Eli paastoan päivät ja illalla repeää. Ekaks syön "normaalisti" joskus kuuden jälkeen ja sitten kun ukkokulta on nukkumassa, mä alan "syödä". Vedän leipää, pullaa, karkkia sillä periaatteella että en niele niitä vaan syljen kuppiin ja tyhjentelen kuppia aina välillä vessasta alas.
Aloin aikanaan "harrastaa" tätä, kun keksin että se auttaa mun uniongelmiin. Voisin varmasti syödä vatsan täyteen ihan terveellisesti, mutta tykkään ihan liikaa herkuista.
En aina edes miellä tätä sairaudeksi, koska en oksenna ja olen normaalipainoinen. Kuitenkin pelkään lihomista yli kaiken.. Joten sairashan minä olen.
Jotain apua on ollut siitä, kun ollaan muutettu miehen kanssa yhteen. Joskus sentään mennään yhtä aikaa nukkumaan ja syömingit jää väliin. Ja joka päivä tulee sentään syötyä se normaali päivällinen, ennen en syönyt yhtään normaalia ateriaa päivässä.
Taidan uida liian syvissä vesissä jo, kun oon jatkanut tätä kymmenen vuotta. Olen riippuvainen.
Ahmin ja syljen
3
492
Vastaukset
- jos on jotain apua..
Mitäs jos et osta mitään herkkuja kotiin, tyhjennät kaapit niistä. Ja sitten syöt aamulla puuroa ja päivällä salaattia.. niin ei sitten oo niin kauhee nälkä illalla. Ja sitten jos ahmituttaa illalla niin kotona ei ole muuta kuin esim. porkkanaa ja omenaa..
Ja se ei ainakaan voi olla tekosyy että pitää olla kaapissa herkkuja miestä varten.. kyl se pärjää ilmankin ja on varmasti iloinen jos lopetat ton ahmimisen & sylkäsyn. - tuo ei
ole. Itselleni se on diagnosoitu kahden eri alan erikoislääkärin toimesta, sisätautilääkärin ja psykiatrin ja kriteerit BED:lle ovat kyllä toisenlaiset.
Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää ja kaikki ahmiminen ei ole BED:a- lähempänä?
Fysiologisilta vaikutuksiltaan luulen tuon olevan kuitenkin lähempänä BEDiä kuin bulimiaa tai anoreksiaa. Et kuitenkaan ole alipainoinen etkä oksenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266