1.8T Reference, 25987e.
1.8T Sport tai Style, 28304e.
-
2.0TSI Sport tai Style, 32748e.
-
2.0TDI Reference, 143hv, 28276e
2.0TDI Sport tai Style, 143hv, 29967e
-
2.0TDI Sport tai Style 170hv, 31122e.
E X E O
7
1597
Vastaukset
- Pirssimiekkonen (orig.)
Automaattia ei ole....tulee kai vasta ensi vuonna.
- Tuleva skodisti
Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
Esim.
1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
toimituskulut 600e
businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
metalliväri 677.43 e
vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
=32968.59e
Vrt.
Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.
Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla? - hiluhilu
Tuleva skodisti kirjoitti:
Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
Esim.
1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
toimituskulut 600e
businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
metalliväri 677.43 e
vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
=32968.59e
Vrt.
Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.
Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?Jos ajat hilavitkuttimilla, niin hanki niitä ihmeessä, mutta perusliikkumiseen paikasta A paikkaan B Exeo täyttää samat tarpeet kuin Audi A4, joten tavalliselle tallaajalle hinnat 28 t€ ja 35 t€ antavat oivan käsityksen kumpi on viisaampi ostos.
Seat Exeo on 70%:sti Audi A4. - EX-SKODISTI
Tuleva skodisti kirjoitti:
Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
Esim.
1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
toimituskulut 600e
businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
metalliväri 677.43 e
vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
=32968.59e
Vrt.
Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.
Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
Esim.
1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
toimituskulut 600e
businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e =MAGNEETILLA 2567€ JA AUTOON RIITTÄÄ ELEKTRONIIKKAPAKETTI-1 860€
metalliväri 677.43 e =MAGNEETILLA 641€
vetokoukun esiasennus (?) 311.62e =MAGNEETILLA 295€
servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
=32968.59e = KUULUU STYLEEN
HINNAT OVAT UUDET Tuleva skodisti kirjoitti:
Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
Esim.
1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
toimituskulut 600e
businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
metalliväri 677.43 e
vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
=32968.59e
Vrt.
Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.
Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?Eikös tuollaisen Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronicin hinta ole yli 41 000 euroa? Itse kallistuin TDI Exeoon (170hv.) juuri tuon lähes 10 000€ hintaeron takia.
- alkaen...
paras ostos, paljonkohan loppukesästä tuleva Avan..Siis farkumalli ST kustantaa?
- ilmaaseks
jakavat kymmenen ekaa ja sit alkaa olla samanhintaanen ku Setanit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013