hei!
elikkä kyselinsin onko kukaan laittanut tuoksuköynnöskuusamaa kasvamaan aitaa pitkin? onnistuuko? aita on metalliverkkoaita mutta kuitenkin melko tukeva.
tuoksuköynnöskuusama
3
941
Vastaukset
- Ellimaarit
Hei, minulla kasvaa tuoksuköynnöskuusama metalliverkkoaitaa pitkin ja hyvin on voinut! Aidan korkeus on n.150 cm ja tällä viikolla köynnöksen ihanat, tuoksuvat kukat ovat auenneet... kokeile vaan rohkeasti!
- Kesähattu
Tarkemmin sanottuna "Lonicera caprifolium" ostin keväällä Tokmannilta pari tainta kun tarvittiin vajanseinustan peitteeksi jotain. Nousee terhakkaasti ei ole tartuntakärhöjä mutta kiertää itseään puisen ritilän ympäri melkosen tiukkaan. Ei kannata varmaan jättää haravaa koko kesäksi tuonne ritilän toiselle puolelle tänäkesänä. Viimevuonna kun minulla oli päivänsiniä, huomasin yllättäen, että harava oli kiinni ritilässä tiukoin ottein, se ahnas yritti tavoitella jo polkupyörääkin, sen minä pelastin ;-)
En vaan tiedä mitä sille tehdään syksyllä? Oisiko se jotenkin peitettävä, kun sitä ei nimittäin pitäisi leikata alas syksyllä.- laittaa tieto
Kesähattu, olis kiva tietää asutko Lapissa vai Hesassa ? Senjälkeen tietäis vastata peittelemiseen. Ei ainakaan kolmosella ja nelosella tarvi peitellä, se on aika kestävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054