ÖÖ-laina on kusetusfirma. Lähetin vippihakemuksen ja saan vastaukseksi "myönnämme vippejä taas xx.xx. klo 10.00 alkaen.
No odotin seuraavaan päivään klo 10.00 asti ja lähetin vippihakemuksen. Saan vastaukseksi että "lainapalvelumme avautuu klo 11.00".
No odotin kunnes kello oli 11.09 ja lähetin hakemuksen. Saan vastaukseksi viestin, että "lainapalvelumme avautuu klo 11.00". Eli lainapalvelun kuului olla jo auki, mutta mitään ei tapahdu.
No lähetin vielä yhden viestin klo 12.00 ja saan vastaukseksi "Lainapalvelumme on avoinna seuraavan kerran xx.xx. klo 10 alkaen".
Tästä on jo noin viikko aikaa, joten en muista tarkkaan mihin muotoon viestit oli kirjoitettu, mutta tuolla idealla ne menivät! Saatanan kusetuspulju, ennen olen kyllä saanut tuolta lainaa. Siitä on aikaa kylläkin noin vuosi kun olen viimeksi hakenut.
ÖÖ-laina
7
878
Vastaukset
- tota öö
ööööh mitähän tohonkin ny ööööö tota sanois. älä tota ööö enää mee sinne..
- vippiM-79
toi saatanan ÖÖ-lainahan nyt tunnetusti on huijannut jo kauan ihmisiltä tekstarimaksuja, ei niillä mitään rahaa oo. Vai onko täällä joku joka olis joskus saanut lainan sieltä? Ko.Firma käyttää hyväkseen siekailematta lakipykälää, jonka mukaan vippifirman ei tarvitse perustella luottopäätöksiään! Ja miksi tosiaan sen takia lähtee suotta tekemään töitä, tekstarimaksujen kerääminen sujuu varmaan ihan automaattisesti...
- JiiiiiiiiiiiiiiiiiHaaaaa
puljuhan onkin jo nykyään suljettu!!!
- ÖÖöööÖ!
Johan sen jo sanoo nimikin ÖÖ-laina suoraan mappi Ö-stä. Ö-tason kusetusta Ö luokan ihmisille jotka uskovat saavansa lainaa ÖÖ-lainasta.
- Vippi-Ville
Älkää puhuko paskaa. Mä sain öölainasta monta kertaa satasen vippiä ja viimeisintä lukuunottamatta maksoin aina takaisinkin. Nyt olen vielä vähän velkaa siitä viimeisestä. Terveisiä sille mukavalle äijälle joka sitä firmaa piti.
- Anonyymi
Saisinko öö lainan tiedot ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinko öö lainan tiedot ?
Öö evolving Office oy on se firma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983