Heippa! Minulla todettiin puolisen vuotta sitten astma. Minua on mietityttänyt, että laukaiseeko seksin harrastaminen helposti astmareaktion? Kiitos jo etukäteen vastauksista! :)
Astma ja seksi
6
1865
Vastaukset
- astmaa vuodesta-66
ja muutama kohtaus tullut seksin aikana. Astmani on suht vaikea
- astmuliini
kiitos vastauksesta! Otatko avaavaa lääkettä tms. ennen "toimintaa"?
- Astmanen
Itse olen saanut lähes joka kerta seksiä harrastaessani astmakohtauksen, mutta nykyään otan ennen aktia ventolineä ja se poistaa pahimmat oireet, vaikka vieläkin välillä vähän yskittää.
- astmuliini
Mitä miehet ajattelee jos saa kohtauksen kesken kaiken? Ovatko he yleensä ymmärtäväisiä? Miehetkin saa vastata!! :)
- Astmanen
astmuliini kirjoitti:
Mitä miehet ajattelee jos saa kohtauksen kesken kaiken? Ovatko he yleensä ymmärtäväisiä? Miehetkin saa vastata!! :)
Miehenä voin sanoa sen verran, että toi riippuu varmaan paljon, että tietääkö partneri astmastasi, jos tietää, niin uskoisin, että suhtautuu paremmin, kun tietää mistä on kyse, mutta jos kyseessä on joku yhden yön suhde, niin voi olla että akti loppuu siltä suhteelta siihen, kun mies ei välttämättä tiedä mikä sulle tuli. Uskoakseni monelta mieheltä menee erektio kun partneri alkaa tukehtumaan.
- Anonyymi
Täällä kans yks astmaatikko.Vaikka otan avaavaa niin se ei välttämättä estä sitä että aktin aikana tulee astmakohtaus.Joskus akti on jouduttu jättämään kesken just ennen h-hetkeä.Itse otan avaavaa n.30min-15min ennen aktia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873