ÖÖ-laina

ÖÖ-laina on kusetusfirma. Lähetin vippihakemuksen ja saan vastaukseksi "myönnämme vippejä taas xx.xx. klo 10.00 alkaen.

No odotin seuraavaan päivään klo 10.00 asti ja lähetin vippihakemuksen. Saan vastaukseksi että "lainapalvelumme avautuu klo 11.00".

No odotin kunnes kello oli 11.09 ja lähetin hakemuksen. Saan vastaukseksi viestin, että "lainapalvelumme avautuu klo 11.00". Eli lainapalvelun kuului olla jo auki, mutta mitään ei tapahdu.

No lähetin vielä yhden viestin klo 12.00 ja saan vastaukseksi "Lainapalvelumme on avoinna seuraavan kerran xx.xx. klo 10 alkaen".

Tästä on jo noin viikko aikaa, joten en muista tarkkaan mihin muotoon viestit oli kirjoitettu, mutta tuolla idealla ne menivät! Saatanan kusetuspulju, ennen olen kyllä saanut tuolta lainaa. Siitä on aikaa kylläkin noin vuosi kun olen viimeksi hakenut.
7971
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

ööööh mitähän tohonkin ny ööööö tota sanois. älä tota ööö enää mee sinne..

Äänestä

toi saatanan ÖÖ-lainahan nyt tunnetusti on huijannut jo kauan ihmisiltä tekstarimaksuja, ei niillä mitään rahaa oo. Vai onko täällä joku joka olis joskus saanut lainan sieltä? Ko.Firma käyttää hyväkseen siekailematta lakipykälää, jonka mukaan vippifirman ei tarvitse perustella luottopäätöksiään! Ja miksi tosiaan sen takia lähtee suotta tekemään töitä, tekstarimaksujen kerääminen sujuu varmaan ihan automaattisesti...

Äänestä

puljuhan onkin jo nykyään suljettu!!!

Äänestä

Johan sen jo sanoo nimikin ÖÖ-laina suoraan mappi Ö-stä. Ö-tason kusetusta Ö luokan ihmisille jotka uskovat saavansa lainaa ÖÖ-lainasta.

Äänestä

Älkää puhuko paskaa. Mä sain öölainasta monta kertaa satasen vippiä ja viimeisintä lukuunottamatta maksoin aina takaisinkin. Nyt olen vielä vähän velkaa siitä viimeisestä. Terveisiä sille mukavalle äijälle joka sitä firmaa piti.

Äänestä
  • Saisinko öö lainan tiedot ?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Saisinko öö lainan tiedot ?

Öö evolving Office oy on se firma.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

kusetusta kirjoitti:

ÖÖ-laina on kusetusfirma. Lähetin vippihakemuksen ja saan vastaukseksi "myönnämme vippejä taas xx.xx. klo 10.00 alkaen.

No odotin seuraavaan päivään klo 10.00 asti ja lähetin vippihakemuksen. Saan vastaukseksi että "lainapalvelumme avautuu klo 11.00".

No odotin kunnes kello oli 11.09 ja lähetin hakemuksen. Saan vastaukseksi viestin, että "lainapalvelumme avautuu klo 11.00". Eli lainapalvelun kuului olla jo auki, mutta mitään ei tapahdu.

No lähetin vielä yhden viestin klo 12.00 ja saan vastaukseksi "Lainapalvelumme on avoinna seuraavan kerran xx.xx. klo 10 alkaen".

Tästä on jo noin viikko aikaa, joten en muista tarkkaan mihin muotoon viestit oli kirjoitettu, mutta tuolla idealla ne menivät! Saatanan kusetuspulju, ennen olen kyllä saanut tuolta lainaa. Siitä on aikaa kylläkin noin vuosi kun olen viimeksi hakenut.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu