuluvia etuisuuksia lainkaan- taikka täysimääräisinä? Olen melko hyvin perillä toimeentulotukilaista, ja olen avustanut toimeentulotukiasiakkaita tukien hakemisessa jo miltei 20 vuoden ajan. Olen käytettävissä mikäli haluattte avustajaa tekemään viranhaltijalle oikaisuvaatimuksen, taikka jos haluattte asiassa tehtäväksi kantelun. Opastan myös toimeentulotuen hakemisessa. Soita numeroon 044-9923096, taikka ota yhteys sähköpostitse: [email protected]

4

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä palstaa voi

luonnollisesti käyttää mainostamiseenkin. Kehottaisin sinua kuitenkin hankkimaan ihmisille töitä, ettei heitä näkyisi toimeentulotukiasiakkaina. Ei se ole tavoiteltava
      elämäntilanne sinulle sen paremmin kuin muillekaan. Simo Salminen laulaa: että sais muijallekin töitä, ittestä ei niin väliä juu.

• von Lagerbom

Kunhan ensin lopetettaisiin se optiokeinottelu ja laskettaisiin ylisuuria johtajien palkkoja. Merkillistä että vaikka firmojen katteen alenevat, nousevat johtajatason palkat silti. Ja ulkomailta tuodaan työvoimaa. Ihan kuin Suomesta ei työttömiä löytyisi uudelleen koulutettaviksi.. Tätä se teki, se eu:hun liittyminen ja rajojen avaaminen.

Arvoisat edustajamme Arkadianmäellä myivät rahanahneuksissaan valtion omistamat firmat, joiden alkuperäisenä tarkoituksena oli kaiketi kansan työllistäminen.

Kansanedustajamme ovat myöskin hyväksyneet lain toimeentulotuesta, joten varmaankin tukea tulee tarvittaessa sekä hakea että myös saada. Ja nimenomaisesti kyseistä lakia noudattaen pitäisi toimeentulotukiasiakkaille maksaa lain määräämä summa, eikä viranhaltijan omista näkökohdista tapahtuvista syistä, vastoin lain määräyksiä..

Ilmeisesti on myös niin, että nykysuuntauksen jatkuessa, ellei hallitusta kaadeta ja suurta osaa kansanedustajuista laitetaa vaihtoon, tulee toimeentulotukea tarvitsevien joukko edelleen huomattavasti kasvamaan..

Mitäs nyt sanot??? Kyllä minä kansalaisille töitä järjestäisin jos pääsisin kekkoseksi kekkosen paikalle, tässä tapauksessa en tietysti hautaan, vaan resitentiksi, yksinvaltiaana..

• resursseja
        von Lagerbom kirjoitti:

Kunhan ensin lopetettaisiin se optiokeinottelu ja laskettaisiin ylisuuria johtajien palkkoja. Merkillistä että vaikka firmojen katteen alenevat, nousevat johtajatason palkat silti. Ja ulkomailta tuodaan työvoimaa. Ihan kuin Suomesta ei työttömiä löytyisi uudelleen koulutettaviksi.. Tätä se teki, se eu:hun liittyminen ja rajojen avaaminen.

Arvoisat edustajamme Arkadianmäellä myivät rahanahneuksissaan valtion omistamat firmat, joiden alkuperäisenä tarkoituksena oli kaiketi kansan työllistäminen.

Kansanedustajamme ovat myöskin hyväksyneet lain toimeentulotuesta, joten varmaankin tukea tulee tarvittaessa sekä hakea että myös saada. Ja nimenomaisesti kyseistä lakia noudattaen pitäisi toimeentulotukiasiakkaille maksaa lain määräämä summa, eikä viranhaltijan omista näkökohdista tapahtuvista syistä, vastoin lain määräyksiä..

Ilmeisesti on myös niin, että nykysuuntauksen jatkuessa, ellei hallitusta kaadeta ja suurta osaa kansanedustajuista laitetaa vaihtoon, tulee toimeentulotukea tarvitsevien joukko edelleen huomattavasti kasvamaan..

Mitäs nyt sanot??? Kyllä minä kansalaisille töitä järjestäisin jos pääsisin kekkoseksi kekkosen paikalle, tässä tapauksessa en tietysti hautaan, vaan resitentiksi, yksinvaltiaana..

presidentiksi ja töitä saa, jos ei nirsoile.

• von Lagerbom
        resursseja kirjoitti:

presidentiksi ja töitä saa, jos ei nirsoile.

Yleissivistävän koulutuksesi saanut?? Tietysti on niin että yksittäistapauksisa aina löytyy työtä. Mutta entäpä todelliselle työttömien määrälle, joka varmaankin on n.500.000 henkilöä. No etsippä nyt työ heille kaikille..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe