Mikä on iisalmen paras pizzeria jos tykkää ulkona käydä? Rosso,Chaplin,kotipizza? vaiko joku kebab-pizzeria? kertokaas mielipiteitänne.
Kaupungin paras pizzeria?
49
12464
Vastaukset
- pitäisi
kertoa mielipide, kunhan nälkä lähtee hetkeksi.
- pizzan ystävä
Maribella mun oma suosikki. Pizzat on hyviä ja ei kauheen kalliita. Siihen uuteen kebab-pizzeriaan Nefikseen en mene enää ikinä. Oli niin törkeää palvelua. Tunti oli aikaa paikan sulkemiseen niin heti ovelta kaveri huutaa "mene kohta kiinni" no kesti puolituntia että saatiin pitsat ja jäätiin siihen ulos syömään. No kaverihan tulee siitäkin pois hätistämään ja sanoo että pyyhkii pöydät. Erittäin huono maku jäi siitä paikasta.
- kähtävät
Eiköhän nuo samat serkukset pidä molempia paikkoja, että periaatteessa sama paikka. Ainaki samat työntekijät niissä on..
- kebabinystävä
samat työntekiät,samat ruuat ja melkein samat aukoloajat!
nefis pefaf pisseria ei ole viikonloppuisin aamuunasti auki nii kuin maribella on.. ja nefis on entinen maritza! - Puumaalaa
No eipä ole ikinä kyllä mulle, eikä kellekkään tutullekkaan törkeetä palvelua siellä tullut ja pizzatkin on aina olleet loistavia. Ja kai ne pöydätkin nyt pitää pyyhkiä...että sillee...
- Pakko?
Työntyä nuille ählämeille???
Lie Iisalamessa muitae paekkoja? - rfjrjfregf
kebabinystävä kirjoitti:
nefis pefaf pisseria ei ole viikonloppuisin aamuunasti auki nii kuin maribella on.. ja nefis on entinen maritza!eioo samat tunnen nefiksen omistajan mut anelin ja nefiksen omistajat on tuttuja
- nefisked
kebabinystävä kirjoitti:
nefis pefaf pisseria ei ole viikonloppuisin aamuunasti auki nii kuin maribella on.. ja nefis on entinen maritza!nefiksen omistajat on tullu turkista 2vuotta sitte
- jdaakssödas
Nefis, Chaplin ja Anell on hyviä. Ystävällistä palvelua ja ok hintataso..
Maribellassa ei mitenkään erikoiset pitsat olet ja tosi usein on aika palaneitakin.
Rossohan nyt on ihan hanurista pitsojen suhteen en todellakaan suosittele.
Kotipizza on hyvä mutta "kallis". ja ja ja... onkos täällä muita? ABC:n pizzat ei mitenkään erikoisia.- hhhhhhhhhhhhh
Chaplinin pita-kebab= samanlainen pieni "pitatasku" kuin mitä kaupassa myydään täytteenä kebabbia, joka ainakin maistui kovasti Korv-Göranin kebabilta, siis siltä mitä myydään kaupan kylmähyllyssä. Pita-kebabin koko oli pienempi kuin normaalin hampurilaisen, mutta hinta silti 5€.
Parhaat pizzat olen saanut Anelista ja Kotipizzasta(kallis..) ja parhaat kebabit Anelista.
Nefis vaikuttaisi halvalta, sitä testaan lähiaikoina.
- tyttö/poika
älä syö pzzoja ne on shittiä. Tee omat pihvit esim. Wallember pihvi päihittää kikki ruat. Rillaa siihen perään peruna suikaleita maustettuna rypsi kautt mauste suola seoksella . börfogth
- kebabinystävä
Kaupungin isoimmat ja maukkaimmat kebabit ja pizzat!
- 987777
Joku uusi paikka tullut taas, onko kokemuksia millainen?
- näläkä
Nefis on paras. Edullinen, hyvät pitsat, kebab kermaperunoilla ihan mahtava. Kaiken lisäksi hyvä ja ystävällinen palvelu. Perheen poika ja äiti aina niin iloisia ja ystävällisiä.
- itekuntekeeniparas
anellista saanut ruokamyrkytyksen itse ja tuttavia.
Ei ole yhtään kunnon pitseriaa iisalmessa- Eianellille
Joo itsekin kerran söin pitsan anellissa, mutta sitten tuli tavaraa pian sen jälkeen anaalista. hyvä kun kerkes pöntölle istumaan.
- KalleImm
Raul on henkilökohtainen suosikkini
- Lättyä
Nefis ja Raul omat suosikit. Nefiksessä omasta mielestä parhaan makunen kebab, annokset isoja ja kohtuu hintaisia, suosittelen kaikkia kebab-annoksia, sekä kaikkia kana-annoksia, ovat hyviä. Raul on hyvä jos tykkää ohut pohjaisista rapeista pitsoista, ainakin joka kerta omat pitsat ovat olleet ohut pohjaisia, annokset suht isoja, paitsi jos ottaa mukaan, laittaavat johonkii pieneen hampurilaiselle tarkotettuun rasiaan kebab ranskalaiset nii ei jääny kovin hyvä mieli maksaa 7½€ kun paikanpäällä olis saanu lautasellisen syyvä samalla rahalla. Muissa pizza paikoissa hieman paksuja ja taikinamaisia, Anellissa liian paksut pohjat ja joskus taikina raakaa. Anellista myös itse saanut vatsavaivoja niin lopetin siellä syömisen, muiden paikkojen kanssa no problem. Mosawer, EX nimeltä Nisa, EX EX nimeltään en ennää edes muista ku on vaihtanu nimesä niin monesti on ihan paska paikka, pitsat vetisiä, taikina raakaa, kaikissa täytteissä hieman semmonen maku että ei oo ihan oikein säilöttyjä ja varmaan ajoittain myös melko vanhaa tavaraa, en suosittele kenellekkään.
