hei!
elikkä kyselinsin onko kukaan laittanut tuoksuköynnöskuusamaa kasvamaan aitaa pitkin? onnistuuko? aita on metalliverkkoaita mutta kuitenkin melko tukeva.
tuoksuköynnöskuusama
3
962
Vastaukset
- Ellimaarit
Hei, minulla kasvaa tuoksuköynnöskuusama metalliverkkoaitaa pitkin ja hyvin on voinut! Aidan korkeus on n.150 cm ja tällä viikolla köynnöksen ihanat, tuoksuvat kukat ovat auenneet... kokeile vaan rohkeasti!
- Kesähattu
Tarkemmin sanottuna "Lonicera caprifolium" ostin keväällä Tokmannilta pari tainta kun tarvittiin vajanseinustan peitteeksi jotain. Nousee terhakkaasti ei ole tartuntakärhöjä mutta kiertää itseään puisen ritilän ympäri melkosen tiukkaan. Ei kannata varmaan jättää haravaa koko kesäksi tuonne ritilän toiselle puolelle tänäkesänä. Viimevuonna kun minulla oli päivänsiniä, huomasin yllättäen, että harava oli kiinni ritilässä tiukoin ottein, se ahnas yritti tavoitella jo polkupyörääkin, sen minä pelastin ;-)
En vaan tiedä mitä sille tehdään syksyllä? Oisiko se jotenkin peitettävä, kun sitä ei nimittäin pitäisi leikata alas syksyllä.- laittaa tieto
Kesähattu, olis kiva tietää asutko Lapissa vai Hesassa ? Senjälkeen tietäis vastata peittelemiseen. Ei ainakaan kolmosella ja nelosella tarvi peitellä, se on aika kestävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821589- 401239
Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja195884En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37758
- 33749
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53745