Eli paastoan päivät ja illalla repeää. Ekaks syön "normaalisti" joskus kuuden jälkeen ja sitten kun ukkokulta on nukkumassa, mä alan "syödä". Vedän leipää, pullaa, karkkia sillä periaatteella että en niele niitä vaan syljen kuppiin ja tyhjentelen kuppia aina välillä vessasta alas.
Aloin aikanaan "harrastaa" tätä, kun keksin että se auttaa mun uniongelmiin. Voisin varmasti syödä vatsan täyteen ihan terveellisesti, mutta tykkään ihan liikaa herkuista.
En aina edes miellä tätä sairaudeksi, koska en oksenna ja olen normaalipainoinen. Kuitenkin pelkään lihomista yli kaiken.. Joten sairashan minä olen.
Jotain apua on ollut siitä, kun ollaan muutettu miehen kanssa yhteen. Joskus sentään mennään yhtä aikaa nukkumaan ja syömingit jää väliin. Ja joka päivä tulee sentään syötyä se normaali päivällinen, ennen en syönyt yhtään normaalia ateriaa päivässä.
Taidan uida liian syvissä vesissä jo, kun oon jatkanut tätä kymmenen vuotta. Olen riippuvainen.
Ahmin ja syljen
3
504
Vastaukset
- jos on jotain apua..
Mitäs jos et osta mitään herkkuja kotiin, tyhjennät kaapit niistä. Ja sitten syöt aamulla puuroa ja päivällä salaattia.. niin ei sitten oo niin kauhee nälkä illalla. Ja sitten jos ahmituttaa illalla niin kotona ei ole muuta kuin esim. porkkanaa ja omenaa..
Ja se ei ainakaan voi olla tekosyy että pitää olla kaapissa herkkuja miestä varten.. kyl se pärjää ilmankin ja on varmasti iloinen jos lopetat ton ahmimisen & sylkäsyn. - tuo ei
ole. Itselleni se on diagnosoitu kahden eri alan erikoislääkärin toimesta, sisätautilääkärin ja psykiatrin ja kriteerit BED:lle ovat kyllä toisenlaiset.
Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää ja kaikki ahmiminen ei ole BED:a- lähempänä?
Fysiologisilta vaikutuksiltaan luulen tuon olevan kuitenkin lähempänä BEDiä kuin bulimiaa tai anoreksiaa. Et kuitenkaan ole alipainoinen etkä oksenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871959- 821780
- 511410
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471357- 1461328
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481252Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1141108Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231032- 39965
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952