E X E O

hinnat!

1.8T Reference, 25987e.
1.8T Sport tai Style, 28304e.

-

2.0TSI Sport tai Style, 32748e.

-

2.0TDI Reference, 143hv, 28276e
2.0TDI Sport tai Style, 143hv, 29967e

-

2.0TDI Sport tai Style 170hv, 31122e.

7

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirssimiekkonen (orig.)

      Automaattia ei ole....tulee kai vasta ensi vuonna.

      • Tuleva skodisti

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?


      • hiluhilu
        Tuleva skodisti kirjoitti:

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?

        Jos ajat hilavitkuttimilla, niin hanki niitä ihmeessä, mutta perusliikkumiseen paikasta A paikkaan B Exeo täyttää samat tarpeet kuin Audi A4, joten tavalliselle tallaajalle hinnat 28 t€ ja 35 t€ antavat oivan käsityksen kumpi on viisaampi ostos.

        Seat Exeo on 70%:sti Audi A4.


      • EX-SKODISTI
        Tuleva skodisti kirjoitti:

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e =MAGNEETILLA 2567€ JA AUTOON RIITTÄÄ ELEKTRONIIKKAPAKETTI-1 860€
        metalliväri 677.43 e =MAGNEETILLA 641€
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e =MAGNEETILLA 295€
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e = KUULUU STYLEEN

        HINNAT OVAT UUDET


      • Tuleva skodisti kirjoitti:

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?

        Eikös tuollaisen Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronicin hinta ole yli 41 000 euroa? Itse kallistuin TDI Exeoon (170hv.) juuri tuon lähes 10 000€ hintaeron takia.


    • alkaen...

      paras ostos, paljonkohan loppukesästä tuleva Avan..Siis farkumalli ST kustantaa?

      • ilmaaseks

        jakavat kymmenen ekaa ja sit alkaa olla samanhintaanen ku Setanit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      205
      15036
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      126
      10490
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

      Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      115
      10060
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

      Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      109
      9331
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

      – Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      52
      9152
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

      Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6925
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

      Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      15
      6755
    8. 181
      6497
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

      https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      163
      6147
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

      Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5588
    Aihe