- Koetpitsa
1. Kotipizzat
2. Rosso
3. Buffa
4. Kabul - RuokaOnHyvää
Kotipizzassa ( Buffa) käyn täällä niin kuin muuallakin. Maku on minun suuhun kohdallaan ja luotan laatuun raaka-aineissa. En yksinkertaisesti usko siihen, että halpispizzojen ainekset voivat olla kovinkaan kaksisia, vaikka pizzat syötäviä ovatkin. Muutama euro lisää ei ole minulle milloinkaan liian kallis ruoan osalta. Mieluummin ostan muutenkin kaupasta vaikka yhden kunnon tuotteen, kuin kaksi huonoa.
- Hennri29
MOSAWER
- Anonyymi
Mielipide pizzeria Saya Tunnelikadulla?
- Anonyymi
Laittaako ne vielä aamuyöstä näihin pitsoihin kissanruokaa täytteeksi.
- Anonyymi
Tai tarjoavatko muita palveluja pitsabisneksen ohella :D
- Anonyymi
missä pitseeriassa on laitettu kissanruokaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on laitettu viestiä että tulee kylään mikäli olen yksin kotona.. Aika pelottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exä tykkäs käyä siellä jossain pitsapaikas tilaamassa ja vieläkii maistuu. Salaa yritti tilaamansa syä mutta käry kävi. Tilailee edelleen..siis pitsoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä pitseeriassa on laitettu kissanruokaa?
onko siellä kissavinssiin sitä rasvookiii ?.
- Anonyymi
Viime kesänä Gracevillessa hyvä, iso pitsa ja lasi juomaa. Erinomainen.
- Anonyymi
Nefis!
- Anonyymi
Kangaskujan keskisormennäyttäjät,laittakaahan pennut kuriin vanhemmat...ei oo pahemmin käytöstapoja opetettu pojille.Ai niin pistähän mopo parkkiin ja opettele ajaa😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
No..en ihmettele yhtään😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Tillaappa hyvä kyyyyti. Hyvät kyydit taksissa.
Hieno paikka, perinteistä Kainuuta.
Taksikuski Kajaanissa.
1. https://youtu.be/YwkRtsGanx4
2. https://youtu.be/HhiSpzSE52g
3. https://youtu.be/wb_69H2Yaek
4. https://youtu.be/ERv6Il77KAc - Anonyymi
Tänään kävin vanhassa anellissa pohjolankadulla ja vatsa kiittää
- Anonyymi
Pizzeeria iisalmi
- Anonyymi
Samas mieltä täälläkin!👍🏻
- Anonyymi
Tämä! On hyvä pohja ja kebabit hyviä. Iisalmi-pizza oma suosikki.
- Anonyymi
Käyn matiskilla pizzalla. Iisalmessa kuraa.
- Anonyymi
Kallis, pieni, ei salaattia alkupalaksi, ei edes kahvia jälkiruoaksi -samaan hintaan. ;)
- Anonyymi
Kyllä Kotipizza on paras minun mielestä.
- Anonyymi
Kallis, pieni, ei salaattia alkupalaksi, ei edes kahvia jälkiruoaksi -samaan hintaan. ;)
Maku on ainoa hyvä asia Kotipizzan tuotteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maku on ainoa hyvä asia Kotipizzan tuotteissa.Ei oo rahhoo ostoo kalliita pitsojakkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo rahhoo ostoo kalliita pitsojakkaan
Jottae korusta ootellaan
- Anonyymi
Nefis iisalmen paras pizza ja kebab paikka.
- Anonyymi
jos ummetus vaivaa niin nefis jos hyvää ruokaahaluaa niin entisen laaksosen kioskin vieressä oleva kebappi paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos ummetus vaivaa niin nefis jos hyvää ruokaahaluaa niin entisen laaksosen kioskin vieressä oleva kebappi paikka
Prkl itse olen nefiksen pizzan jälkeen kokenut saman ja tosiaan laatu on laskenut todella paljon. Liekkö omistaja vaihtunut. Ennen oli hyvä paikka ja hyvät pizzat. Iisalmessa on se uusi paikka vanhan kotipizzan paikalla. On tasokas ja hyvä paikka
- Anonyymi
Mutta! MISSÄ ON IISALMEN SIISTEIN PIZZERIA?
MISSÄ ON SIISTEIN KEITTIÖ!? - Anonyymi
Minä en käy pizzerioissa joissa työntekijät ravaa tupakalla.
- Anonyymi
Amirissa ainakin vievät rahat jos kortilla maksat hupsis hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883