Heippa! Minulla todettiin puolisen vuotta sitten astma. Minua on mietityttänyt, että laukaiseeko seksin harrastaminen helposti astmareaktion? Kiitos jo etukäteen vastauksista! :)
Astma ja seksi
6
1991
Vastaukset
- astmaa vuodesta-66
ja muutama kohtaus tullut seksin aikana. Astmani on suht vaikea
- astmuliini
kiitos vastauksesta! Otatko avaavaa lääkettä tms. ennen "toimintaa"?
- Astmanen
Itse olen saanut lähes joka kerta seksiä harrastaessani astmakohtauksen, mutta nykyään otan ennen aktia ventolineä ja se poistaa pahimmat oireet, vaikka vieläkin välillä vähän yskittää.
- astmuliini
Mitä miehet ajattelee jos saa kohtauksen kesken kaiken? Ovatko he yleensä ymmärtäväisiä? Miehetkin saa vastata!! :)
- Astmanen
astmuliini kirjoitti:
Mitä miehet ajattelee jos saa kohtauksen kesken kaiken? Ovatko he yleensä ymmärtäväisiä? Miehetkin saa vastata!! :)
Miehenä voin sanoa sen verran, että toi riippuu varmaan paljon, että tietääkö partneri astmastasi, jos tietää, niin uskoisin, että suhtautuu paremmin, kun tietää mistä on kyse, mutta jos kyseessä on joku yhden yön suhde, niin voi olla että akti loppuu siltä suhteelta siihen, kun mies ei välttämättä tiedä mikä sulle tuli. Uskoakseni monelta mieheltä menee erektio kun partneri alkaa tukehtumaan.
- Anonyymi
Täällä kans yks astmaatikko.Vaikka otan avaavaa niin se ei välttämättä estä sitä että aktin aikana tulee astmakohtaus.Joskus akti on jouduttu jättämään kesken just ennen h-hetkeä.Itse otan avaavaa n.30min-15min ennen aktia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site2176689Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1355588Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2933631Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283510Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1252537Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42190Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi592021Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne192016Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631803- 1061554