E X E O

hinnat!

1.8T Reference, 25987e.
1.8T Sport tai Style, 28304e.

-

2.0TSI Sport tai Style, 32748e.

-

2.0TDI Reference, 143hv, 28276e
2.0TDI Sport tai Style, 143hv, 29967e

-

2.0TDI Sport tai Style 170hv, 31122e.

7

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirssimiekkonen (orig.)

      Automaattia ei ole....tulee kai vasta ensi vuonna.

      • Tuleva skodisti

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?


      • hiluhilu
        Tuleva skodisti kirjoitti:

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?

        Jos ajat hilavitkuttimilla, niin hanki niitä ihmeessä, mutta perusliikkumiseen paikasta A paikkaan B Exeo täyttää samat tarpeet kuin Audi A4, joten tavalliselle tallaajalle hinnat 28 t€ ja 35 t€ antavat oivan käsityksen kumpi on viisaampi ostos.

        Seat Exeo on 70%:sti Audi A4.


      • EX-SKODISTI
        Tuleva skodisti kirjoitti:

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e =MAGNEETILLA 2567€ JA AUTOON RIITTÄÄ ELEKTRONIIKKAPAKETTI-1 860€
        metalliväri 677.43 e =MAGNEETILLA 641€
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e =MAGNEETILLA 295€
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e = KUULUU STYLEEN

        HINNAT OVAT UUDET


      • Tuleva skodisti kirjoitti:

        Hintoja en pitäisi missään nimessä edullisina.
        Esim.
        1.8T Style, 28304e. Kova EU-yhdistetty kulutus 7,9 l. CO2 184.
        toimituskulut 600e
        businesspaketti (sis. bi-ksenonit, bluetooth, tuplalasit, usb-liitäntä, 17" aluvanteet, alumiinisomisteet kojelaudassa) 2777,47e
        metalliväri 677.43 e
        vetokoukun esiasennus (?) 311.62e
        servotronic, ajonopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin 298.07 e
        =32968.59e

        Vrt.
        Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronic 35237,46e. Kulutus 7,2 l. CO2=169.
        Audi on isompi (4,2cm pidempi, 4,6cm leveämpi, korkeudet samat). Audi sisältää varmasti paremman varustuksen kuin y.o. Exeo. Teho ja kiihtyvyys on Exeossa parempi, vääntö sama ja kulutus Audissa pienempi.

        Ainakaan minulle Seat Exeo ei tuollaisella hinnalla olisi vaihtoehto vrt. Audiin.
        Varsinkin kun Exeota myydään alussa vain Sedan manuaalina. Kuinkahan kallis mahtaa automaatti farkku olla?

        Eikös tuollaisen Audi A4 Pro Business 1,8 TFSI multitronicin hinta ole yli 41 000 euroa? Itse kallistuin TDI Exeoon (170hv.) juuri tuon lähes 10 000€ hintaeron takia.


    • alkaen...

      paras ostos, paljonkohan loppukesästä tuleva Avan..Siis farkumalli ST kustantaa?

      • ilmaaseks

        jakavat kymmenen ekaa ja sit alkaa olla samanhintaanen ku Setanit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      272
      15281
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

      Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      126
      10191
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

      Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9410
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

      Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7136
    5. Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?

      Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      182
      6567
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

      https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6267
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

      Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5635
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

      Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4826
    9. Jos mä joisin

      Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2002
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

      "Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      151
      1717
    Aihe