Oltiin käymässä kaupungilla ja nähtiin et pieni orava juoksi tien yli ja jäi auton alle . Onneksi vaan nenä osui ja orava ei kuollut mutta jäi tielle makaamaan. Me sitten mentiin pelastamaan se ja tuotiin kotiin. Sillä on toinen etuhammas murtunut ja nenä verinen ja se aivastelee jatkuvasti. Mitä sille pitäisi syöttää?? Me otettiin sellanen iso laatikko ja laitettiin sinne oksia joiden alle se voi mennä piiloon ja sit semmonen pehmeä pyyhe missä se voi nukkua. Oisko vielä joitain vinkkejä miten sitä vois hoitaa. Ajateltiin päästää se takas luontoon kun se paranee mutta ei missään nimessä takaisin kaupungille!! Me päästetäään se ihan oikeaan metsään. Ja se orava on muuten vielä poikanen! Auttakaa mahdollisimman äkkiä!
Auttakaa
4
459
Vastaukset
- kurrevaa
aivastelu ei niinkään epänormaalia mutta eläinlääkäri hoitaisi kipeän hampaan pois jotta poikasella olisi paremmat mahdollisuudet parantua ja sillä voi olla pahastikkin asiat vaikka ewi näkyisi ulospäin! liikkuuko onko syönnyt pähkinää juonnut vettä? omenaa? ai niin se hammas! viekää se korkeasaareen niin he hoitavat sen ja varmasti päästävät takaisin luontoon ja vielä metsään! tai lähimmälle eläinlääkäriasemalle jossa tutkivat ja tuskin ottavat "luulisin" mitään palkkioo
sen tutkimisesta! poikaset on vieroitettuja näillä hetkillä joten ei luultavasti tartte palauttaa emon luokse vaikka niin minä tekisin!- atlatl
Korkeasaaressa on hoitotilat loukkantuneille eläimille,viekää sinne.
Soitakaa ensin,että tietävät olla vastassa. - sadepisara__
kannattaisi viedä oravan poikanen tarkastettavaksi eläinlääkärille.
ettei sillä vaan oisi mitään muita vammoja.... niin ja ilman muuta metsään , sitten kun pikkuinen paranee... (=
- eläintenystävä
Miten oravanpoikanen voi? Onko jo pääsyt metsään takaisin? Olen tosi eläinrakas ihminen ja minua jäi nyt tämä vaivaamaan mitä oravanpoikasella tapahtui. Jos vain viitsit voitko vastata? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922