Naiset ja metsästys

nanook

Olen metsästänyt viitisen vuotta, nyt haluan tietää onko muita naisia jotka ottavat haulikon mukaan metsään? Itse metsästän enimmäkseen lintuja, joskus myös jäniksiä. Ja periaatteeni on: Sitä mitä ammun syön:)

19

2881

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopo

kettuja, minkkejä ja supeja. niitä ei kuitenkaan kannata syödä. :)

• kyllä

Miehen mukana on metsällä kuljettu jo nelisen vuotta. vielä en ole mehtuu korttia käynyt mutta nyt olisi tarkoitus kyllä käydä kun on noutaja tulossa taloon, pääsee sorsia jahtaa ja haavakoita ettimään. jäniksen ja kettu metällä on käyty kans. on dreeveri talossa joka mielellään ajelee. ei o montaa viikkoa kun viimeksi oltiin metällä ja ajo reippaat kaksituntia jänistä!

• metsien mies

noutaja tulee ennemmin tai myöhemmin:))

• yes
        metsien mies kirjoitti:

noutaja tulee ennemmin tai myöhemmin:))

no joo..metsäkanalinnut ja suurriista eli hirvet kaatuu myös..on jämptejä kaksikin ja valioita molemmat.pidän metsästyksestä ja karhu jahtiakaan
        ei voita mikään..se jännitys ja onnistumiset vie mukanaan koko naisen...tsemppiä teille!

• teme

niitä pitäs saada metsään enemmän

• Pystis

temen kans ihan samaa mieltä. joka erämiehen (tai ainaki meikäläisen) unelmana on että löytäs naisen jonka kans jakaa ne unohtumattomat reissut saloilla. Harmi vaan että niitä on niin harvassa... muutenkin naiset tois varmasti ihan uudenlaista asennetta metsästäjien jo niin ukkoutuneeseen joukkoon. ei muuta ku naisetkin tutustumaan tähän upeaan harrastukseen!

• Blondee
        Pystis kirjoitti:

temen kans ihan samaa mieltä. joka erämiehen (tai ainaki meikäläisen) unelmana on että löytäs naisen jonka kans jakaa ne unohtumattomat reissut saloilla. Harmi vaan että niitä on niin harvassa... muutenkin naiset tois varmasti ihan uudenlaista asennetta metsästäjien jo niin ukkoutuneeseen joukkoon. ei muuta ku naisetkin tutustumaan tähän upeaan harrastukseen!

Niinpä, vaan on vaikeaa tulla uutena ja
        outona mukaan.
        Pidän metsässä samoilusta koirien kanssa ja olen aina unelmoinut miehestä,joka pitäisi eräelämästä.
        Eipä ole helppo kohdata varmaan kumminkaan päin!

• Pystis
        Blondee kirjoitti:

Niinpä, vaan on vaikeaa tulla uutena ja
        outona mukaan.
        Pidän metsässä samoilusta koirien kanssa ja olen aina unelmoinut miehestä,joka pitäisi eräelämästä.
        Eipä ole helppo kohdata varmaan kumminkaan päin!

ja hirviporukkaan varsinkin on vaikeaa tulla uutena ja outona mukaan. mutta metsästellä voi yksinkin ja varsinkin kaksin :)oma metsästykseni tapahtuu yksin koiran kanssa.
        en metsästele hirviä vaan pienriistaa jolloin voi liikkua siellä missä haluaa ja milloin haluaa.
        heh, sinulla on kumminkin suuremmat mahdollisuudet kohdata se erämies kuin minulla se nainen, metsästäjiä on kumminkin 300000 suomessa ja niistä suurin osa miehiä :)

• blondee
        Pystis kirjoitti:

ja hirviporukkaan varsinkin on vaikeaa tulla uutena ja outona mukaan. mutta metsästellä voi yksinkin ja varsinkin kaksin :)oma metsästykseni tapahtuu yksin koiran kanssa.
        en metsästele hirviä vaan pienriistaa jolloin voi liikkua siellä missä haluaa ja milloin haluaa.
        heh, sinulla on kumminkin suuremmat mahdollisuudet kohdata se erämies kuin minulla se nainen, metsästäjiä on kumminkin 300000 suomessa ja niistä suurin osa miehiä :)

Kiitos lohdutuksesta! Mutta silti, ikähaarukka taitaa olla vaan aikas yläpäässä, kuulemma lähinnä
        eläkeikää miespuoliset täällä päin....
        Silti metsässä samoilen, ehkäpä joskus....

