Olisin menossa kesällä autokouluun, ajattelin alottaa tossa heti kesäkuun alkaessa.
Ihan itsestäni sen verran voin kertoa etten tajua autoista yhtään mitään ja voisin hyvällä omalla tunnolla arvioida itseni tyhmäksi muijaksi (ja samantien aika epävarmaksi) joten tärkeää olis tasokas opetus ja mukavat opettajat jotka jaksaa tällästä vähän vaivalloista oppilasta.
Hinta ei ole niin iso juttu, pappa betalar. Haluan vaan tasokasta opiskelua ja sellasta olen vähän kuullut että mitä halvempi, sen paskempi koulu.
Ei kannata mainostaa, oon lukenu näitä keskusteluja aika paljon ja samat viestit on pyörineet :)
Itse mietin vaihtoehtoja:
Oulun liikennekoulu
Liikennekoulu Tuulonen
Ajo-opisto VIP
Autokoulu Safetycar
Autokoulu Lisenssi
Autokoulu sais mielellään olla keskustassa tai sen lähettyvillä. Muistaakseni jokanen on aika lähellä.
Oulun autokoulut
5
2904
Vastaukset
- autokouluun
Nostanpa tätä ketjua kun olen samassa tilanteessa. Mihin Oulun autokouluun olette olleet tyytyväisiä? Haluaisin parasta mahdollista opetusta, hinnalla ei ole väliä.
- M21..
Oulun liikennekouluun kannattaa mennä! Mukavat opettajat, ei ole tunneilla tylsää! Kaikki veljeni ja minä olemme sen käyneet, ja myös tyttöystäväni päätyi käymään tuolla :) Uudet autot ja asiantuntevat opettajat.
- suattaapi ollakin
Olen kuullut että vihiluodon autokoulu olisi ihan hyvä, asiasta en sen kummemmin tiedä mutta tutun tutun kautta olen kuullut.
- ajonainen
höyhtyällä on kaikkinensa mahtava!!! edullinen, tasokkaat ja kivat opet!!! kodikas ja välittävä tunnelma!!!
- tarttee autokoulua
ajonainen kirjoitti:
höyhtyällä on kaikkinensa mahtava!!! edullinen, tasokkaat ja kivat opet!!! kodikas ja välittävä tunnelma!!!
hyvä autokoulu tyttärelleni? Kokemuksia?
http://autokouluoulu.com/oulun-autokoulut-listattuna/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3142349Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2512200Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861111