• jantter

siskoni kulkee paljon mukanani metsällä, lisäksi tunnen monia metsästäviä naisia. tää on sellainen harrastus ettei tunneta mitään sukupuoli rajoja. mieleen painuvia metsästys hetkiä sinulle !

• Jake

Mä kuljen mieluiten kyl iha yksikseni metällä koiran kanssa... Mieluiten.. Mutta myös kaverin kans.. Naisia ei voi sekottaa jahtiin...

• emmi

Mä oon 11 vuotias tyttö ja käyn metsällä isäni kanssa... Suoritin metsästys korttini viime syksynä... En ole saanut itse muutakuin teeren ja pari pyytä... Mä oon varmaan yks harvoista

• Talja

Löytyyköhän suomesta naispuolisia jousimetsästyksen harrastajia? vai oonko ainut kummajainen näillä seuduilla???

• erästäjä nainen

Noin 15v olen metsästyksessä ollut mukana ja kortti on ollut 9 vuotta. Minulla on mäyräkoira ja suomen ajokoira. Haulikkohommat alkaa hieman tympiä ja nyt kiinnostaa taljajousi. Ongelmana on vaan se viritys. Täytyy saada lihaksia selkään ja menenkin syksyllä sisäradalle harjoittelemaan. Minkä paunanen aseesi on? Onko tullut saalista? Toivottavasti vastaat, näytti olevan jo vanha toi viesti..

• Tuuli

Moi,

Sama periaate. Syksyt menee ihan lintumetsällä ja joskus käyn myös jäniksiä pyytämässä.
      Oltiin maaliskuussa Utsjoella riekon pyynnissä, me käytämme kaiken mahdollisen ajan sille harrastukselle. Siinä saa nii paljon muutakin kuin saalista.
      Viime ja toissa syksy kuljettiin Ruotsissa jahdissa, siellä kun paikka paikoin ei eole kiintiöitä lainkaan(!!!!) ja metsoja riittää ampua asti. Siellä ihan oikeasti(ainakin missä me ollaan oltu) lintuja pal-jon. Aloituksessa ammuttiin miehen kanssa 9 metsoa ja muutama riekko pyy.

• Pystis

melko mahtawa paikka teillä siellä ruåttin puolella! jossain rajan lähellä? oletan että metsästätte koiralla, onko nykyisin vaikeaa viedä hurtta ruotsin puolelle? itelläkin polttelis kovasti päästä sinne koiran kans..

• ansku

Hei

Olen metsästänyt viisitoista vuotta. Aluksi kuljin miehen mukana metsällä kunnes alkoi tuntua että pelkkä perässä kävely ei jaksa kiinnostaa niimpä kävin metsästyskortin.Metsästän etupäässä pienriistaa.Kuljen metsässä etupäässä yksin pystykorva koiran kanssa, se on sopivan leppoisaa ja rentoa hommaa.Muutaman kerran syksyssä käyn miehen mukana hirvimetsällä saas nähdä kauanko siellä perässäkävely kiinnostaa vai pitääkö kohta ottaa ase sinnekkin mukaan.

• minä myös

Täällä vielä yksi metsästävä nainen. Puoliskon kanssa olen käynyt vuoden verran. Metsästelen lähinnä kanalintuja. Kivaa hommaa. Kaveriporukassa tiedän kaksi metsästävää naista, mutta aika harvassa taitaa olla ylipäätään. Ja kaverit ihmettelevät tätä harrastusta!

• Kiasa

Oisko teillä hyviä linkkejä mistä sais tietoa naisten metästyksestä? Ite oon hankkinu kortin 2 vuotta sitten ja hirvimetillä oon lähinnä kulkenu.. Nyt pitäs kirjottaa aine naisten metästyksestä, mutta tietoa ai taho löytyä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2184
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      82
      1352
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      948
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      142
      727
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      656
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      652
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      96
      592
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      13
      587
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      577
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      549
    12. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      546
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      498
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      490
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      127
      487
    17. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      76
      473
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      457
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      447
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      444
    Aihe